"Biedna Wilda" - z dedykacją dla Jędrusia :)

Data: 2009-07-26 04:50:15
Autor: Antenka
"Biedna Wilda" - z dedykacją dla Jędrusia :)
BIEDNA  WILDA

"Dla poznaniaka fakt, że na Wildzie źle się dzieje, bo dużo tam
pijaństwa w bramach, chuliganów przed bramami i na placach zabaw,
rozbojów, niszczenia ławek, dewastowania bram, jest niemal czymś
oczywistym i to od lat.

Najgorzej jest na ulicach Sikorskiego i Kosińskiego. To ulice ze
starymi domami, które kiedyś były pięknymi secesyjnymi kamienicami,
ale teraz już nie są. Palić tam trzeba w piecach. Duże mieszkania
zasiedlone są przez kilka rodzin. Kto mógł uciekł stamtąd. W
większości mieszkają tam najbiedniejsi, na pograniczu patologii,
bezrobotni z pokolenia na pokolenie.

To taka enklawa slamsów. Tam wszystko podupadło - ludzie i domy. Sama
policja sobie nie poradzi. To prezydent i jego zastępcy muszą znaleźć
sposób na Wildę, by stała się podobna do reszty miasta - a nawet
jeszcze ładniejsza i przede wszystkim spokojna."

Maria Konieczna z Poznania (list do redakcji "Głosu Wielkopolskiego".
czerwiec 2009r.)

Antenka

P.s. Widzisz Jędruś, że to nie tylko moja opinia o tej dzielnicy, ale
samych jej mieszkańców, a także policji.  Raport przedstawiony w
czerwcu br. był jednoznaczny, że zbieg tych dwóch ulic w Poznaniu to
najbardziej niebezpieczny punkt w mieście.Teraz rozumiem dlaczego się
stamtąd ewakuowałeś :-)

Data: 2009-07-26 20:59:34
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

"Głos Wielkopolski" słynie z nierzetelności dziennikarskiej (podobnie jak i radio "Merkury"), zapomnieli dodać że przestępczość na  Wildzie  kumulują tzw. harcownicy, szczególnie z dzielnicy Łazarz... Zaś co do "bogactwa" na Wildzie, to rzeczywiście mieszkają tam ludzie w większości biedni,  ale biedni tylko pod względem finansowym.. Nie kradną, nie oszukują, nie wyzyskują innych, więc z czego mieliby stawiać sobie wille z basenami? Może to się komuś wydawać absurdalne, ale ich bogactwem jest uczciwe życie.

Data: 2009-07-26 15:06:36
Autor: Antenka
"Biedna Wilda" - z dedykacją dla Jędrusia :)
Bardzo zgrabnie ich wytłumaczyłeś. :D Ale, ale...o jakich harcownikach
myślałeś?  I to "ich bogactwem jest uczciwe życie" hihihi :)

Antenka

P.s. Ich bogactwen jest życie na koszt innych tych naprawdę uczciwych
z sąsiedniej dzielnicy ;-)

Antenka

Data: 2009-07-27 03:00:40
Autor: Schweinchen

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ee2a5bfc-0c3f-4cdf-b5c7-9ade0e1c7ec8n11g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

No i widzisz moherowy kurwiszonie, jak to z twoich katolickich usteczek zieje "miloscia blizniego". Wspanialy przyklad "moralnosci chcrzescijanskiej". Ty to tez pewnie w Czestochowie latalas z parasolka za dziennikarzami?

Data: 2009-07-27 00:14:15
Autor: Antenka
"Biedna Wilda" - z dedykacją dla Jędrusia :)
Do chlewni ,  świnio niemyta ! Jesteś niezłym penerem...Czy już
dupczyłeś z Tzvelem? Myślę, że nie, bo Tzvel = GóWniany prosiak
hehe .

Antenka

Data: 2009-07-27 09:20:52
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
"Biedna Wilda" - z dedykacją dla Jędrusia :)

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Do chlewni ,  świnio niemyta ! Jesteś niezłym penerem...Czy już
dupczyłeś z Tzvelem? Myślę, że nie, bo Tzvel = GóWniany prosiak
hehe .

Drut - chamisko.

Przemek
--

"Kamińskiemu głosy mieszkańców Jedwabnego i okolic były potrzebne, bo był
wówczas posłem ZChN-u z Łomżyńskiego. Chciał je kupić w najbardziej

Data: 2009-07-27 11:26:53
Autor: Schweinchen

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:6489acc5-5010-4ffd-bf5d-fd81db16b777o15g2000yqm.googlegroups.com...
Do chlewni ,  świnio niemyta ! Jesteś niezłym penerem...Czy już
dupczyłeś z Tzvelem? Myślę, że nie, bo Tzvel = GóWniany prosiak
hehe .

Antenka

Ale fajnie. ANtenko, uwielbiam cie. Jestes cudownym przykladem wspanialej , polskiej, patriotycznej KATOLICZKI. Tak trzymac Siostro Moherowa. Wiecej ludzi wyrobi sobie o was zdanie.

