Biedni Niemcy....

Data: 2009-09-20 00:36:17
Autor: Tzva Adonai
Biedni Niemcy....
Ileż się tego ciemnoskórego kurewstwa nalęgło...

http://www.youtube.com/watch?v=eYQb8ORD2dE

Niemcy już mają dość ich pierdolenia o Izraelu... Paradoksalnie to
właśnie nienawiść tych islamskich prymitywów do państwa żydowskiego
jest powodem powszechnej obecnie sympatii Niemców do Izraela,
zwłaszcza wśród młodego pokolenia...

Data: 2009-09-20 12:31:12
Autor: boukun
Biedni Niemcy....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:68624660-3ade-4fa3-a2e6-57c5f087304cb18g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

-- -- --
Chyba tylko takich, jak to moja niemiecka sąsaiadka z Erlenbachu mówiła "futzjudin":

http://www.henryk-broder.de/html/tb_baerbel.html

boukun

Data: 2009-09-20 12:43:57
Autor: Tzva Adonai
Biedni Niemcy....
Chyba tylko takich, jak to moja niemiecka sąsaiadka z Erlenbachu mówiła "futzjudin":

"Futzjudin"?.. To od "Votze"?... Wygląda na jakiś slang wschodnioniemieckich
meneli... Pogratulować sąsiadki... ;}

Data: 2009-09-20 12:55:21
Autor: boukun
Biedni Niemcy....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:3213.000000af.4ab6076dnewsgate.onet.pl...
[...]

Jaki slang, to jest właśnie typowy unterfränkische Dialekt. Frau Thönes jest rodowitą Bawarką z dolnej frankonii...
Tam tak wszyscy mają, Tak samo się wyrażał mój znajomy ze "Stadu" Rudi, z którym kiedyś na Waldfriedhof i N Erlenbach ze Stadt Erlenbach w ramach ścigania mnie do roboty krótko robiłem...

boukun

Data: 2009-09-20 13:06:13
Autor: Tzva Adonai
Biedni Niemcy....
Jaki slang, to jest właśnie typowy unterfränkische Dialekt.

Unterfraenkischer dialekt, hehe, ty bekon prawdziwy językoznawca jesteś, pewnie
operujesz w kilku dialektach jednocześnie.. Fakt faktem, że niezależnie od
różnic regionalnych znacznie większym powodzeniem w Niemczech cieszą się
polnische fotzen.. ;}

Data: 2009-09-20 14:01:12
Autor: boukun
Biedni Niemcy....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:3213.000000b2.4ab60ca5newsgate.onet.pl...
[...]

....ale żaden Niemiec ich nie nazywa "futzjudinen", co najwyżej, brandzlują się na same słowo Orlowski...

boukun

Data: 2009-09-20 14:08:26
Autor: Tzva Adonai
Biedni Niemcy....
...ale żaden Niemiec ich nie nazywa "futzjudinen", co najwyżej, brandzlują się na same słowo Orlowski...

Trudno, żeby ktokolwiek określał Polaków jako "Żydówki"... A w ogóle do czego ty
zmierzasz?.. Chcesz udowodnić, że Niemcy są strasznymi antysemitami, tak?...

Data: 2009-09-20 14:12:39
Autor: boukun
Biedni Niemcy....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:3213.000000bc.4ab61b3anewsgate.onet.pl...
[...]

Rodowici bez wątpienia:

Zitate aus Hohmanns Rede [Bearbeiten]
Die folgenden Passagen aus der Rede brachten Hohmann den Vorwurf des Antisemitismus ein:

  "Die Schuld von Vorfahren an diesem Menschheitsverbrechen hat fast zu einer neuen Selbstdefinition der Deutschen geführt. Trotz der allseitigen Beteuerungen, dass es Kollektivschuld nicht gebe, trotz nuancierter Wortneuschöpfungen wie ,Kollektivverantwortung' oder ,Kollektivscham': Im Kern bleibt der Vorwurf: die Deutschen sind das ,Tätervolk'."

