Biedroń za kratkami :-D

Data: 2010-11-11 22:00:39
Autor: rAzor
Biedroń za kratkami :-D
Podczas dzisiejszych chuligańskich wybryków lewactwa podczas legalnego, pokojowego "Marszu Niepodległo¶ci" szanowna Policja zwinęła niejakiego Roberta B. - wodzunia wszystkich pedałuj±cych RP.
Brawo Policja! Tak trzymać! Chuliganów tzreba bez lito¶ci i pardonu pakować za kraty.
Grzeniu Z. i buc warzywny - możecie się do siebie przytulić i pobiadolić. he he he
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-11 13:09:34
Autor: Antenka
Biedroń za kratkami :-D
rAzor napisał(a):

Podczas dzisiejszych chuliga�skich wybryk�w lewactwa podczas legalnego,
 pokojowego "Marszu Niepodlegďż˝oďż˝ci" szanowna Policja zwinďż˝a
niejakiego
 Roberta B. - wodzunia wszystkich pedaďż˝ujďż˝cych RP.
Brawo Policja! Tak trzyma�! Chuligan�w tzreba bez lito�ci i
pardonu
 pakowaďż˝ za kraty. Grzeniu Z. i buc warzywny - moďż˝ecie siďż˝ do
siebie przytuliďż˝ i<

Dobra wiadomo¶ć :-D

Antenka

Data: 2010-11-11 22:16:43
Autor: rAzor
Biedroń za kratkami :-D
Darz bór! Użytkownik... he he - Antenka raczył napisać:
Dobra wiadomo¶ć :-D

Antenka

Z tego co mówił rzecznik policji, okazuje się, że Robert B. to kawał bandziora.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-11 22:09:00
Autor: Canucki
Biedroń za kratkami :-D
rAzor <colonel.rzhevsky@kobyla.com.ru> napisał(a):
Darz bór! Użytkownik... he he - Antenka raczył napisać:
> Dobra wiadomo¶ć :-D
>
> Antenka

Z tego co mówił rzecznik policji, okazuje się, że Robert B. to kawał bandziora.

Stanowczo nie zgadzam sie z ta opinia!!!!!
Pan Biedron organizuje przeciez marsze tolerancji i bierze w nich udzial.
Jak taki zawodowy TOLERANCJONISTA moze byc nazwany bandyta?
Co na to powiedza:  Joanna Senyszyn i Europa?

;-)

Krzysztof Canucki

Data: 2010-11-11 22:01:39
Autor: rAzor
Biedroń za kratkami :-D [uzupełnienie]
Darz bór! Użytkownik... he he - rAzor raczył napisać:
[...]

Bandziora zatrzymano za czynn± napa¶ć na policjanta. ;-)
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-11 22:02:04
Autor: Grzegorz Z.
Biedroń za kratkami :-D

[...]

Rzecznik komendanta stołecznej policji Maciej Karczyński powiedział, że
demonstracje zabezpieczało kilkuset policjantów. - Zatrzymali¶my 33 osoby,
tych najbardziej agresywne, które zaatakowały b±dĽ policjantów, b±dĽ inne
osoby. Poleciały w nasz± stronę m.in. kamienie. Jeden policjant został
ranny - powiedział Karczyński. Dodał, że pełny bilans będzie znany w pi±tek
rano.

W¶ród zatrzymanych jest również Robert Biedroń - informuje Radio TOK FM.
Został on zatrzymany pod zarzutem czynnej napa¶ci na policjanta.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8646714,Piotr_Ikonowicz_ranny_w_czasie_manifestacji_ONR.html

--
"Zła wiadomo¶ć: bóg nie istnieje. Dobra wiadomo¶ć: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-11 22:22:36
Autor: jadrys
Biedroń za kratkami :-D
W dniu 2010-11-11 22:02, Grzegorz Z. pisze:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8646714,Piotr_Ikonowicz_ranny_w_czasie_manifestacji_ONR.html

Co za bandyta zranił Ikonowicza?

