Biedota musi utrzymywać biedotę

Data: 2012-03-24 17:13:57
Autor: boukun
Biedota musi utrzymywać biedotę
Ale kapitalistyczne świnie nienażarte zorganizowali Polkakom w Polsce życie. Teraz bydło medialnie nagania polską biedootę do hipermarketów i wzywa do wrzucania do wystawionych koszyków dodatkowe jedzenie dla potrzebujących na święta... I to stało się już zwyczajem i jakby niby nic.. Przy okazji poniżają biednych harcerzy, którzy zostali zagonieni do pakowania jedzenia klientom do reklamówek...

Ja pierdolę, jaki nam los w 2012 roku zgotowali, zamiast harcerze się bawić na obozach w podchody, wyjeżdżać pod namioty, od państwa dostać dotację, muszą się poniżać stale przed świętami i ze zwieszonymi głowami żebrać o parę groszy...

Tak samo polska biedota została obciążona utrzyymywaniem jeszcze bardziej potrzebujących z winy kurewskiego, kapitalistycznego reżimu, który sobie buduje niewolników rękami autostrady i wygodne życie na koszt zniewolonego społeczeństwa, które chcą zarżnąć przed emeryturą...

Tfu!

boukun

Data: 2012-03-24 17:24:14
Autor: Grzegorz Z.
boukun napisał:

[...]

U mnie w osiedlowym Netto od paru lat takie dwie z aktywu parafialnego na
krzesełkach z groźnymi nadętymi minami zasiadają z wózeczkami w okolicach
niedzieli palmowej. Aż mam ochotę im znienacka zdjęcie zrobić i tu wrzucić.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-24 17:25:53
Autor: boukun

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:za4hqhj7mwlc.qcux33ssqdtr.dlg40tude.net...
boukun napisał:

[...]

Czyli kler wespół zespół z reżimem..., grabią i zubożają polski naród...

boukun

Data: 2012-03-24 18:19:52
Autor: Grzegorz Z.
Marek Czaplicki napisał:

[...]

Nie wkurzają cię ci harcerze w marketach? Kto to wymyślił???

Data: 2012-03-24 18:23:25
Autor: Marek Czaplicki
Grzegorz Z. pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 24 marzec 2012 18:19:

Nie wkurzają cię ci harcerze w marketach?
Kto to wymyślił???

Drugi człowiek z ręką wyciągnięto o pomoc miałby mnie wkurzać? Wkurzają mnie ludzie którzy nie widzą dalej od swojego nosa.

Data: 2012-03-24 18:26:19
Autor: Grzegorz Z.
Marek Czaplicki napisał:

[...]

I macać moje rzeczy, w dodatku bez pytania?

Np. moje pyszne śledziki w śmietanie pewnej marki które owszem są bardzo
dobre i niedrogie, ale mają upierdliwą cechę że potrafią się rozszczelnić.

Kasjer to wie, bo się nauczył, ja to wiem, ale skąd taki "macacz" ma to
wiedzieć?

Nie życzę sobie i już.

Data: 2012-03-24 18:39:18
Autor: Marek Czaplicki
Grzegorz Z. pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 24 marzec 2012 18:26:

Marek Czaplicki napisał:

[...]

Nie wiem jak jest w marketach, które Ty odwiedzasz. W tych które ja, harcerze umieszczają koszyk na kółkach za kasami, przed wejściem na stoiska dają karteczki z proponowanymi produktami, i kto chce to daje. Nie spotkałem się z nachalnością i spuszczonymi głowami. Za produkt zawsze jest uśmiech i "dziękujemy".

Data: 2012-03-24 19:47:43
Autor: boukun

Marek Czaplicki napisał:

[...]

Harcerze wystawiają puszki na pieniądze...

boukun

Data: 2012-03-24 21:16:50
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 24 marzec 2012 19:47:

> Harcerze wystawiają puszki na pieniądze...
> boukun
 To chyba Twoje

Data: 2012-03-24 21:46:06
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jkla3i$40o$1node2.news.atman.pl...

> Harcerze wystawiają puszki na pieniądze...
> boukun
To chyba Twoje

To się przyjrzyj..., co zrobili z naszym społeczeństwem bandyci u władzy, których ty przyklepałeś bezmózgowo...

boukun

Data: 2012-03-24 21:48:25
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 24 marzec 2012 21:46:

To się przyjrzyj..., co zrobili z naszym społeczeństwem bandyci u władzy,
których ty przyklepałeś bezmózgowo...

Ty się przyjrzyj co wypisujesz. Potem martw się o społeczeństwo.

Data: 2012-03-24 21:52:04
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jklbuq$5s3$1node2.news.atman.pl...
[...]

Od mojego pisania banda okrągłostołowa nie rządzi na zmianę od 23 lat i nie z tego powodu zniewala nas i upadla, tylko to WY, tacy jak TY, przyklepując jawnych szkodników i niszczycie Polskę...

boukun

Data: 2012-03-24 21:53:30
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 24 marzec 2012 21:52:

[...]

Na nogi, leczyć się.

Data: 2012-03-24 22:14:20
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jklc8b$5s3$3node2.news.atman.pl...
[...]

A cóż innego możesz napisać...

boukun

Data: 2012-03-25 11:45:35
Autor: Grzegorz Z.
Marek Czaplicki napisał:

[...]

Nie na nogi leczyć, tylko do Google wpisać:

"harcerze hipermarket".

http://wyhacz.gazeta.pl/Wyhacz/1,88542,6094642,Harcerze_kwestuja__Tesco_zgarnia_polowe_pieniedzy.html

Data: 2012-03-25 11:38:36
Autor: Grzegorz Z.
Marek Czaplicki napisał:

[...]

Stoją po trzech za kasą. Dwóch "pomaga" jeden stoi z puszką.

Data: 2012-03-24 19:45:38
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jkkvud$o00$2node2.news.atman.pl...
[...]

Wystawiony, wystawiony na widok publiczny i poniżony..., przez kurewski system i reżim...

boukun

Data: 2012-03-24 19:58:05
Autor: jadryś
[...]

A mnie ci co go do takiego upodlenia doprowadzili.

Data: 2012-03-24 18:54:58
Autor: pluton
Biedota musi utrzymywać biedot
Nie wkurzają cię ci harcerze w marketach?

A co, mają iść do kościoła i dać się wymolestować ?

Nullification

Biedota musi utrzymywać biedotę