  "Auf diesem Hintergrund stelle ich die provozierende Frage: Gibt es auch beim jüdischen Volk, das wir ausschließlich in der Opferrolle wahrnehmen, eine dunkle Seite in der neueren Geschichte oder waren Juden ausschließlich die Opfer, die Leidtragenden?"

  "Meine Damen und Herren, es wird Sie überraschen, daß der amerikanische Autokönig Henry Ford 1920 ein Buch mit dem Titel ,The International Jew' herausgegeben hat. (.) Darin prangert Ford die Juden generalisierend als "Weltbolschewisten" an. Er vermeinte, einen "alljüdischen Stempel auf dem roten Rußland" ausmachen zu können, wo damals die bolschewistische Revolution tobte. Er bezeichnete die Juden in "hervorragendem Maße" als "Revolutionsmacher". (.) Ford brachte in seinem Buch eine angebliche "Wesensgleichheit" von Judentum und Kommunismus bzw. Bolschewismus zum Ausdruck. Wie kommt Ford zu seinen Thesen, die für unsere Ohren der NS-Propaganda vom ,jüdischen Bolschewismus' ähneln?"

  "Mit einer gewissen Berechtigung könnte man im Hinblick auf die Millionen Toten dieser ersten Revolutionsphase nach der ,Täterschaft' der Juden fragen. Juden waren in großer Anzahl sowohl in der Führungsebene als auch bei den Tscheka-Erschießungskommandos aktiv. Daher könnte man Juden mit einiger Berechtigung als "Tätervolk" bezeichnen. Das mag erschreckend klingen. Es würde aber der gleichen Logik folgen, mit der man Deutsche als Tätervolk bezeichnet."

  "Daher sind weder ,die Deutschen' noch ,die Juden' ein Tätervolk. Mit vollem Recht aber kann man sagen: Die Gottlosen mit ihren gottlosen Ideologien, sie waren das Tätervolk des letzten, blutigen Jahrhunderts[....]. Mit Gott in eine gute Zukunft für Europa! Mit Gott in eine gute Zukunft, besonders für unser deutsches Vaterland!"[4]

  Unterstützung für Hohmann [Bearbeiten]
  Nach dem Bekanntwerden seiner Rede erntete Hohmann nicht nur Kritik, sondern fand auch Zustimmung, besonders in den Internetforen seiner Partei und verschiedener Medien.

  Mehrere prominente Unions-Politiker nahmen Hohmann in Schutz, darunter der CSU-Bundestagsabgeordnete Norbert Geis, der ehemalige Berliner Innensenator Heinrich Lummer und der CDU-Fraktionschef im sächsischen Landtag, Fritz Hähle. Ungeachtet der Kritik von Seiten zahlreicher Fachhistoriker sprach die CDU-Bundestagsabgeordnete Vera Lengsfeld in Interviews mit der Wochenzeitung Junge Freiheit und dem Nachrichtenmagazin Focus von einer "Medienkampagne" gegen Hohmann. Anfang 2005 plante der Kreisverband Nordvorpommern der Jungen Union, bei einer Veranstaltung Hohmann einzuladen, musste jedoch auf parteiinternen Druck hin darauf verzichten. Der JU-Kreisvorsitzende musste daraufhin zurücktreten.

