Biedronka i płatności mobilne

Data: 2013-01-04 05:17:58
Autor: luc
Biedronka i płatności mobilne
Kart to nie chcą, ale nasze telefony:

http://finanse.wp.pl/kat,122882,title,Biedronka-nie-chce-kart-woli-platnosci-mobilne,wid,15221836,wiadomosc.html?ticaid=1fd2f

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-04 05:36:22
Autor: assembea
Biedronka i płatności mobilne
W dniu piątek, 4 stycznia 2013 14:17:58 UTC+1 użytkownik luc napisał:
Kart to nie chcą, ale nasze telefony:

Ciekawe, jak procent klientów Biedronek posiada smartfony ;-)

Data: 2013-01-04 05:44:39
Autor: krzysztofsf
On 4 Sty, 14:36, assembea <assemb...@interia.pl> wrote:
W dniu piątek, 4 stycznia 2013 14:17:58 UTC+1 użytkownik luc napisał:

> Kart to nie chcą, ale nasze telefony:

Ciekawe, jak procent klientów Biedronek posiada smartfony ;-)

Poczytalem w odnosnikach wygooglanych z artykulu, znalazlem
https://cashload.pl/register.jsf

i przeczytalem regulamin.

Testy prowadzili na telefonach sprzed 2004 roku ubslugujacych jave.
Zapewnie w ofercie Biedronki znajda sie takie stare telefony,
obslugujace wi-fi, z preinstalowana aplikacja do platnosci w
biedronce, za nieduza kwote.

Data: 2013-01-04 14:55:12
Autor: kowtow
Biedronka i płatności mobilne
Juz widze jak babcia sasiada placi telefonem Wiekszego debilizmu nie mogli wymyslec

Data: 2013-01-04 05:59:36
Autor: krzysztofsf
On 4 Sty, 14:55, "kowtow" <kowtowNOS...@poczta.onet.pl> wrote:
Juz widze jak babcia sasiada placi telefonem Wiekszego debilizmu nie mogli
wymyslec

Jesli w okresie rozruchowym wprowadza rabaty na zakupy placone
telefonem, to sie zdziwisz, jak bedzie z nim smigac.
Najwyzej poda kasjerce telefon i kartke z pinem - jak moja Mama, gdy
uczyla sie placic KK w sklepie.

Data: 2013-01-04 17:29:42
Autor: PKL
Biedronka i p?atno?ci mobilne
Dnia 04.01.2013 kowtow <kowtowNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał/a:
Juz widze jak babcia sasiada placi telefonem Wiekszego debilizmu nie mogli wymyslec

troche przesadzasz, nie nastawiaja sie pewnie na 100% klientów,
a starsze osoby wcale nie stanowią większościowej grupy klientów,
przynamniej na moim osiedlu,
mit biedronka=bieda już dawno się zmienił

pytanie jak szybko się będzie tego używało, żeby zaraz kolejki sie nie wydłużyły

Data: 2013-01-05 16:26:08
Autor: glang
Biedronka i płatności mobilne
Juz widze jak babcia sasiada placi telefonem Wiekszego debilizmu nie mogli wymyslec

właśnie wróciłem z biedronki.
i nie widziałem tam ani jednej babci :)
za to ze 20 sztuk młodzieży a reszta wiek średni 30-50 lat :)
pzdr
GL

Data: 2013-01-04 15:20:40
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Fri, 4 Jan 2013 05:36:22 -0800 (PST), assembea napisał(a):

Ciekawe, jak procent klientów Biedronek posiada smartfony ;-)

Smartfon można dziś kupić za złotówkę, z niską kwotą zobowiązania
miesięcznego. Ba, coraz trudniej kupić "zwykły" telefon.

AK

Data: 2013-01-04 19:12:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Biedronka i płatności mobilne

"Andrzej Kubiak" 1lccaw13sv3lm$.1spl2gaaalto2$.dlg@40tude.net

Smartfon można dziś kupić za złotówkę, z niską kwotą zobowiązania
miesięcznego. Ba, coraz trudniej kupić "zwykły" telefon.

A fotokasa itp. wynalazki sprawiają, że smartfon jest
dochodową ,,inwestycją'' także od strony klienta.

