Biedny

Data: 2010-03-20 10:33:55
Autor: jadrys
Biedny

a zarazem szczęśliwy człowiek:

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/30-rocznica-samospalenia-walentego-badylaka,1454511,2943

  Szczęśliwy dlatego że nie doczekał czasu żeby się przekonać co z takim krajem jak Polska kapitaliści mogą zrobić przez 20 lat..

Data: 2010-03-20 03:23:11
Autor: Mariusz Merta
towarzyszu jadrys, nie lej pan krokodylich łez
bo zdaje się, że ten człowiek zebrał po grzbiecie od kiszczaka i
jaruzela
no i chodziło o Katyń...nie wiem czy pan wiesz o jakim miejscu mowa...
w/w zbiry tj. kiszczak z jaruzelem koncertowo lali na Katyń i
pomordowanych tam ludzi
więc smirna, ruki po szwam i paszoł won za ural...
i jak pan bedziesz mówił o jakimś AK-owcu to proszę zęby umyć....
a tak z ciekawości, czy myje pan zęby czy na znak protestu nie
używa pan pasty do zębów tudzież szczoteczek do zębów co by nie być
wyzyskiwanym
przez kapitalistów ?
no i czy z papieru toaletowego też pan zrezygnował z tych samych
powodów...
rozumiem że celach higienicznych używa pan Gościa niedzielnego ?
nie szkoda panu rowa ? :-)))) papier gazetowy kanciaty jest...
Mariusz Merta

Data: 2010-03-20 11:58:30
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-20 11:23, Mariusz Merta pisze:
[...]

A co panie Merta obchodzi Polaków jakaś tam sprawa z początków ubiegłego wieku jak ich dzisiaj nie jest stać na chleb, węgiel czy lekarstwa??

A tak na dobra sprawę co miał Kiszczak i Jaruzelski zrobić?  Fałszywie się rozczulać jak ta dzisiejsza sprzedajna zgraja przy korytach? Dlaczego   taki dureń jeden z drugim nie pojedzie na ten cmentarz pomordowanych i sie pomodli bez rozgłosu.. Naprawdę polityczne granie pod publiczkę  tragedią polskiego narodu jakim był Katyń jest niegodziwe prawdziwego Polaka.

Co do pana pytań o moje osobiste zachowania to pozostawiam je bez komentarza.

Data: 2010-03-20 17:44:39
Autor: mkarwan
Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:f7b9ec08-0798-4965-b4d4-2619dd6ec1e7e7g2000yqf.googlegroups.com...
bo zdaje się, że ten człowiek zebrał po grzbiecie od kiszczaka i
jaruzela

Pańska niechęć (delikatnie mówiąc) do Kiszczaka i Jaruzelskiego powoduje, że według Pana sa winni wszystkiemu.
Rzecz zdarzyła sie 21 marca 1980 roku, a więc za czasów Gierka i Babiucha

Data: 2010-03-20 18:10:33
Autor: cirrus
Biedny
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ho24r4$3ur$1news.onet.pl...
[...]

To też sie spal, a będziesz szczęśliwy.

--
stevep

Data: 2010-03-20 19:25:14
Autor: jadrys
Biedny
W dniu 2010-03-20 18:10, cirrus pisze:
[...]

O właśnie, tu mamy najprostszy przykład działania kapitalistycznej propagandy - facet podpalił się i miał na szyi tabliczkę z krytyka pseudokomuny - jest bohaterem, obchodzone są kolejne rocznice jego heroicznego czynu..

Stefan, jak myślisz: jakbym ja napisał  tabliczkę krytykującą system kapitalistyczny, że nie chcę już żyć ponieważ nie mogę znieść widoku bezdomnych, ludzi poszukujących pożywienia w śmietnikach i żebraków na ulicach. i spaliłbym się żywcem to ktoś by wspomniał o mnie kiedykolwiek w mediach?

Data: 2010-03-20 13:35:34
Autor: zbig
Biedny

jadrys napisał(a):
W dniu 2010-03-20 18:10, cirrus pisze:

Stefan, jak myďż˝lisz: jakbym ja napisaďż˝  tabliczkďż˝ krytykujďż˝cďż˝ system
kapitalistyczny, �e nie chc� ju� �y� poniewa� nie mog� znie�� widoku
bezdomnych, ludzi poszukuj�cych po�ywienia w �mietnikach i �ebrak�w na
ulicach. i spali�bym si� �ywcem to kto� by wspomnia� o mnie kiedykolwiek
w mediach?

Na pewno szpital zachowałby historię choroby.

Data: 2010-03-21 15:53:37
Autor: cirrus
Biedny
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ho33uv$b1j$2news.onet.pl...
[...]

A bez ogłaszania w mediach sie nie spalisz?

--
stevep

Data: 2010-03-21 22:40:49
Autor: jadrys
Biedny
W dniu 2010-03-21 15:53, cirrus pisze:

[...]

Nie odpowiedziałeś na pytanie.

Data: 2010-03-22 15:55:02
Autor: cirrus
Biedny
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ho64gg$v7n$1news.onet.pl...
[...]

Spróbuj, a się dowiesz.

--
stevep

Data: 2010-03-22 18:26:17
Autor: jadrys
Biedny
W dniu 2010-03-22 15:55, cirrus pisze:

[...]

Ty Stefan zdajesz się wiedzieć wszystko, więc chciałem u ciebie "zasięgnąć języka".

Data: 2010-03-23 17:00:43
Autor: cirrus
Biedny
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ho897r$mao$1news.onet.pl...
[...]

Nie mam zamiaru sie podpalać, ale ty w proteście przeciwko brakowi komunizmu powinieneś.

--
stevep

Data: 2010-03-25 17:17:35
Autor: jadrys
Biedny
W dniu 2010-03-23 17:00, cirrus pisze:
[...]

Ale nie mogę tego zrobić -  nie widzę swojego następcy w krzewieniu prawdy na psp..  Kto jak nie ja  Wam uświadomi czym jest kapitalizm?

Data: 2010-03-26 16:40:01
Autor: cirrus
Biedny
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hog2cp$7md$2news.onet.pl...
[...]

Rzeczywiście, jest jeden Allach, a ty jesteś jego prorokiem. ;)

--
stevep

Data: 2010-03-26 19:32:05
Autor: jadrys
Biedny
W dniu 2010-03-26 16:40, cirrus pisze:

Ale nie mogę tego zrobić -  nie widzę swojego następcy w krzewieniu prawdy
na psp..  Kto jak nie ja  Wam uświadomi czym jest kapitalizm?

Rzeczywiście, jest jeden Allach, a ty jesteś jego prorokiem. ;)

Nie Stefan, jest jedna prawda, a  ja  jestem jej wieszczem.

Biedny