Biedny Rysio...

Data: 2009-10-26 11:48:59
Autor: wekon
Biedny Rysio...
Chodzi Rysio po cmentarzu, s³uchawki w uszach i wspomienie po zbysiu:

http://www.youtube.com/watch?v=DWhitiEJexE&feature=related

a¿ siê ³za krêci...

wekon

Data: 2009-10-26 19:31:31
Autor: boukun
Biedny Rysio...

Użytkownik "wekon" <wekonaCUT@op.pl> napisał w wiadomości news:hc3uvb$su1$1atlantis.news.neostrada.pl...
Chodzi Rysio po cmentarzu, słuchawki w uszach i wspomienie po zbysiu:

http://www.youtube.com/watch?v=DWhitiEJexE&feature=related

aż się łza kręci...

wekon

siwy701 (3 tygodnie temu)
te 15.20.30 lat temu tworzyła się prawdziwa muzyka nie to co teraz...Era skorumpowanych zespołów grających tylko i wyłącznie za pieniądze i piszące banalne teksty bez żadnego przekazu...Mam tylko 17 lat i jedyne co teraz moge to grac to muzyke bo teraz bez pieniędzy i kontaktów moja kapela nigdy sie nie wybije...

Teraz jest chujnia, tzw. kapitalizm...

boukun

Biedny Rysio...