Data: 2013-01-04 21:17:05
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Fri, 4 Jan 2013 19:12:35 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

A fotokasa itp. wynalazki sprawiają, że smartfon jest
dochodową ,,inwestycją'' także od strony klienta.

To też, ale przede wszystkim, smartfon, ewentualnie wspomagany tabletem,
jest dochodową inwestycją, bo po wydaniu złotówki dostaje się po pewnym
czasie nieco ponad tysiąc złotych. Niezła stopa zwrotu.

AK

Data: 2013-01-04 14:46:28
Autor: Piotr Hołda
W dniu piątek, 4 stycznia 2013 21:17:05 UTC+1 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:

To też, ale przede wszystkim, smartfon, ewentualnie wspomagany tabletem,

jest dochodową inwestycją, bo po wydaniu złotówki dostaje się po pewnym

czasie nieco ponad tysiąc złotych. Niezła stopa zwrotu.

Chyba sam nie wierzysz w to, co piszesz.
Policz sobie, ile w czasie trwania umowy będzie Cię kosztował ten smartfon za złotówkę.
Może zrozumiesz dlaczego inni wolą za niego zapłacić 1000 bez cyrografów.

Data: 2013-01-05 08:10:37
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Fri, 4 Jan 2013 14:46:28 -0800 (PST), Piotr Hołda napisał(a):

[...]

Też początkowo nie wierzyłem, że to może być tak proste, ale stan konta
mnie przekonał.

Policz sobie, ile w czasie trwania umowy będzie Cię kosztował ten smartfon za złotówkę.

Pierwszy "kosztował" mnie -509 (tak, minus), bo dopiero testowałem, czy
cała impreza działa zgodnie z założeniami. Następny -1259. Teraz zysk
będzie jeszcze większy. A, do zysków można doliczyć kwotę ze sprzedaży
ustrojstwa po zakupie nowego.

Może zrozumiesz dlaczego inni wolą za niego zapłacić 1000 bez cyrografów.

To ty nie rozumiesz, że różne instytucje prześcigają się w robieniu
klientom prezentów, które chętnie przyjmuję.

AK

Data: 2013-01-05 08:22:09
Autor: maruda
W dniu 2013-01-05 08:10, Andrzej Kubiak pisze:
[...]

Ja nadal nie wierzę. Może uświadomisz nas maluczkich jaką to drogą wpływają na Twoje konto złotówki z tytułu posiadania smartfona z umową na 3 lata?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-01-05 10:02:18
Autor: Andrzej Kubiak
Biedronka i płatności mobilne
Dnia Sat, 05 Jan 2013 08:22:09 +0100, maruda napisał(a):

Ja nadal nie wierzę.

Bardzo mi z tego powodu wszystko jedno.

Może uświadomisz nas maluczkich jaką to drogą wpływają na Twoje konto złotówki z tytułu posiadania smartfona z umową na 3 lata?

Jeśli zbyt dużo osób będzie wiedzieć, któreś ogniwo się zezłości i cały
łańcuch się rozerwie.

Kiedyś, jak już wszystko padnie, opiszę, jak kilka lat temu parę instytucji
zwariowało i wzięło się za sponsorowanie osób wgryzających się w
regulaminy. ;)

AK

Data: 2013-01-05 10:44:03
Autor: Zbynek Ltd.
Andrzej Kubiak napisał(a) :
[...]

A mój tata ma w garażu schowanego prawdziwego słonia w karafce. Naprawdę. Uwierz mi.

Widzisz jakieś elementy wspólne z Twoją deklaracją? ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2013-01-05 12:05:47
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sat, 05 Jan 2013 10:44:03 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

A mój tata ma w garażu schowanego prawdziwego słonia w karafce. Naprawdę. Uwierz mi.
Widzisz jakieś elementy wspólne z Twoją deklaracją? ;-)

Uhm. Takie, że mnie zwisa, czy wierzysz w moją opowiastkę, a tobie, czy ja
wierzę w twoją.

AK

Data: 2013-01-05 13:45:20
Autor: Zbynek Ltd.
Andrzej Kubiak napisał(a) :
[...]

