Biedna kancelaria

Data: 2010-08-13 23:00:53
Autor: mkarwan
Biedna kancelaria
Widocznie wydali wszystkie pieniądze na remont pałacu i stać ich było tylko na dziadowską tablicę upamiętniającą nie wiadomo kogo. http://files.gadu-gadu.pl/2675e8f78d4d857a49a4fa4ab1c07867e4d45cb9.jpg
Gdyby upamiętniała ofiary katastrofy smoleńskiej to powinni być wymienieni z imienia i nazwiska i funkcji które pełnili, a byli tam także członkowie organizacji katyńskich.
http://podziemiezbrojne.blox.pl/2010/04/Wieczny-Odpoczynek-Racz-Im-Dac-Panie.html
Czyżby ktoś się obawiał ich wymienić?

Tablica z najtańszego jasnego granitu podobna do tych jakie montuje się w najtańszych pomnikach.
Trudno zaakceptować takie dziadostwo.
Wstydzić się powinna nie tylko kancelaria ale i Pan Prezydent.
Skoro kancelaria masz aż takie problemy finansowe, niech ogłosi zbiórkę publiczna na pomnik i płytę to się zrzucimy.

Data: 2010-08-13 14:04:20
Autor: magdaverakosiorek
Biedna kancelaria
On Aug 13, 4:00 pm, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Z jakiej racji kutasie spamujesz nowy watek?
magdavera

Data: 2010-08-13 23:09:03
Autor: mkarwan
Biedna kancelaria

Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał w wiadomości news:209676c6-dfc5-487c-a5e8-a0c70894d06af42g2000yqn.googlegroups.com...
Z jakiej racji kutasie spamujesz nowy watek?
magdavera

Proszę nie wyrażać się o mnie w sposób obraźliwy.

Data: 2010-08-14 00:53:32
Autor: Artur
Biedna kancelaria

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote in message news:i44c9g$4l8$1news.onet.pl...

[...]

Przeciez to nie bylo obrazliwe.

Data: 2010-08-14 07:52:49
Autor: wekon
Biedna kancelaria
"Artur" <artur@jasien.net> wrote in message news:WA6TbpzOLHA.3628jplwant003.jasien.int...

[...]

Masz rację chuju.

wekon

Data: 2010-08-15 10:14:19
Autor: magdaverakosiorek
Biedna kancelaria
On Aug 14, 12:52 am, "wekon" <we...@op.pl> wrote:
"Artur" <ar...@jasien.net> wrote in message

> "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote in message

> Przeciez to nie bylo obrazliwe.

Masz rację chuju.

wekon

A i ty masz rację wekon zaropiały chuju.
Oczywiście nie ma obrazy.

magdavera

Data: 2010-08-13 23:15:37
Autor: Lorn
Biedna kancelaria
W dniu 2010-08-13 23:00, mkarwan pisze:
Widocznie wydali wszystkie pieniądze na remont pałacu i stać ich było
tylko na dziadowską tablicę upamiętniającą nie wiadomo kogo.
http://files.gadu-gadu.pl/2675e8f78d4d857a49a4fa4ab1c07867e4d45cb9.jpg

Jak to nie wiadomo kogo? Pisze jak wół... Gromadzącym się licznie Polaków, zjednoczonych bólem i troska Państwa po stracie Prezydenta i 95 ważnych osobistości.

Gdyby upamiętniała ofiary katastrofy smoleńskiej to powinni być
wymienieni z imienia i nazwiska i funkcji które pełnili, a byli tam
także członkowie organizacji katyńskich.

j.w

Czyżby ktoś się obawiał ich wymienić?

Niby kto? :> Powstaje tablica, wymieniająca wszystkich z nazwiska, imienia i funkcji, która zawiśnie na Wawelu... :>

Tablica z najtańszego jasnego granitu podobna do tych jakie montuje się
w najtańszych pomnikach.
Trudno zaakceptować takie dziadostwo.

Możesz demonstrować. Mi się podoba...

Wstydzić się powinna nie tylko kancelaria ale i Pan Prezydent.
Skoro kancelaria masz aż takie problemy finansowe, niech ogłosi zbiórkę
publiczna na pomnik i płytę to się zrzucimy.

To się zrzucajcie.

Data: 2010-08-13 23:18:17
Autor: jadrys
Biedna kancelaria
[...]

To raczej ci żądający niech ogłoszą zbiórkę funduszy na jakieś tablice czy na to czego tam żądają.

Data: 2010-08-13 23:31:56
Autor: wekon
Biedna kancelaria
"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote in message news:i44bq6$3l7$1news.onet.pl...
[...]

U nas na cmentarzu komunalnym ciężko znaleźć podobne "dzieła". Może jak umrze bezdomny to mu taki stawiają. To dokładnie świadczy o zamiarach i intencjach gajowego i świty. Musi czymś karmić tych debili co go wybrali.

wekon

Data: 2010-08-14 10:11:23
Autor: boukun
Biedna kancelaria

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4c65b9cd$0$27030$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zapłaciłeś już za pogrzeb na Wawelu?

boukun

Data: 2010-08-14 03:03:33
Autor: DJ MC Donald Musk
Biedna kancelaria
On 14 Sie, 10:11, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "wekon" <we...@op.pl> napisał w wiadomościnews:4c65b9cd$0$27030$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

> bezdomny to mu taki stawiają. To dokładnie świadczy o zamiarach i intencjach
> gajowego i świty. Musi czymś karmić tych debili co go wybrali.

ty sie o pogrzeb nie martw a raczej o POdatki....

Data: 2010-08-14 03:01:38
Autor: DJ MC Donald Musk
Biedna kancelaria
On 13 Sie, 23:00, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

mogli w ramach oszczednosci (przeznaczonych na milionowe premie dla
POskich urzedasow) tablice wykonac z kartonu - po jakims czasie by ja
deszcz rozmyl i sprawa by sie sama zalatwila. Malo sa kreatywni....

Data: 2010-08-14 10:08:20
Autor: boukun
Biedna kancelaria

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i44bq6$3l7$1news.onet.pl...
[...]

Tablica upamiętnia ludzi, pogrążonych w żałobie i modlących się za ofiary Lecha Kaczyńskiego... I wszystko jest prawidłowo...

boukun

Data: 2010-08-14 15:34:17
Autor: konus
Biedna kancelaria

[...]

Ta tablica poswiecona jest tej fanatycznej holocie , ktora robila przed prezydenckim palacem zadyme . Gdybys mkarwan nie byl analfabeta i umial czytac ze zrozumieniem to co ludzie pisza , wiedzialbys komu jest poswiecona ..
To po pierwsze primo .
Po drugie primo , Kaczynskiemu Lechowi , czesto nazywanemu prezydentem Polski ( co jest oczywistym przeklamaniem bo reprezentowal tylko jedna faszyzujaca partie ) , nie nalezy sie nawet taka tablica bo jego dokonania dla Polski sa wylacznie negatywne .
Upamietnienie zas samego faktu , przypadkowej jego prezydenturze , bedacej tak naprawde jedna z wiekszych wpadek naszej mlodej demokracji , powinno dokonac sie co najwyzej odpowiednia notatka w dokumentacji panstwowej bo juz wspominanie o nim w historii moze byc tylko  rownie wstydliwe i niechlubne jak wspomnienie o rzadach tzw. "komuny " .

kwakwa

Biedna kancelaria