Biedronka - czy zmieni sie polityka w zakresie kart?

Data: 2012-01-22 19:09:44
Autor: WAM
Biedronka - czy zmieni sie polityka w zakresie kart?
On Fri, 20 Jan 2012 08:23:41 +0000 (UTC), "Józef Gołaś"
<jozek58.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Ja mam jednak podstawowe zapytanie - ponieważ dosyć czesto robie tam zakupy i
zostawiam nawet ponad 100 zł w jednej transakcji  - 1) dlaczego do cholery ta Biedronka nie przyjmuje płatności kartami
płatniczymi - jaki jest powód
Nie oplaca im sie placic prowizji za Twoja transakcje, bo i tak do
nich przyjdziesz z gotowka. Zaglosuj nogami.

WAM
nad morze? www.nadmorze.pl

Data: 2012-01-23 04:25:46
Autor: krzysztofsf

<jozek58.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Nie oplaca im sie placic prowizji za Twoja transakcje, bo i tak do
nich przyjdziesz z gotowka. Zaglosuj nogami.

Ja w Biedronce robie zakupy z tego powodu sporadycznie - przewaznie w
okresie przedswiatecznym, gdy wylapuje pojedyncze ciekawe bardziej
delikatesowe artykuly za niska cene, dodane , zeby chetni zakupili tam
caly koszyk produktow.

Glownym sklepem ostatnio jest u mnie Lidl, od czasu gdy zniesli
bariere 20zl jako minimalny zakup karciany.
Przewaznie i tak kupuje powyzej tego progu, ale nie mam musiku, ze
jesli wyjdzie za malo to trzeba bedzie na sile cos dobierac.

Gotowki praktycznie nie nosze - z oszczednosci i dla diety - chodze na
konkretne zakupy a nie kupuje impulsywnie "po drodze", zwlaszcza
roznych przekasek.

Biedronka - czy zmieni sie polityka w zakresie kart?