Biedroń oskarża policję.

Data: 2010-11-15 09:23:18
Autor: boukun
Biedroń oskarża policję.

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ibqlt4$miu$1inews.gazeta.pl...
Chodzi o to, by nie mogli bezkarnie nadużywać siły

Rozmowa z Robertem Biedroniem działaczem Kampanii przeciw Homofobii

Ewa Siedlecka: Rzecznik policji pyta: co Robert B. robił wśród osób rzucających kamieniami w stronę legalnego marszu narodowców?

Robert Biedroń: Obserwowałem wydarzenia. W tym miejscu znalazłem się przypadkowo.

Policja mówi, że wyrwał pan policjantowi pałkę i uderzył go w twarz.

- Nie wyrywałem pałki i nie uderzyłem funkcjonariusza w twarz. Jak można uderzyć w twarz kogoś w hełmie z osłoną z pleksi na twarzy?

To jak było?

- Na ul. Tamka policja zepchnęła grupę osób, w której się znalazłem, do ściany budynku i zaparkowanych samochodów. Krzyczeli, żeby się wycofać, ale nie było jak, bo byliśmy zakleszczeni.

Wtedy zaczęli bić pałkami. Mnie bili i kopali. Zacząłem krwawić.

I już łże jak pies, bo na zdjęciu z doprowadzenia do samochodu policyjnego jest bialutki na twarzy i uśmiechnięty...

boukun

Biedroń oskarża policję.