Nie, zły wniosek. Z braku dowodów obie opowiastki są równie wiarygodne :-)

Jak już zauważyłeś w odpowiedzi neoniuszowi, lepiej zachować milczenie niż przechwalać się w stylu: wiem, ale nie powiem. Styl na poziomie przedszkolaka :-P

Data: 2013-01-05 11:26:04
Autor: neoniusz
On 05.01.2013 10:02, Andrzej Kubiak wrote:
[...]

Tak tak, jestes po prostu najzdolniejszy na swiecie. Zarabiasz na abonamencie a nawet urzadzasz poddasze i piwnice z pieniedzy AS. Oczywiscie tylko ty wiesz jak to zrobic i nikomu nie powiesz, bo "zbyt duzo osob sie dowie". Brawo! Zazdroscimy!

Data: 2013-01-05 11:33:20
Autor: maruda
W dniu 2013-01-05 11:26, neoniusz pisze:
On 05.01.2013 10:02, Andrzej Kubiak wrote:

Kiedyś, jak już wszystko padnie, opiszę, jak kilka lat temu parę
instytucji

Tak, tak. A świstak zawija...

[...]

.... no - po sieci plączą się historyjki o tym, jak to "profesjonaliści" od konkursów SMS-owych zarabiają na tym krocie, tylko oczywiście trzeba najpierw "włożyć", zainwestować... Kupić kilka telefonów, doładować i wysyłać po kilka tysięcy SMSów dziennie.
Czy ktoś jeszcze wierzy, że nie są to "artykuły sponsorowane"?
:)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-01-05 12:14:09
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sat, 05 Jan 2013 11:33:20 +0100, maruda napisał(a):

Kiedyś, jak już wszystko padnie, opiszę, jak kilka lat temu parę
instytucji
Tak, tak. A świstak zawija...

No dobra, to nie opiszę - nic na siłę :)

AK

Data: 2013-01-05 12:12:35
Autor: Andrzej Kubiak
Biedronka i płatności mobilne
Dnia Sat, 05 Jan 2013 11:26:04 +0100, neoniusz napisał(a):

Oj, neona znowu zabolało i próbuje zaświecić.

Tak tak, jestes po prostu najzdolniejszy na swiecie.

Z pewnością - nie. Nigdy niczego podobnego nie twierdziłem.

Zarabiasz na abonamencie

Uhm.

a nawet urzadzasz poddasze i piwnice z pieniedzy AS.

Po przekazaniu mi ich przez AS, to już są moje pieniądze.

Oczywiscie tylko ty wiesz jak to zrobic

Pewnie nie tylko ja. Być może inni zachowują po prostu całkowitą ciszę, nie
wspominając nie tylko o modus operandi, ale nawet o samej możliwości. W
sumie, chyba mają rację.

nikomu nie powiesz, bo "zbyt duzo osob sie dowie".

Ależ - powiedziałem. Rodzinie, kilku najbliższym znajomym. Nie należysz do
tego grona.

Brawo! Zazdroscimy!

Pamiętając twoje skamlenie o sposoby na wyciągnięcie pieniędzy z kart - ty
z pewnością zazdrościsz. Acz nie wiem, dlaczego wypowiadasz się w imieniu
jakichś "nas". Rozdwojenie jaźni?

AK

Data: 2013-01-05 14:43:21
Autor: neoniusz
On 05.01.2013 12:12, Andrzej Kubiak wrote:
Oj, neona znowu zabolało i próbuje zaświecić.

Tak tak, jestes po prostu najzdolniejszy na swiecie.

Z pewnością - nie. Nigdy niczego podobnego nie twierdziłem.

To na ch.j drazysz temat i w ogole zaczynasz z chwaleniem jakie to masz cudowne sposoby? I to w wielu tematach, rzucisz zdaniem a jak padnie pytanie do odwracasz kota ogonem i mowisz, ze to tajemnica.

Data: 2013-01-05 18:33:56
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sat, 05 Jan 2013 14:43:21 +0100, neoniusz napisał(a):

To na ch.j drazysz temat i w ogole zaczynasz z chwaleniem jakie to masz cudowne sposoby? I to w wielu tematach, rzucisz zdaniem a jak padnie pytanie do odwracasz kota ogonem i mowisz, ze to tajemnica.