Data: 2010-11-11 22:34:42
Autor: rAzor
Biedroń za kratkami :-D
Darz bór! Użytkownik... he he - jadrys raczył napisać:
W dniu 2010-11-11 22:02, Grzegorz Z. pisze:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8646714,Piotr_Ikonowicz_ranny_w_czasie_manifestacji_ONR.html

Co za bandyta zranił Ikonowicza?

Jaki¶ bandzior w arafatce. Kamienie poszły w ruch.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-11 22:51:33
Autor: jadrys
Biedroń za kratkami :-D
W dniu 2010-11-11 22:34, rAzor pisze:
[...]

To na pewno sprawa polityczna.

Data: 2010-11-11 22:59:35
Autor: raff
Biedroń za kratkami :-D
W dniu 2010-11-11 22:51, jadrys pisze:
[...]

Jakiś bandzior w arafatce. Kamienie poszły w ruch.

To na pewno sprawa polityczna.

To byl jakis bandzior na koniu z pałą i ubrany na czarno.

R.

Data: 2010-11-11 23:10:55
Autor: rAzor
Biedroń za kratkami :-D
Darz bór! Użytkownik... he he - raff raczył napisać:
[...]

To byl jakis bandzior na koniu z pał± i ubrany na czarno.

R.

No byłoby słusznie i sprawiedliwie gdyby go policjant t± pał± zdzielił po za¶linionym pysku, ale ja stawiam na to, że to który¶ szczyl z jego bojówki Ľle wycelował i zamiast w tłum manifestantów z Marszu Niepodległosci trafił kamolem w ryj swojego zachrypniętego fiurerka.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-11 23:33:22
Autor: pluton
Biedroń za kratkami :-D

To byl jakis bandzior na koniu z pał± i ubrany na czarno.

Ta pala to nie bylo czasem kropidlo ? Pasuje do baddziora na czarno...

Nullification

Data: 2010-11-11 23:58:53
Autor: raff
Biedroń za kratkami :-D
W dniu 2010-11-11 23:33, pluton pisze:

To byl jakis bandzior na koniu z pałą i ubrany na czarno.

Ta pala to nie bylo czasem kropidlo ? Pasuje do baddziora na czarno...

E tam, pewnie kon go kopnal.

R.

Data: 2010-11-12 00:11:25
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Biedroń za kratkami :-D
raff wrote:

E tam, pewnie kon go kopnal.

Prezent od wujka z Ameryki dla: Antenki, Rafcia, rAzorka, Cytrynki, Jadrysia i komu tam jeszcze rozweseli mordeczkę.

http://www.dziennik.pl/grafika/308961,77772,wojna_na_manfestacje_goraco_w_warszawie.html
--
Pit

Data: 2010-11-12 00:36:59
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Biedroń za kratkami :-D
Pit Kowalski albo Nowak wrote:

raff wrote:

E tam, pewnie kon go kopnal.

Prezent od wujka z Ameryki dla: Antenki, Rafcia, rAzorka, Cytrynki,
Jadrysia i komu tam jeszcze rozweseli mordeczkę.

Bardziej precyzyjny link do prezentu:

http://g.dziennik.pl/pliki/1639000/1639702.jpg
--
Pit

Data: 2010-11-12 12:45:56
Autor: rAzor
Biedroń za kratkami :-D
Darz bór! Użytkownik... he he - Pit Kowalski albo Nowak raczył napisać:

raff wrote:

[...]

No to ¶więta s± wcze¶niej w tym roku. ;-)
Kapitalne!
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-12 21:09:24
Autor: jadrys
Biedroń za kratkami :-D

raff wrote:

[...]

Strzeż jankesów nawet jak rozdaj± prezenty.. ;-)

Data: 2010-11-12 21:09:54
Autor: jadrys
Biedroń za kratkami :-D
W dniu 2010-11-11 22:59, raff pisze:

To na pewno sprawa polityczna.

To byl jakis bandzior na koniu z pałą i ubrany na czarno.

R.

