Biedronka - czy zmieni sie polityka w zakresie kart?

Data: 2012-01-20 13:15:03
Autor: glang
Biedronka - czy zmieni sie polityka w zakresie kart?
1) dlaczego do cholery ta Biedronka nie przyjmuje płatności kartami

nie jest tak źle
u mnie w mieście jest 6 biedronek. w trzech jest bankomat c4y w jednej euronetu a dwie mają obok bankomaty jakieś 50-100 metrów
pzdr
GL

Data: 2012-01-20 12:36:31
Autor: Józef Gołaś
Biedronka - czy zmieni sie polityka w zakresie kart?
z całym szacunkiem ale chyba nie zrozumiałeś sedna dyskusji

otóż z czym nie jest źle - no własnie że jest

ja (i myslę że wielu ludzi) ma karty płatnicze i kredytowe z cashbackiem, np.
millenium zwraca przeciez za zakupy dokonane kartą i wiele banków zreszta ma
takie oferty

a ty mówisz ze nie jest źle bo moga sobie z bankomatów wypłacić - bankomatów
to po drodze i w centrum dużych miast mona znależć na pęczki niech biedronka
łachy nie robi

Data: 2012-01-20 13:53:26
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Józef Gołaś" <jozek58@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jfbn4f$h6a$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pieniądze na ten cashback to skąd według ciebie pochodzą ?

Są sklepy (jadące na niewielkiej marży) gdzie masz wybór płacisz gotówką według ceny na półce, albo kartą po doliczeniu 2% i to jest według mnie dobre rozwiązanie zarówno dla oszczędnych jak i dla lubiących płacić kartą.
P.G.

Data: 2012-01-20 14:07:41
Autor: Waldek

Użytkownik "Piotr Gałka" <piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl> napisał w wiadomości news:4f1963c0$1news.home.net.pl...

[...]

Obsluga gotowki tez kosztuje

pozdro

Data: 2012-01-20 14:47:57
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Waldek" <niet@niet.net> napisał w wiadomości news:jfbov4$hss$1node2.news.atman.pl...

[...]

Może obsługa gotówki 1% a kart 3%.
Mogliby do cen doliczać 1% za płatność gotówką, i 3% za płatność kartą, ale prościej jedną z tych wartości wliczyć w cenę.
Czyli albo 1% w cenie i 2% dopłaty za płatność kartą albo 3% w cenie i rabat 2% za płatność gotówką.
P.G.

Biedronka - czy zmieni sie polityka w zakresie kart?