Bo z informacji uzyskanych na tej grupie kilka razy wyłuskałem między
wierszami trochę cennych informacji - i to taki skromny rewanż. I teraz:
- większość dojdzie do wniosku, że coś tam sobie uroiłem w pijanym widzie,
i zignoruje moje opowieści, ewentualnie dopisując linijkę do KF,
- część będzie się wahać między "k*.*, to niemożliwe", a "k*.*, może jednak
coś tam wydumał i teraz system pracuje dla niego, trzeba dziada skłonić,
żeby coś wypaplał, najlepiej jakąś szyderą",
- kilka osób wgryzie się, poczyta, poskłada fakty - bo małe wskazówki
kiedyś były - i też skorzysta, póki dają. Bo nie mam wątpliwości, że
wieczne to nie będzie.

Jak łatwo zgadnąć, piszę dla tej ostatniej grupy. Nie zmieniam From, łatwo
więc nie widzieć moich wypowiedzi, niczego też nie sprzedaję, więc nie
trzeba przede mną nikogo uprzedzać.

Tyle wyjaśnień.

AK

Data: 2013-01-06 17:46:22
Autor: Waldek
W dniu 2013-01-04 15:20, Andrzej Kubiak pisze:
[...]

A dla mnie to jest jednak conajmniej  lekko poroniony pomysł
placenie telefonem przez polaczenie fifi wewnatrz biedronki - LOL
- zalatuje mi to jakąś ściemą, i raczej zawracaniem dupy skazanym na upadek ;)

Skoro juz tak bardzo "nakrapiana stonka" nie chce oddawac haraczu bankom
to przy takiej ilosci sklepow i klientow ktorymi sie chwala,
nie wiem czy nie lepszym pomyslem byloby wypuszczenie
np. wlasnych kart przedplaconych ;)
Co ma z tego klient ? - zakladam regularnie kupujacy w biedronie
np. dostaje 5% upustu przy doladowaniu karty gotówką
wiec jest tu jakis sensowny zysk + wygoda bezgotowkowosci przy kasie
Co ma biedrona ? Ano mniejszy obrót gotówkowy (obsluga tez kosztuje)
i osad z kart do zagospodarowania ;)

Pozdrówka

Data: 2013-01-06 09:06:33
Autor: Kris
W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 17:46:22 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

A dla mnie to jest jednak conajmniej  lekko poroniony pomysł

placenie telefonem przez polaczenie fifi wewnatrz biedronki - LOL
A w czym widzisz problem?

- zalatuje mi to jakąś ściemą, i raczej zawracaniem dupy skazanym na upadek ;)

Ja myśle wprost przeciwnie niedługo zamiast kilku kart w portfelach ludziska beda mieli aplikacje w telefonach i dokonywać będa w ten sposób płatności
Juz teraz mozna wygodnie zplaciić praktycznie wszedzie naklejką na telefonie to czemu nie telefonem
[...]

Biedronke mam 300m od domu, kupuję tam praktycznie codziennie szkoda tylko ze zamiast płacić karta musze z bankomatu (akurat u mnie skok24)korzystać. Ale kolejna karta która bym musiałbym pamietać aby doladować itp- nie dziekuje to nie dla mnie.
Co ma z tego klient ? - zakladam regularnie kupujacy w biedronie

np. dostaje 5% upustu przy doladowaniu karty gotówką

5% powiadasz- biedronka nie chce oddać poniżej 1% bo myśle że spokojnie by takie warunki wynegocjowała gdyby terminale miala wstawić a ty piszesz o 5%. Oni jada na minimalnych marżach wiec 5% to raczej nierealne
wiec jest tu jakis sensowny zysk + wygoda bezgotowkowosci przy kasie

i kłopot przy doładowywaniu prepaida, pilnowaniu salda, itp.
Co ma biedrona ? Ano mniejszy obrót gotówkowy (obsluga tez kosztuje)
Dlatego zapewne wchodzi w płatności mobilne aby zminimalizować koszty

Data: 2013-01-06 18:55:40
Autor: maruda
W dniu 2013-01-06 18:06, Kris pisze:

Ja myśle wprost przeciwnie niedługo zamiast kilku kart w portfelach ludziska beda mieli aplikacje w telefonach i dokonywać będa w ten sposób płatności

Do każdego sklepu osobna aplikacja, osobne ustawienie WiFi w telefonie, a może i osobny telefon? Już widzę jak to "babcie" opanowują. Daj spokój...

