Biedni ci Kaczyńscy

Data: 2010-09-09 09:56:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Biedni ci Kaczyńscy
Biedni ci Kaczyńscy. Ciągle im ktoś zajmuje krzesła. Parę dni temu okazało się, że Jarosławowi bezprawnie (i złośliwie) zajęto krzesło w sejmowej knajpie. To najzwyklejsze chamstwo - rzekł skrzywdzony i bestialsko wydymany z siedziska przez zamachowców z PO prezes. Nie wiadomo na razie jakie kroki podejmie poszkodowany. Gdyby Kaczyński został prezydentem, to mielibyśmy orędzie, a tak musimy obejść się smakiem i udawać, że zawieszenie Jakubiak całkowicie nas kontentuje.

Poza tym myślę sobie, że to coś u Kaczorów genetycznego z tymi krzesłami i miejscami do posadzenia czterech liter, czyli kaczego kupra. Sławnemu Lechowi, temu który poległ męczeńską śmiercią wśród podsmoleńskich brzóz, stale ktoś zajmował miejsce. W Brukseli na sali obrad Tusk permanentnie i z satysfakcją wyrywał mu krzesła spod dupy, no i w samolocie cały czas ciężko było z miejscówką. A kiedy wreszcie dorwał się pan Lech do fotela, zaklepał sobie w aeroplanie najlepsze miejsce, w salonce i z widokiem, to też pech go nie opuścił. Samolot dość nieszczęśliwie wylądował, acz w zamian Lech uzyskał miejscówkę, która nigdy nawet mu się nie przyśniła. Najlepsza z możliwych. Znając jednak parszywe szczęście Kaczyńskich, bardzo prawdopodobnym jest, że za czas jakiś znów ktoś go z tej wawelskiej miejscówki wydyma.

czwartek, 09 września 2010, revelstein

http://revelstein.blox.pl/2010/09/1918.html

Data: 2010-09-09 10:32:12
Autor: awe
Biedni ci Kaczyńscy
BOdziu stac cie na wiecej i staraj sie wyluskac jakis konkretny tekst a tu publikujesz jakiegos onaniste. przeciez to smieszne, malo oryginalne, takie wypociny licealisty
awe

Data: 2010-09-09 10:44:29
Autor: Miglanc
Biedni ci Kaczyńscy

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6a61d$d24$1news.onet.pl...
BOdziu stac cie na wiecej i staraj sie wyluskac jakis konkretny tekst a tu publikujesz jakiegos onaniste. przeciez to smieszne, malo oryginalne, takie wypociny licealisty
awe

Ale jakże oddają rzeczywistość! Prezes PiS staje się po prostu śmieszny!

--

Zahir

Data: 2010-09-09 11:08:21
Autor: Neko
Biedni ci Kaczyńscy
Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał

Ale jakże oddają rzeczywistość! Prezes PiS staje się po prostu śmieszny!

Tak jak ty, bombel.

Data: 2010-09-09 11:17:39
Autor: Miglanc
Biedni ci Kaczyńscy

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i6a86d$ime$1news.onet.pl...
Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał

Ale jakże oddają rzeczywistość! Prezes PiS staje się po prostu śmieszny!

Tak jak ty, bombel.

Masz problemy z ortografią koleś?

--

Zahir

Data: 2010-09-09 11:23:15
Autor: Neko
Biedni ci Kaczyńscy
Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał

Masz problemy z ortografią koleś?

Bombel, a co z tym wezwaniem na komisariat? :)

Data: 2010-09-09 11:29:28
Autor: Miglanc
Biedni ci Kaczyńscy

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i6a92e$kvq$1news.onet.pl...
Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał

Masz problemy z ortografią koleś?

Bombel, a co z tym wezwaniem na komisariat? :)

Piszemy bĄbel! W której klasie jestes?  Jaki komisrariat? Trafka była na własny użytek. Powiedziałem, że kupiłem ją od ciebie.

--

Zahir

Data: 2010-09-09 13:41:10
Autor: awe
Biedni ci Kaczyńscy

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c88a8f4$0$27032$65785112news.neostrada.pl...

[...]

bombel moze juz nie pal tego swinistwa bo ci mozg rozjebal
awe

Biedni ci Kaczyńscy