Biedroń oskarża policję.

Data: 2010-11-15 09:26:59
Autor: boukun
Biedroń oskarża policję.

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał

Byłem pierwszym zatrzymanym. Funkcjonariusz zamknął drzwi i zaczął mnie bić po twarzy i w klatkę piersiową. Wyglądał, jakby był w amoku. Krzyczał: "Zaje... cię". Był już wtedy bez hełmu, więc zapamiętałem jego twarz.

Czyli wie, że to ten sam, którego wcześniej napadł i który go za to zatrzymał. Wcześniej walnął go w kask, a w samochodzie zobaczył jego twarz. Dobrze, że policjant miał na głowie kask...

boukun

Biedroń oskarża policję.