Na pewno nasłany. Taki człowiek jak Ikonowicz, o nieskazitelnej przeszłości zawsze będzie sola w oku i zagrozeniem dla kanalii. Jeżeli nie on sam, to ktoś jemu podobny kiedyś musi rządzić w tym kraju. Zamach na Ikonowicza może tylko odwlec w czasie takie rządy.

Data: 2010-11-13 08:59:43
Autor: Antenka
Biedroń za kratkami :-D

jadrys napisał(a):

Na pewno nasłany. Taki człowiek jak Ikonowicz, o nieskazitelnej
 przeszło¶ci zawsze będzie sola w oku i zagrozeniem dla kanalii.
Jeżeli
 nie on sam, to kto¶ jemu podobny kiedy¶ musi rz±dzić w tym kraju.
Zamach
 na Ikonowicza może tylko odwlec w czasie takie rz±dy.<

I brat takiej siostry jak Magda G. ho ho ho hi hi hi :DDD, kobiety
nietuzinkowej i lekko szalonej :D:D:D

Pozdrawiam N.P.C.Z. W.  ;-)

Antenka :-*

Data: 2010-11-14 20:54:16
Autor: jadrys
Biedroń za kratkami :-D
W dniu 2010-11-13 17:59, Antenka pisze:

jadrys napisał(a):

[...]

Jego siostra nie ma tu nic do rzeczy. To nie ona będzie Prezydentem Polski;-) . Ja nawet na ni± bym nie zagłosował, natomiast na pana Piotra zagłosuje obydwoma rękami.

Pozdrawiam M. ¦. D. Z. Ł, M. CH. :-*

--
jadry¶

Data: 2010-11-13 17:15:01
Autor: cirrus
Biedroń za kratkami :-D
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ibk71u$m9f$4news.onet.pl...
[...]

A po co ten "nieskalany" czlowiek pcha się miedzy chołotę, niech idzie na Legię i zacznie na nią psioczyć- wynik bedzie taki sam.

--
stevep

Data: 2010-11-14 20:55:40
Autor: jadrys
Biedroń za kratkami :-D
W dniu 2010-11-13 17:15, cirrus pisze:
[...]

Pan Ikonowicz jest człowiekiem czynu, to nie jakiś Tusk czy Kaczyński który boi sie wejść w tłum. A co Legia ma wspólnego z manifestacja polityczną?

Data: 2010-11-15 16:10:23
Autor: cirrus
Biedroń za kratkami :-D
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ibpesc$58q$3news.onet.pl...
[...]

Ten sam typ uczestnikow zadymy.

--
stevep

Data: 2010-11-12 16:10:23
Autor: cirrus
Biedroń za kratkami :-D
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ibhn1j$dki$1news.onet.pl...
W dniu 2010-11-11 22:02, Grzegorz Z. pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8646714,Piotr_Ikonowicz_ra
nny_w_czasie_manifestacji_ONR.html
Co za bandyta zranił Ikonowicza?

Kurwa kurwie łba nie urwie.

--
stevep

Data: 2010-11-12 21:08:54
Autor: jadrys
Biedroń za kratkami :-D
W dniu 2010-11-12 16:10, cirrus pisze:
[...]

Wiesz Stefan, my¶lę że czasem powiniene¶ się zastanowić nad tym co piszesz. Te pare groszy od "M" aż tak ciebie za¶lepiaj±?

Data: 2010-11-13 17:12:53
Autor: cirrus
Biedroń za kratkami :-D
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ibk71q$m9f$2news.onet.pl...
[...]

A ile tobie płac± za chwalenie kretynów typu Ikonowicza?

--
stevep

Data: 2010-11-14 20:53:31
Autor: jadrys
Biedroń za kratkami :-D
W dniu 2010-11-13 17:12, cirrus pisze:
[...]

On nie potrzebuje żadnych pochwał - cnota broni się sama.

Data: 2010-11-15 16:09:36
Autor: cirrus
Biedroń za kratkami :-D
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ibpes6$58q$1news.onet.pl...
[...]

Cnota i głupota.