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-01-06 10:12:39
Autor: Kris
W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 18:55:40 UTC+1 użytkownik maruda napisał:

Do każdego sklepu osobna aplikacja, osobne ustawienie WiFi w telefonie, a może i osobny telefon? Już widzę jak to "babcie" opanowują. Daj spokój...
A czemu do każdego sklepu osobny?
Ew dla każdego banku osobny i chcesz płacić środkami z mbanku to odpalsz aplikacje mbank, chcesz płacić z konta BS to placisz ich aplikacją. Znam takich co maja KILKANAŚCIE kart w portfelu i jakoś nad tym panują chyba Sam mam dwie a i tak wolałbym wygodną aplikacje w telefonie. Wiem już są ale dopiero w fazie testów. Dobrze ze chociaż coraz więcej punktów bezstykowe karty akceptuje.

Data: 2013-01-06 20:47:41
Autor: Waldek
W dniu 2013-01-06 19:12, Kris pisze:
[...]

Taaa ... już widze jak banki w swoich aplikacjach mobilnych za friko dorzucają opcje "zapłać w biedronce"  ;)

Znam takich co maja KILKANAŚCIE kart w portfelu i jakoś nad tym panują

  - w tym 2-3 aktywne i resztę martwych tzn. używanych baaardzo okazjonalnie ;)

a i tak wolałbym wygodną aplikacje w telefonie.
Dobrze ze chociaż coraz więcej punktów bezstykowe karty akceptuje.

Póki co możesz sobie nalepkę na fona zafundować,
jeśli już, to ja bym pewnie wolał na zegarek ;)

Pozdrawiam

Data: 2013-01-06 12:55:12
Autor: Kris
W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 20:47:41 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

Taaa ... już widze jak banki w swoich aplikacjach mobilnych za friko dorzucają opcje "zapłać w biedronce"  ;)

Biedronek jest w Polsce 2000 wiec myślę ze to banki będą prosić Biedronke aby mogły taka opcje dołączyć do swoich systemów.

  - w tym 2-3 aktywne i resztę martwych tzn. używanych baaardzo okazjonalnie ;)
pewnie masz trochę racji. Zauważ że niedalej jak wczoraj chyba ktoś tu pisa w sąsiednim wątku że w kilkunastu bankach miał już konto itp

Póki co możesz sobie nalepkę na fona zafundować,

jeśli już, to ja bym pewnie wolał na zegarek ;)
Póki co
Ale myślę ze przyszłość to aplikacje mobilne i za kilkanaście lat tradycyjna karta będzie eksponatem muzealnym. Któryś z BS już bankomaty biometryczne stawia

Data: 2013-01-06 20:35:07
Autor: Waldek
[...]

Oj tak rzuciłem przykładowo, na początek i zachęte.
Wiem że tam wąż w kieszeni strasznie syyyczy - LOL

Co ma biedrona ? Ano mniejszy obrót gotówkowy (obsluga tez kosztuje)
Dlatego zapewne wchodzi w płatności mobilne aby zminimalizować koszty

A ja myślę że również z tego powodu, że spora część ludzi jeśli ma wybór,
a nie lubi liczyc gotówki w portfelu, to olewa kropkowany sklep (jak np. ja)
i wole iść 300m dalej do Lidla ;)

Pozdro

Data: 2013-01-06 12:48:19
Autor: Kris
W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 20:35:07 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

A ja myślę że również z tego powodu, że spora część ludzi jeśli ma wybór,

a nie lubi liczyc gotówki w portfelu, to olewa kropkowany sklep (jak np.. ja)

i wole iść 300m dalej do Lidla ;)
Jeśli masz lidla 300m dalej to ok ale zauważ ze Biedronki są wszędzie Lidle już nie. NP u nas miasto 35-38tys mieszkańców- 6 Biedronek- 2 w centrum, 4 pozostałe przy drogach wjazdowych do miasta praktycznie w samym mieście. Lidl, Kaufland itp na obrzeżach miasta. Większość mieszkańców mojego miasta do biedronki praktycznie w kapciach moze smignąc a do innych marketów to już dłuższa wyprawa. Też bym olewał drobne zakupy w biedronce gdyby nie to że mam do niej 300 metrów a najbliższy mały spożywczak to z 500m lidl 2500m itp

