Biedni uczniowie

Data: 2011-12-15 19:52:14
Autor: boukun
Biedni uczniowie
Kaczyńscy wygrali z Janem Pawłem II - zdjęcia
Szkoła podstawowa w Podsarniu w woj. małopolskim od czwartku nosi imię Marii i Lecha Kaczyńskich. To pierwsza w Polsce szkoła nosząca imię pary prezydenckiej, tragicznie zmarłej w wyniku katastrofy smoleńskiej.

W uroczystości nadania imienia szkole podstawowej w Podsarniu wzięła udział Marta Kaczyńska.

- To niesłychanie wzruszający dzień. Cieszę się niezmiernie, bo jest to pierwsza szkoła nosząca imię obojga moich rodziców. Mam nadzieję, że nowi patroni przyczynią się do krzewienia wartości patriotyzmu, że absolwenci tej szkoły będą rozumieli, że Polska jest naszym wspólnym dobrem, a swoją postawą będą uczyć kolejne pokolenia, jak ważny jest patriotyzm i Polska - powiedziała podczas uroczystości córka pary prezydenckiej.

(PAP/IAR/ib)

http://wiadomosci.wp.pl/gid,14087188,title,Kaczynscy-wygrali-z-Janem-Pawlem-II-zdjecia,galeria.html

Biedni uczniowie... Czy teraz nastąpi era Kaczyńskich?

Ja to byłem szczęśliwy, jak chodziłem do podstawówki imienia Władysława Broniewskiego... Przynajmniej wiedziałem, że kiedy przyjdą POlszewiki podpalić mój dom, Polskę, muszę zapiąć bagnet na broń, że trzeba krwi...

boukun

Data: 2011-12-15 19:57:03
Autor: boukun
Biedni uczniowie

[...]

[...]