Biedroń chce walki z Kościołem i aborcji na życzenie

Data: 2019-02-06 10:51:06
Autor: u2
Biedroń chce walki z Kościołem i aborcji na życzenie
dziwne, sam nie ma dzieci, a chce aborcji, jeszcze walkę z Kościołem można zrozumieć, bo to wojujący ateista:)

https://www.stefczyk.info/2019/02/04/niebezpieczne-postulaty-roberta-biedronia-gdyby-rzadzil-doszloby-do-nowej-wojny-religijnej/

Adam Bielan oraz Michał Dera byli gośćmi w porannym programie stacji Polsat News. Zarówno wicemarszałek Senatu, jak i prezydencki minister byli pytani o inaugurację nowego ugrupowania Roberta Biedronia pod nazwą "Wiosna". Obydwaj politycy obawiają się, że działalność byłego posła Ruchu Palikota może doprowadzić do "wojny religijnej" w Polsce.

-Była to konwencja z takim dużym show, zarówno w trakcie wystąpienia Roberta Biedronia, jak i z koncertem, który się odbył później. Pytanie, skąd pan Biedroń wziął na to pieniądze, bo jak wiemy, to nie jest partia, która dostaje jakieś dotacje ze strony Skarbu Państwa - mówił Adam Bielan

Wicemarszałek senatu jest zdania, że za organizacją takiego przedsięwzięcia muszą stać jakieś konkretne osoby, które wspierają finansowo polityka. Zdaniem Bielana jedną z takich osób może być Janusz Palikot, z którym kilka lat temu Biedroń współpracował w ramach jednej partii. Jednak polityka nie martwią jedynie kwestie finansowania ugrupowania "Wiosna", ale także postulaty ideologiczne tego ruchu.

-To, co było konkretne w wypowiedziach pana Biedronia, to bardzo ostre, lewicowe postulaty walki z Kościołem. Ewidentnie, gdyby to Robert Biedroń sprawował władzę w Polsce, doszłoby do nowej wojny religijnej. Myślę, że to jest ostatnia rzecz, której Polska teraz potrzebuje - uważa wicemarszałek Senatu

Podobnego zdania jest prezydencki minister Michał Dera.

- Robert Biedroń próbuje Polsce zaserwować kolejną wojnę ideologiczną, w roku wyborczym zawsze uaktywniają się środowiska lewicowe z programem przede wszystkim walki z Kościołem i aborcji na życzenie - mówił mężczyzna.

Obydwoje są jednak zdania, że postulaty Roberta Biedronia nie zyskają zbyt szerokiego poparcia. Ich zdaniem "Wiosna" może jedynie zaszkodzić stronie opozycji, zabierając część tamtejszego elektoratu.

-Biedroń prezentuje hasła marginalne, które w polskim społeczeństwie nie zyskają akceptacji. To jest taka klasyczna, lewicowa narracja, która na szczęście w naszym społeczeństwie nie zyskuje akceptacji. Można powiedzieć, znając życiowe doświadczenie, że wiosna nie trwa wiecznie - mówił Dera

Źródło: PAP/ Polsat News Autor: JD

--
George Orwell :

Biedroń chce walki z Kościołem i aborcji na życzenie