Data: 2009-07-27 02:30:33
Autor: Antenka
"Biedna Wilda" - z dedykacją dla Jędrusia :)
Do chlewu prosiaku! Knurze niemyty! Tam twoje miejsce - cuchniesz!

Antenka

Data: 2009-07-27 13:54:52
Autor: Schweinchen
"Biedna Wilda" - z dedykacja dla Jedrusia :)

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:a1f7d664-b041-415b-ad49-1bd3aebabf12s15g2000yqs.googlegroups.com...
Do chlewu prosiaku! Knurze niemyty! Tam twoje miejsce - cuchniesz!

Antenka

Berecik moherowy ci nie sluzy. Komoreczka mozgowa sie przegrzala? Bo sie tak jakos zacielas.
Nic nowego nie przychodzi do lepetynki? Posluchaj ojca Grzybka, on ci podsuniepare dobrych pomyslow, DOBRZE WYCHOWANA Katoliczko!

Data: 2009-07-28 00:00:13
Autor: Antenka
"Biedna Wilda" - z dedykacja dla Jedrusia :)
DOBRZE WYCHOWANA Katoliczko!

Na pewno lepiej od ciebie, bo i przykład miałam dobry, a ty nie. Bo
czegóż to dobrego mogłeś się nauczyć w chlewni? Jedynie chrumkania.
Gdybyś był dobrze wychowany, to nie mendziłbyś, nie prowokował, a
przede wszystkim nie łgał jak pies i nie był chamski. W moich oczach
jesteś zwykłym chamem.

Antenka

Data: 2009-07-28 09:22:07
Autor: Vic
Antenka wrote:
Gdybyś był dobrze wychowany, to nie mendziłbyś, nie prowokował, a
przede wszystkim nie łgał jak pies i nie był chamski. W moich oczach
jesteś zwykłym chamem.

Przyganial kociol...
He, he :)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-28 00:28:40
Autor: Antenka
"Biedna Wilda" - z dedykacja dla Jedrusia :)
Przyganial kociol...
He, he :)

Rozumiem, że kotłem jesteś ty?. Czego się wcina? :-E

Antenka

Data: 2009-07-28 09:32:34
Autor: Vic
"Biedna Wilda" - z dedykacja dla Jedrusia :)
Antenka wrote:
Czego się wcina? :-E

Bo mnie to rozbawilo :)

Data: 2009-07-28 00:58:33
Autor: Antenka
On 28 Lip, 09:32, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka wrote:
> Czego się wcina? :-E

Bo mnie to rozbawilo :)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Jadowity skorpion :- I

Antenka

P.s. Zapomniałam, że "mama zabroniła mi rozmawiać z nieznajomymi"

Data: 2009-07-28 10:01:23
Autor: Vic
"Biedna Wilda" - z dedykacja dla Jedrusia :)
Antenka wrote:
Jadowity skorpion :- I

Ty to masz pamiec do takich dupereli...

Data: 2009-07-28 01:04:15
Autor: Antenka
"Biedna Wilda" - z dedykacja dla Jedrusia :)
No! :D

Antenka

P.s. Nie tylko do dupereli...I co przeczytałeś lekturę?

Data: 2009-07-28 11:21:05
Autor: Vic
Antenka wrote:
P.s. Nie tylko do dupereli...I co przeczytałeś lekturę?

Kotku, ja te lekture czytalem po raz pierwszy juz dobrych kilka lat temu.
Podobnie zreszta jak wiele innych interesujacych lektur z tej dziedziny :)

Data: 2009-07-28 07:17:04
Autor: Antenka
"Biedna Wilda" - z dedykacja dla Jedrusia :)

Kotku?Tia tyle że dziki.  No dobrze. Tylko niczego nie mogę z ciebie
wydusić. Skoro czytałeś, to powinny być ci doskonale znane. Zbyt wiele
uproszczeń Vicuś, zbyt wiele...Filozofem to ty chyba nie jesteś ;-)

Antenka

Data: 2009-07-28 23:38:57
Autor: Antenka
On 29 Lip, 08:37, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka wrote:
> Filozofem to ty chyba nie jesteś ;-)

:)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

:D

Data: 2009-07-27 12:32:19
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Ich wcale nie trzeba tłumaczyć, ich status materialny jest wytłumaczeniem - uczciwi ludzie...
_
Moja własna definicja harcownika Poznańskiego_ : Jest to pener łamiący prawo i popełniający przestępstwa na gościnnych "występach" w sąsiednich dzielnicach. Szczególnie narażona na odwiedziny harcowników jest Wilda.

Data: 2009-07-27 03:39:48
Autor: Antenka
"Biedna Wilda" - z dedykacją dla Jędrusia :)
No dobrze, już nie będę uderzać w twoją dzielnicę :-)

Antenka

Data: 2009-07-27 12:52:44
Autor: jadrys
Antenka pisze:
No dobrze, już nie będę uderzać w twoją dzielnicę :-)

Antenka

Skąd wiesz? Wilda jest łakomym kąskiem dla tych penerów - dużo "jeleni" odwiedza targowisko przy "dolnej Wildzie". Czyżbyś była "Capo di tutti capi" harcowników Łazarskich robiących "naloty" na Wildę?