Data: 2013-01-06 21:54:58
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Waldek" <mam@nie.dam> napisał w wiadomości news:kccjl9$t8g$1node1.news.atman.pl...
[...]

u mnie są lidl i biedronka obok siebie, w lidlu pustki
przydatny sąsiad dla biedronki - więcej miejsc parkingowych
małe miasteczko i ludzie żadko kart używają

chodzą słuchy że mają likwidować lidla w moim mieście

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2013-01-07 00:08:57
Autor: Waldek
W dniu 2013-01-06 21:54, zlotowinfo pisze:
[...]

Ależ ja nie twierdze że wszędzie jest tak samo
u mnie akurat nie brakuje ludzi i w Lidku i w Biedronie
Ale majac wybor -  wybieram Lidla
gdyz nie cierpie "szukac drobnych", zaś gdy dam "grube", to czesto dostaje
z powrotem  tyle szmelcu, ze trudno mi go w portfelu upchnąc :]

Pozdro

Data: 2013-01-07 17:11:03
Autor: xbartx
Dnia Sun, 06 Jan 2013 17:46:22 +0100, Waldek napisał(a):

A dla mnie to jest jednak conajmniej  lekko poroniony pomysł placenie
telefonem przez polaczenie fifi wewnatrz biedronki - LOL - zalatuje mi
to jakąś ściemą, i raczej zawracaniem dupy skazanym na upadek ;)

Jeszcze dwa lata i telefon będzie standardowym narzędziem płatności coś mi się tak wydaje.

[...]
mniejszy obrĂłt gotĂłwkowy (obsluga tez kosztuje) i osad z kart do
zagospodarowania ;)

Jak wiesz u nas intercharge czy jak to tam się zowie wynosi bodajże 1,7% to niech stargują połowę to jest jakieś 0,8% to i tak pewnie jeszcze raz tyle niż teraz płacą za obsługę kasową, bo pewnie max 0,4% (coś mi się tak kojarzy, że przy którejś dyskusji ktoś rzucił takie dane). Jednak nie to jest istotne. Wpuszczając cartel Biedra odda jeszcze inne cenne dane czyli profile swoich klientów czyli kiedy i za ile kupują, to wbrew pozorom także cenne informację. Teraz mają elegancko, bo Euronet stoi pod sklepem (pewnie i z tego jakaś moneta i jest) i jak pisałem w innym poście, to banki na tym tracą a nie Biedra. Także obstawiam, że jak pozwolą bankom za 0% obsługiwać ich płatności mobilne to banki i tak się zgodzą, bo tak czy siak będą do przodu ;) chociażby o te wypłaty z bankomatów Euronet.
Mogłby Biedronka przy takiej masie sklepów spróbować stworzyć własną kartę i system ale po co skoro mają telefony. Większość ludzi w Biedronkach i tak płaci tylko gotówką, więc im jest totalnie bez różnicy a płatności mobilne przyciągną po prostu nowych klientów. Dobrze tam chłopaki kombinują, nie ma co. Rośnie nam prawdziwy duży gracz.

--
xbartx

Data: 2013-01-07 18:07:14
Autor: W
Biedronka i płatności mobilne
xbartx wystukał, co następuje:

[...]

W sumie szkoda, że biedronka nie będzie próbowała/celowała w coś na kształt niemieckiego EC... Chociaż z drugiej płatności mobilne mogą być do tego wstępem - wszak chodzą plotki, że nawet do Google Wallet będzie można zamówić namacalną kartę.

Data: 2013-01-07 19:05:30
Autor: Waldek
W dniu 2013-01-07 18:11, xbartx pisze:
Także obstawiam, że jak
pozwolą bankom za 0% obsługiwać ich płatności mobilne to banki i tak się
zgodzą, bo tak czy siak będą do przodu ;) chociażby o te wypłaty z
bankomatów Euronet.

Tego nie brałem pod uwagę, bo akurat w pobliżu mojej stonki sa 3 bankomaty
pko bp, bph, i BS

a płatności mobilne przyciągną po prostu nowych klientów. Dobrze tam
chłopaki kombinują, nie ma co. Rośnie nam prawdziwy duży gracz.

