Biedny Kaczyński. Ciągle mu zajmują krzesła.

Data: 2010-09-07 07:37:14
Autor: dexth
Biedny Kaczyński. Ciągle mu zajmują krzesła.

Użytkownik "Jarek od kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i63ggc$l8b$1inews.gazeta.pl...
[..............]

A oto co 16 lat temu opowiadał Teresie Torańskiej: "W 1977 roku po raz pierwszy zaproszono mnie na duże zebranie KOR. Otwierają się drzwi i wkracza czołówka opozycji: Kuroń, Macierewicz, Jan Józef Lipski. Wszyscy, którzy siedzieli przy stole, wstają i przenoszą się pod ściany. Podniosłem się także, ale by ustąpić miejsca Lipskiemu, który był starszym panem. On jednak usiadł obok, a Kuroń wykorzystując ten moment, już wieszał swoją marynarkę na moim krześle. Ja jednak spokojnie usiadłem i miejsca Kuroniowi nie ustąpiłem.

Zachowanie Jarosława Kaczyńskiego to lekceważenie. Chamstwo, nieuznawanie żadnych
reguł. Powtarzam, Jarosław Kaczyński to człowiek niebywale wręcz nieokrzesany,
jednocześnie nastawiony na agresję.

[..........]

pozdr dexth

Data: 2010-09-07 07:40:13
Autor: Jarek od kżyża
Biedny Kaczyński. Ciągle mu zajmują krzesła.

Użytkownik "dexth" <dexth@interia.pl> napisał

Zachowanie Jarosława Kaczyńskiego to lekceważenie. Chamstwo, nieuznawanie żadnych
reguł. Powtarzam, Jarosław Kaczyński to człowiek niebywale wręcz nieokrzesany,
jednocześnie nastawiony na agresję.

Chamy przeważnie tak mają.

Przemysław Warzywny

--

"Tadeusz Mazowiecki dodaje, że to, co robi Jarosław Kaczyński, wynika z tego, że jest "przeżarty dążeniem do władzy". Przypomina mu pod tym względem wielmoży z czasów I Rzeczpospolitej."

Biedny Kaczyński. Ciągle mu zajmują krzesła.