Biedny, niemądry Owsiak

Data: 2013-01-12 15:28:38
Autor: matusm
Biedny, niemądry Owsiak

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:50f04a0d$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
Gdyby był mądrzejszy wiedziałby też, że łączenie akcji charytatywnej z
debatą na temat eutanazji może tylko tej akcji zaszkodzić.

Niejeden staruszek widząc pod kościołem uśmiechnięte dzieci z puszkami WOŚP
może pomyśleć: - Wrzucę wam 2 złote, przykleicie mi serduszko. a potem mnie
zabijecie.

Pewnie tydzień temu Owsiak nie wiedział jaką krzywdę wyrządza tym dzieciom.
Może ją dostrzegł i chce naprawić?

Nie może lub nie potrafi jednak wycofać słów sprzed tygodnia, oszukuje więc,
że ich nie powiedział.

Więcej http://j.k.50.salon24.pl/477072,biedny-niemadry-owsiak

nic nowego ,zydokomuna na swoją miare kroi pod dyktat,,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Biedny, niemądry Owsiak