Ja wiem czy tak przyciągają ? ... IMO żeby to chwyciło, musi być do bólu proste
i szybkie jak wyjęcie karty z portfela i wstukanie pinu, inaczej nie wróżę im powodzenia

Data: 2013-01-07 18:56:00
Autor: xbartx
Dnia Mon, 07 Jan 2013 19:05:30 +0100, Waldek napisał(a):

Ja wiem czy tak przyciągają ? ... IMO żeby to chwyciło, musi być do bólu
proste i szybkie jak wyjęcie karty z portfela i wstukanie pinu, inaczej
nie wróżę im powodzenia

Z tego co piszą będzie raczej proste a dla osób jako tako obcujących z technologią banalne. Mogą zrobić jakieś bonusy, program partnerski na start no możliwości jest wiele. Pamiętaj, że oni chcą też przyciągnąć ludzi, którzy nie przychodzą do sklepu, bo bezgotówkowo płacić nie można. Taki system mobilny mogą rozwinąć o robienie opłat itd itp jak wspomniałem wyobraźnia ich tylko ogranicza.

Co do tego czy załapie? Mam przykład w rodzinie gdzie osoba po 50tce miała problem z komputerem głównie myszka, to było nie do przejścia przesuwanie i kilkanie. Teraz mimo, że już 60tka stuknęła druga próba zinformatyzowania i wpuszczenia na wody internetu, ale tym razem tablet. Wiesz ile zajęło? Sam byłem w szoku - niecały jeden dzień. Po dwóch dniach było już szukanie w google, coraz więcej serwisów i aplikacji do czytania, później tuba a teraz po około 3 miesiącach przymiarka do Twettera, bo się gdzieś tam ciągle to przewija, że tam jeszcze szybciej newsy są niż gdzie indziej ;)

--
xbartx

Data: 2013-01-08 07:58:43
Autor: Andrzej Kubiak
Biedronka i płatności mobilne
Dnia Mon, 7 Jan 2013 17:11:03 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Wpuszczając cartel

Któryś raz to widzę... Co to za (przypuszczam) rzeczownik?

AK

Data: 2013-01-08 10:12:02
Autor: Waldek

Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomości news:1s28ge4vd6fl4$.ks5vrpf1i29p$.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 7 Jan 2013 17:11:03 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Wpuszczając cartel

Któryś raz to widzę... Co to za (przypuszczam) rzeczownik?

IMO poeta miał na mysli kartel  ;)
 -  forma zmowy/spisku

Data: 2013-01-08 17:00:35
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Tue, 8 Jan 2013 10:12:02 +0100, Waldek napisał(a):

IMO poeta miał na mysli kartel  ;)
 -  forma zmowy/spisku

Gdyby napisał "kartel", słowem bym się nie odezwał ;) A tak to nie wiem,
czy poeta jest mądry i używa mało znanych słów, czy wręcz przeciwnie, i
zwyczajnie nie potrafi pisać.

AK

Data: 2013-01-08 18:33:10
Autor: xbartx
Dnia Tue, 08 Jan 2013 17:00:35 +0100, Andrzej Kubiak napisał(a):

Gdyby napisał "kartel", słowem bym się nie odezwał ;) A tak to nie wiem,
czy poeta jest mądry i używa mało znanych słów, czy wręcz przeciwnie, i
zwyczajnie nie potrafi pisać.

Oczywiście chodziło o kartel a że słowa cartel i hellcartel często gęsto używam gdzieś indziej to mi się jakoś tak samo napisało ;)
Aczkolwiek można to zinterpretować tak:
VISA/MC card czyli bierzemy c i kamuflujemy kartel w cartel Ĺźeby mnie nie namierzyli he he.

