Biedni Serbowie

Data: 2012-03-02 08:24:39
Autor: jadryś
Biedni Serbowie
Są jeszcze bardziej upokarzani niż Polacy z tym R.Kuklińskim.

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/serbia-kandydatem-do-ue-zdumiewajace-osiagniecie,1766935,2943

Data: 2012-03-02 15:43:37
Autor: Grzegorz Z.
Biedni Serbowie
jadryś napisał:

Są jeszcze bardziej upokarzani niż Polacy z tym R.Kuklińskim.

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/serbia-kandydatem-do-ue-zdumiewajace-osiagniecie,1766935,2943

Ja tam się ucieszę z naszych braci Serbów w naszej wspólnej europejskiej
ojczyźnie.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-02 15:53:22
Autor: jadryś
Biedni Serbowie
W dniu 2012-03-02 15:43, Grzegorz Z. pisze:
jadryś napisał:

[...]

Tylko co im ta "Europa" do tej pory wyrządziła? Ni mniej ni więcej cofnęła w rozwoju o kilka pokoleń, skrada Kosovo, wykończyła wielkich Serbskich patriotów.. Nam jak na razie tylko kazali przyjąć zdrajcę w kraju z honorami no i przyjęła do siebie na zasadzie tych gorszych..

Data: 2012-03-02 20:03:21
Autor: Bartosz
Biedni Serbowie

jadryś napisał:

[...]

Chłopie, co ty pieprzysz?

B.

Data: 2012-03-03 06:24:53
Autor: stevep
Biedni Serbowie

jadryś napisał:

[...]

On tak zawsze jakby był po denaturacie.

--
stevep

Data: 2012-03-07 21:44:23
Autor: jadryś
Biedni Serbowie
W dniu 2012-03-02 20:03, Bartosz pisze:

[...]

To ja się ciebie pytam - czego nie zrozumiałeś?

Data: 2012-03-03 06:23:48
Autor: stevep
Biedni Serbowie
Dnia 02-03-2012 o 08:24:39 jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):

Są jeszcze bardziej upokarzani niż Polacy z tym R.Kuklińskim.

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/serbia-kandydatem-do-ue-zdumiewajace-osiagniecie,1766935,2943

Bardzo są nieszczęśliwi, że nie udało im się wymordować innych narodowści  bałkańskich?

--
stevep

Data: 2012-03-03 07:28:03
Autor: Pohuk
Biedni Serbowie
jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):
Są jeszcze bardziej upokarzani niż Polacy z tym R.Kuklińskim.

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/serbia-kandydatem-do-ue-zdumiewajace-os
iagniecie,1766935,2943

Co ty chłopie pierdolisz? Jak ci tak los Serbów leży na sercu to załaduj brykę
karabinami i jedź walczyć o ich swobody obywatelskie! --

Data: 2012-03-07 21:44:12
Autor: jadryś
Biedni Serbowie
W dniu 2012-03-03 08:28,  Pohuk pisze:
[...]

Klasyczna retoryka POwskiego najemnika. Zamiast argumentów atak na autora tekstu. Do śmietnika idziesz.

Biedni Serbowie