Data: 2009-07-27 04:17:40
Autor: Antenka
On 27 Lip, 12:52, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

odwiedza targowisko przy "dolnej Wildzie". Czyżbyś była "Capo di tutti
capi" harcowników Łazarskich robiących "naloty" na Wildę?

Nie, jestem dobrze wychowaną dziewczynką z Łazarza

Antenka

Data: 2009-07-27 13:30:33
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Ale jednak dużo wiesz o planach działania Łazarskich rzezimieszków..

Ciężko uwierzyć w dobre wychowanie kogoś z Łazarza.

Data: 2009-07-27 13:53:03
Autor: Schweinchen
"Biedna Wilda" - z dedykacją dla Jędrusia :)

"jadrys" <CHE@yahoo.com>

Nie, jestem dobrze wychowaną dziewczynką z Łazarza

Antenka

Ale jednak dużo wiesz o planach działania Łazarskich rzezimieszków..

Ciężko uwierzyć w dobre wychowanie kogoś z Łazarza.

Jakbys tak sie przelamal i chcial jednak uwierzyc, to tutaj cytat z "dobrego wychowania":

Data: 2009-07-27 14:29:27
Autor: jadrys
Schweinchen pisze:
"jadrys" <CHE@yahoo.com>

[...]

Myślę jednak że Antenka z natury wulgarna  nie jest.. Po prostu tak odpowiada na nieprzyzwoite zaczepki. Odpowiadając w ten sposób pokazuje Poznański charakter, i jest to moim zdaniem jak najbardziej prawidłowa reakcja, z niektórymi po prostu nie można inaczej...

Data: 2009-07-27 13:25:01
Autor: Antenka
"Biedna Wilda" - z dedykacją dla Jędrusia :)
Ooo właśnie! Masz rację Jędrek! Wiesz, co mawiała moja polonistka ze
SP, kiedy taki jeden repetent z Górczyna denerwował ją na lekcji?
Pani mgr wykrzykiwała tak :  "bo z chamstwem trzeba po chamsku!". po
czym cichuteńkim głosikiem jak Calineczki kontynuowała materiał :DDD.
Dziękuję, że okazałeś poznański solidaryzm ;-)

Antenka

Data: 2009-07-28 12:38:29
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Nie za bardzo Ci wierzę że ten "repetent" był z Górczyna.. Prawie dałbym głowę że pochodził od was, czyli z Łazarza.

Data: 2009-07-27 14:41:10
Autor: Schweinchen
"Biedna Wilda" - z dedykacją dla Jędrusia :)

"jadrys"

[...]

A tu sie bardzo mylisz, polaczenie DOBREGO WYCHIOWANIA i katolickiej milosci blizniego nie daje takich mozliwosci. Bo albo sie jest DOBRZE WYCHOWANYM, albo po prostu zwyklym zaklamanym chamem/chamka. Ja jestem chamem i otwarcie si do tego przyznaje. Tyle ze chamem i prostakiem staje sie "dysktujac" z dewotami, fanatykami i hipokrytami.   A ze mi sie scyzoryk w kieszeni otwiera, jak slysze takie "Antenki", to bluzgam. Proste? Jak mohery i dewoty prowadze dyskusje - to mozna sobie poogladac nawet na YouTube. No i czytajac posty Antenki.

Data: 2009-07-28 12:38:18
Autor: jadrys
"Biedna Wilda" - z dedykacją dla Jędr usia :)
Schweinchen pisze:
"jadrys"

[...]

Wiesz, to nie Ona ale Ty masz problem.. Antenka ma wyraziste poglądy, a Ty nie mając argumentów na zbicie Jej tez, czepiasz się jej - ad personam..

Data: 2009-07-27 22:09:22
Autor: raff
Antenka pisze:
[...]

To ta Wilda to rzeczywiscie niezla nora.

R.

Data: 2009-07-27 14:04:45
Autor: Antenka
"Biedna Wilda" - z dedykacją dla Jędrusia :)
 To ta Wilda to rzeczywiscie niezla nora.

Raffaelo powiem ci, ale na ucho cichooo, bo Jędrek usłyszy. Tak,
niestety masz rację :-)

Antenka

P.s. Chociaż kilka vip-ów stamtąd wyszło np. niejaka piosenkarka
Urszula Sipińska, dalej aktorka Emilia Krakowska ( "Jagna" z
"Chłopów", co lubiła chłopów :DD )

Data: 2009-07-27 23:26:39
Autor: raff
Antenka pisze:
[...]

To nie dziwi czerwone skrzywienie Jadrysia.

R.

Data: 2009-07-27 14:43:42
Autor: Antenka
"Biedna Wilda" - z dedykacją dla Jędrusia :)

To nie dziwi czerwone skrzywienie Jadrysia.

Bo to jest stara, robotnicza dzielnica. Dobranoc :-)

Antenka

"Biedna Wilda" - z dedykacją dla Jędrusia :)