  Der frühere ZDF-Journalist Fritz Schenk, ebenfalls CDU-Mitglied, rief die "Initiative Kritische Solidarität mit Martin Hohmann" ins Leben. Zudem initiierte er eine Anzeigenkampagne in der FAZ und anderen deutschen Tageszeitungen, in der ein Verbleib Hohmanns in Partei und Fraktion gefordert wurde. Zu den Unterzeichnern des Appells gehörten u. a. Heinrich Lummer und der Münchner Groß-Verleger Herbert Fleissner (CSU). Nicht alle Unterzeichner verteidigten Hohmanns Rede, sahen aber sein verfassungsmäßiges Recht auf freie Meinungsäußerung verletzt. Laut Alfred Schobert vom Duisburger Institut für Sprach- und Sozialforschung e.V. lassen sich die Erstunterzeichner des Aufrufs drei Organisationen zuordnen: Mehr als die Hälfte von ihnen wiesen mehr oder minder enge Bindungen zur rechtskonservativen Wochenzeitung Junge Freiheit auf. Einige Unterzeichner entstammten dem Christlich-Konservativen Deutschland-Forum (CKDF), zu dessen hessischem Landesforum, dem Arbeitskreis Konservativer Christen (AKC) um Herbert Gassen, Hohmann enge Beziehungen unterhielt. Viele der Erstunterzeichner engagierten sich bei "Stimme der Mehrheit", einer 1997 gegründeten Untergliederung des Landesverbandes Nordrhein-Westfalen des Bundes der Selbständigen. Am 23. Juli 2005 gab Fritz Schenk seinen Ausstieg aus der Initiative bekannt und begründete dies mit der unabhängigen Kandidatur Hohmanns.

  Die russische Publizistin Sonja Margolina, die in ihrem Buch Das Ende der Lügen. Rußland und die Juden im 20. Jahrhundert ebenfalls von einer Mitschuld von Juden am Aufbau des Sowjetsystems spricht, meinte in einem Interview mit der Jungen Freiheit, dass es in der Diskussion über die Rede Hohmanns an Sachlichkeit gemangelt habe. Sie sagte:

    "Der Grund ist der Holocaust und die in Deutschland vorherrschende, daraus gezogene Schlußfolgerung, daß Juden immer nur Opfer waren und Opfer für immer bleiben werden. Es ist für die Deutschen offenbar schwer vorstellbar, daß die Juden ,mehrere Geschichten' haben können, nicht nur die der Schoa."

  Zugleich kritisierte sie aber auch die Darlegungen Hohmanns als historisch nicht korrekt:

    "Der Versuch Hohmanns, das deutsche Volk vom Stigma der Kollektivschuld durch die Stigmatisierung der Juden zu befreien, war sehr unglücklich und historisch irrelevant, weil die Sowjetgeschichte ziemlich anders verlief. Abgesehen davon, daß es eine große Frage wäre, ob Juden, die in der ganzen Welt zerstreut lebten, als ,Volk' definiert werden könnten. Dumm gelaufen."[11]

  Vereinzelt erhielt Hohmann Unterstützung von jüdischer Seite. So nahm der sich als "antizionistischer Jude" ausgebende Moishe Friedman, Hohmann in Schutz und forderte den Bundestag auf, ihn zu rehabilitieren. Auch der wegen seines Werks Die Holocaust-Industrie umstrittene Autor Norman Finkelstein fand nichts an Hohmanns Rede auszusetzen.

  Hohmann und Günzel [Bearbeiten]
  Eine Fortsetzung erfuhr die Affäre Anfang November 2003, als Hohmann dem ZDF-Magazin Frontal21 einen Brief von Brigadegeneral Reinhard Günzel präsentierte. Der Kommandeur des Kommandos Spezialkräfte (KSK) zollte Hohmann darin auf Bundeswehr-Briefpapier Beifall für seine Rede.

  Bundesverteidigungsminister Peter Struck versetzte den General daraufhin am 4. November 2003 in den vorzeitigen Ruhestand, da er gegen das für die Bundeswehr geltende politische Neutralitätsgebot verstoßen habe. Hohmann entschuldigte sich später bei Günzel damit, der Reporter habe ihm versprochen, er wolle den Brief nicht namentlich in der Sendung präsentieren und positiv über Hohmann berichten.