--
xbartx

Data: 2013-01-09 08:33:56
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Tue, 8 Jan 2013 18:33:10 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Oczywiście chodziło o kartel a że słowa cartel i hellcartel często gęsto używam gdzieś indziej to mi się jakoś tak samo napisało ;)

Jak dla mnie, to fszysko fporzo, tylko rób jakieś przypisy ;)

AK

Data: 2013-01-09 17:16:05
Autor: xbartx
Dnia Wed, 09 Jan 2013 08:33:56 +0100, Andrzej Kubiak napisał(a):

Jak dla mnie, to fszysko fporzo, tylko rób jakieś przypisy ;)

Nie bądź już taki 'grammar nazi' jak to teraz zwykło się mawiać, raptem jedno słowo mi się wypstrykło i to w zasadzie mimo chodem, więc równie dobrze mógłby napisać, że każdy inteligentny załapał od razu o co chodzi ;)

--
xbartx

Data: 2013-01-10 10:27:04
Autor: Andrzej Kubiak
Biedronka i płatności mobilne
Dnia Wed, 9 Jan 2013 17:16:05 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Można było na tym zakończyć, ale skoro się domagasz...

Nie bądź już taki 'grammar nazi' jak to teraz zwykło się mawiać, raptem jedno słowo mi się wypstrykło i to w zasadzie mimo chodem

Mimo czego?

więc równie dobrze mógłby

Kto?

napisać, że każdy inteligentny załapał od razu o co chodzi

To nie czytelnik ma "załapywać" czyjeś durne pisanie, tylko piszący ma
zadbać o swoją wypowiedź.

;)

Iks De.

AK

Data: 2013-01-16 00:21:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Biedronka i płatności mobilne

"Andrzej Kubiak" 1lkwtrjozhq16.1v9pkqjbwrqpg$.dlg@40tude.net

To nie czytelnik ma "załapywać" czyjeś durne pisanie,
tylko piszący ma zadbać o swoją wypowiedź.

Wiesz, jaki to daje efekt? Piszący stacza się w chlew swych czytelników. :)

Data: 2013-01-04 19:11:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Biedronka i płatności mobilne

"assembea" 3d3000a2-2fb9-462b-84a2-4546cc7a677f@googlegroups.com

Kart to nie chcą, ale nasze telefony:

: Ciekawe, jak procent klientów Biedronek posiada smartfony ;-)

IMO za rok niemal każdy będzie miał smartfon.
Po prostu produkcja ,,zwykłych'' komórek nie będzie już opłacalna.

Data: 2013-01-04 23:07:36
Autor: MarcinF
W dniu 2013-01-04 14:36, assembea pisze:

Ciekawe, jak procent klientów Biedronek posiada smartfony ;-)

Pewnie większy niż w przypadku wielu innych sieci, jeśli
myślisz że jest odwrotnie to może dawno nie byłeś w biedronce ?

Data: 2013-01-05 17:44:09
Autor: xbartx
Dnia Fri, 04 Jan 2013 05:17:58 -0800, luc napisał(a):

Kart to nie chcą, ale nasze telefony:

http://finanse.wp.pl/kat,122882,title,Biedronka-nie-chce-kart-woli-
platnosci-mobilne,wid,15221836,wiadomosc.html?ticaid=1fd2f

Z tego co widzę dobrze ta nasza Biedra kombinuje. Jako jedni z niewielu, nie poddali się do tej porty cartelowi bankowemu wspomaganemu przez VISA/
MC i co więcej jeszcze przechodzą do ofensywy. Najpierw pod wieloma sklepami pojawiły się Euronety, więc jakiś % klientów wybiera przed zakupami pieniądze z bankomatów, żeby zapłacić w sklepie czyli tutaj bank traci jakby nie patrzeć. Teraz jak zrobią te płatności mobilne i zaproponują jakiemuś bankowi aby w to wszedł za 0% to bardzo prawdopodobne że się zgodzi, no bo lepiej niech już idzie za 0% mobilnie niż żeby kasę z euronetu ciągnęli, zważywszy na to, że teraz praktycznie wszystkie bankomaty za free to standard.
Mają już chyba ponad 2000 sklepów w całej PL także praktycznie ogranicza ich już tylko wyobraźnia ;) --
xbartx

Data: 2013-01-05 20:24:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Biedronka i płatności mobilne

"xbartx" kc9op9$f2$1@node2.news.atman.pl

Mają już chyba ponad 2000 sklepów w całej PL także
praktycznie ogranicza ich już tylko wyobraźnia ;)

Biedronka to złodziejstwo -- opisałem swoje smutne doświadczenie.

Biedronka i płatności mobilne