Biedroń naruszył nietykalność cielesną?

Data: 2010-11-12 17:29:40
Autor: abc
Biedroń naruszył nietykalność cielesną?
http://www.rp.pl/artykul/563111_Biedron-uslyszy-zarzuty.html

Co to znaczy, że naruszył nietykalność cielesną?
Dobierał się do policjanta?

Data: 2010-11-12 17:36:57
Autor: pluton
Biedroń naruszył nietykalność cielesną?

Co to znaczy, że naruszył nietykalność cielesną?
Dobierał się do policjanta?

No co ty! To nie ksionc.
Pewnie jakis policjant mu prz***bal i stlukl sobie reke.

Nullification

Data: 2010-11-12 16:54:29
Autor: vversa
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> Co to znaczy, że naruszył nietykalność cielesną?
> Dobierał się do policjanta?

No co ty! To nie ksionc.
Pewnie jakis policjant mu prz***bal i stlukl sobie reke.

mnie to wyglada na taki rewanż obronny za dobieranie sie do uczuć

Data: 2010-11-12 17:45:06
Autor: abc
Biedroń naruszył nietykalność cielesną?
Co to znaczy, że naruszył nietykalność cielesną?
Dobierał się do policjanta?

No co ty! To nie ksionc.
Pewnie jakis policjant mu prz***bal i stlukl sobie reke.

A może Biedroń zrobił to z wyrachowaniem, żeby móc spędzić upojną noc wśród
zatrzymanych "antyfaszystów"?

Data: 2010-11-12 18:40:06
Autor: raff
W dniu 2010-11-12 17:29, abc pisze:
http://www.rp.pl/artykul/563111_Biedron-uslyszy-zarzuty.html

Co to znaczy, że naruszył nietykalność cielesną?
Dobierał się do policjanta?

Zobaczyl tylu facetow z palami, ze nie wytzrymal.

Czy ten policjant nie powinien byc sadzony za homofobie ?

R.

Data: 2010-11-12 10:39:26
Autor: Antenka

raff napisał(a):

Zobaczyl tylu facetow z palami, ze nie wytzrymal.<

Więc postanowił przejąć inicjatywę ;-))

Czy ten policjant nie powinien byc sadzony za homofobie ?

Z pewnością :D. Powinien był zaraz poddać się obscenicznemu sodomicie
i powiedzieć: 'bierz mnie, bierz mnie!" :D

Antenka

Data: 2010-11-12 19:55:11
Autor: Tomy M.
[...]

Biedroń pałki lubi ... szczególnie w gębie :-)

--

Tomy M.

Biedroń naruszył nietykalność cielesną?