  Keine strafrechtlichen Ermittlungen gegen Hohmann [Bearbeiten]
  Die Staatsanwaltschaft beim Landgericht Fulda lehnte es am 5. Februar 2004 ab, ein strafrechtliches Ermittlungsverfahren gegen Hohmann wegen Volksverhetzung und Beleidigung einzuleiten. Seine Rede habe ihrer Auffassung nach keine Volksverhetzung im Sinne von § 130 Abs. 1 Nr. 1 und 2 StGB dargestellt, da weder das Tatbestandsmerkmal des "Aufstachelns zum Hass" noch das des "Angriffs auf die Menschenwürde anderer" gegeben sei.

  Diese Entscheidung wurde am 14. Mai 2004 trotz Beschwerden - u. a. seitens des Zentralrats der Juden in Deutschland - durch die Generalstaatsanwaltschaft Frankfurt am Main bestätigt.

  http://de.wikipedia.org/wiki/Martin_Hohmann

  boukun

Data: 2009-09-20 14:26:03
Autor: Tzva Adonai
Biedni Niemcy....
Zitate aus Hohmanns Rede [Bearbeiten]

Wskaż mi, co przemowie Hohmanna jest takiego strasznie antyżydowskiego, bo jakoś
nie zauważyłem.. Po prostu wskazał, że Niemców wciąż traktuje się w świecie jak
chłopców do bicia... Zauważył na przykład, że nikt nie chce płacić odszkodowań
niemieckim ofiarom pracy przymusowej (rosyjskie, czeskie i polskie obozy), a
niemiecki rząd zobowiązał się do tego wobec innych nacji... Wyraźnie podkreślił,
że ani Niemcy, ani Żydzi nie zasługują na miano "narodów-zbrodniarzy", tylko
dlatego, ze część Niemców była nazistami, a część Żydów komunistami... I
zakończył konkluzją, że za całe zło XX wieku odpowiadały bezbożne ideologie
takie jak nazizm i komunizm, a nie konkretne narody... Hohmanna nie lubię, bo to chrześcijański fanatyk, ale nie mogę mu też odmówić
racji...

Data: 2009-09-20 14:48:59
Autor: boukun
Biedni Niemcy....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:3213.000000be.4ab61f5bnewsgate.onet.pl...
[...]

Coś ci powiem Biłyk, jak przytoczyłem tę przemowę Hohmanna w swoim piśmie procesowym, które notabene ty tu niedawno cytowałeś, to sąd apelacyjny i kolejne instancje w Niemczech robiły wszystko, żeby do apelacji mojej niedopuścić. Tak samo zażydzony Strasburg, który sra przed Żydami i o Żydach nie zamierza debatować... To co ja popierduję na polskich grupach jest niczym w porównaniu do tego, co rozprawiał Hohmann publicznie o Żydach. Jednak rasistowskie Niemcy czepiły się polaczka, a nie swojego rasisty szwaba.

boukun

Data: 2009-09-20 06:00:46
Autor: Tzva Adonai
Biedni Niemcy....
tego, co rozprawiał Hohmann publicznie o Żydach. Jednak rasistowskie Niemcy
czepiły się polaczka, a nie swojego rasisty szwaba.

Nie nazywam się Biłyk, ale podejrzewam, że im częściej będę to
powtarzał, tym częściej będziesz się tak do mnie zwracał..