--
stevep

Data: 2010-11-11 23:02:34
Autor: raff
Biedroń za kratkami :-D
W dniu 2010-11-11 22:00, rAzor pisze:
Podczas dzisiejszych chuligańskich wybryków lewactwa podczas legalnego,
pokojowego "Marszu Niepodległości" szanowna Policja zwinęła niejakiego
Roberta B. - wodzunia wszystkich pedałujących RP.
Brawo Policja! Tak trzymać! Chuliganów tzreba bez litości i pardonu
pakować za kraty.
Grzeniu Z. i buc warzywny - możecie się do siebie przytulić i
pobiadolić. he he he

Nie ma to jak dobra wiadomosc na koniec dnia.

Ale powinni go zamknac w jakims zenskim. I powinny go gwalcic calymi dniami.

R.

Data: 2010-11-11 23:15:48
Autor: cytryna
Biedroń za kratkami :-D
> [...]
> pokojowego "Marszu Niepodleg&Aring;&#8218;o&Aring;&#8250;ci" szanowna Policja zwinÄ&#8482;&Aring;&#8218;a niejakiego
> Roberta B. - wodzunia wszystkich peda&Aring;&#8218;ujÄ&#8230;cych RP.
> Brawo Policja! Tak trzymaÄ&#8225;! Chuligan&Atilde;&sup3;w tzreba bez lito&Aring;&#8250;ci i pardonu
> pakowaÄ&#8225; za kraty.
> Grzeniu Z. i buc warzywny - mo&Aring;&frac14;ecie siÄ&#8482; do siebie przytuliÄ&#8225; i
> pobiadoliÄ&#8225;. he he he

Nie ma to jak dobra wiadomosc na koniec dnia.

Ale powinni go zamknac w jakims zenskim. I powinny go gwalcic calymi dniami.

***************

My¶lę, że współosadzeni dobrze go wyreguluj± i skalibruj± otwór jak należy. No i o lubrykancie organicznym nie należy zapominać. Łubu dubu niech nam żyje prezes klubu. --

Data: 2010-11-12 00:54:57
Autor: Jaksa
Biedroń za kratkami :-D
On Thu, 11 Nov 2010 23:15:48 +0100, cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu>  wrote:

> [...]
> pokojowego "Marszu Niepodleg&Aring;&#8218;o&Aring;&#8250;ci" szanowna  Policja zwinĂ„&#8482;&Aring;&#8218;a niejakiego
> Roberta B. - wodzunia wszystkich peda&Aring;&#8218;ujÄ&#8230;cych RP.
> Brawo Policja! Tak trzymaĂ„&#8225;! Chuligan&Atilde;&sup3;w tzreba bez  lito&Aring;&#8250;ci i pardonu
> pakowaÄ&#8225; za kraty.
> Grzeniu Z. i buc warzywny - mo&Aring;&frac14;ecie siĂ„&#8482; do  siebie przytuliĂ„&#8225; i
> pobiadoliÄ&#8225;. he he he

Nie ma to jak dobra wiadomosc na koniec dnia.

Ale powinni go zamknac w jakims zenskim. I powinny go gwalcic calymi  dniami.

MyĹ›lÄ™, ĹĽe współosadzeni dobrze go wyregulujÄ… i skalibrujÄ… otwĂłr jak  naleĹĽy. No

Niestety, on to lubi! W koncu jest pedalem.

Jaksa

Data: 2010-11-12 05:23:54
Autor: Antenka
Biedroń za kratkami :-D
raff napisał(a):

Nie ma to jak dobra wiadomosc na koniec dnia.<

Tia to była bardzo dobra wiadomo¶ć.

Ale powinni go zamknac w jakims zenskim. I powinny go gwalcic calymi dniami.<

Raffek, ale on tak nie lubi ;- /. Co innego, gdyby trafił do celi
pedałów - pomy¶lałby, że jest w sodomickim raju hłe hłe :D

Antenka

Data: 2010-11-12 13:34:38
Autor: Dobrodziej
Biedroń za kratkami :-D

[...]