I zupełnie nie rozumiem o co właściwie masz pretensje?.. Chyba nie o
to, że Niemcy są antysemitami, skoro codziennie przez kilka godzin
ubliżasz Żydom i starasz się ich stawiać w złym świetle.. A może o to,
że twój antysemityzm nie został w Niemczech doceniony?... Po prostu
nie jestem w stanie nadążyć za twoim tokiem myślowym... Hohmann to
akurat człowiek, który choćby z racji swoich przekonań religijnych,
nie byłby zdolny do nazistowskich tyrad na temat Żydów.. Wypowiedź,
którą przytoczyłeś była uznana za szczytowy objaw jego antysemityzmu..
Nie twierdzę, że to co powiedział jest dowodem na jego miłość do
Żydów, ale nie świadczy też o nienawiści do nich... Nie zohydzał ich
słuchaczom, nie naśmiewał się z ich wyglądu, nie nawoływał do ich
usunięcia z Niemczech - ty takich czynów w stosunku do Żydów
dopuszczasz się _codziennie_ na polskich grupach dyskusyjnych... On
jest niemieckim nacjonalistą i chrześcijaninem, a ty narodowym
socjalistą (nazistą), tobie bliżej do NPD, a jemu do CDU, i tak jest
różnica pomiędzy tobą, a tym gościem.. I wcale nie dziwię się
niemieckim sądom, że stawianie go w jednym szeregu z kimś takim jak
ty, mogło co niektórych rozjuszyć...

Data: 2009-09-20 15:24:33
Autor: boukun
Biedni Niemcy....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:ef10ebc9-33d6-4871-bb7e-3c9d661e8438z4g2000prh.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --
Łżesz Tzva jak najęty... , jest dokładnie odrotnie to Hohmann w swoich przemowach propagował nienawiść, wystarczy, że powoływał się chociażby na to:
[...]

Ja w przeciwieństwie do Hohmanna zazdroszczę co jedynie Zydom sprytu i nie mogę się zgodfzić na ich wyjątkowo uprzywilejowaną pozycję w życiu społecznym, politycznym i gospodarczym mojego kraju... Wyciąg z mojej apelacji:
Aby nawoływac do nienawisci, oskarony musiałby sam nienawidzic,

te nienawisc okazywac, a ze wskazanego materiału mona co najwyej wnioskowac, e

oskarony jedyne co, to ydom zazdrosci sprytu, poszczególnym osobom pochodzenia

ydowskiego zarzuca uprzywilejowane traktowanie, uprzywilejowana pozycje społeczna,

33

roszczeniowa przywódcza postawe, konspiracje a przez to nieuczciwosc, a to z kolei, jest

kontratypem przepisów art. 256 k.k. i 257 k.k.

boukun

boukun

Data: 2009-09-20 06:40:17
Autor: Tzva Adonai
Biedni Niemcy....
Łżesz Tzva jak najęty... , jest dokładnie odrotnie to Hohmann w swoich
przemowach propagował nienawiść, wystarczy, że powoływał się chociażby na to:

Powołał się na antysemicką klasykę Forda, by unaocznić słuchaczom, że
generalizowanie na temat Żydów i ich udziału w komunizmie miało
miejsce nie tylko w czasach rządów nazistów w Niemczech, ale również w
Ameryce, gdy o nazistach nikt jeszcze nie słyszał... Specjalnie użył
słowa "generalisierend" by podkreślić antysemicki wydźwięk cytowanych
przez siebie tekstów... Dlatego na końcu zadał pytanie, jak to
możliwe, że Ford mógł dojść do wniosków, które dziś odbierane są jako
te, które narodziły się za sprawą nazistowskiej propagandy... Zresztą
ja zlewam na Hohmanna, po prostu śmieszy mnie, gdy facet taki jak ty
_żyjący_ nienawiścią do Żydów zarzuca antysemityzm innym ludziom.. To
mniej więcej tak, jakbym ja zarzucał antyarabizm albo antyislamizm
moim adwersarzom... Brzmiałbym jak skończony kretyn...

Data: 2009-09-20 13:33:56
Autor: Tzva Adonai
Biedni Niemcy....
Tam tak wszyscy mają, Tak samo się wyrażał mój znajomy ze "Stadu" Rudi

Ojej, tak bez powodu ubliżali Żydom w rozmowie z polskim robolem?.. A ty pewnie
im wtórowałeś?...

Data: 2009-09-20 13:45:47
Autor: bolek
Biedni Niemcy....

[...]

Kawał miesiąca.
Sympatia, zwłaszcza do tych pejsatych, którzy szwendają się
po ulicach.

Biedni Niemcy....