Biedronka wycofuje się z mobilnych platnosci

Data: 2013-06-18 08:13:19
Autor: lolekanabolek
Biedronka wycofuje się z mobilnych platnosci
<http://biznes.onet.pl/bz-wbk-juz-nie-po-drodze-z-biedronka,18572,5543080,1,prasa-detal>

"Jak twierdzi "DGP", zapał sieci dyskontów jednak opadł po obniżce opłat za korzystanie z karty (interchange), zwłaszcza że w przyszłym roku prowizje maj± spa¶ć ponownie."

Czyżby jednak się mieli pogodzić z kartami??

Marcin

Data: 2013-06-18 16:51:20
Autor: xbartx
Dnia Tue, 18 Jun 2013 08:13:19 +0200, lolekanabolek napisał(a):

[...]

prowizje mają spaść ponownie."

Czyżby jednak się mieli pogodzić z kartami??

No ciekawe jak to się rozegra. Fakt, że karty są najbardziej popularne i najszybciej to wdrożyć i pewnie najtaniej, więc jak obniżą jeszcze prowizje to nic tylko korzystać. Jednak wtedy, całe tak zwane "bik dejta", popłynie do VISA/MC i po części do banków i ciekawe czy to będzie Biedronce w smak ;)

--
xbartx

Data: 2013-06-21 22:54:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Biedronka wycofuje się z mobilnych platnosci

"xbartx" kpq368$5ic$1@node2.news.atman.pl

No ciekawe jak to się rozegra. Fakt, że karty s± najbardziej popularne
i najszybciej to wdrożyć i pewnie najtaniej, więc jak obniż± jeszcze
prowizje to nic tylko korzystać. Jednak wtedy, całe tak zwane "bik
dejta", popłynie do VISA/MC i po czę¶ci do banków i ciekawe czy to
będzie Biedronce w smak ;)

Od czasu, gdy Biedronkowy kasjer mnie okradł -- nie kupuję u tego żuczka. :)

Data: 2013-06-21 23:01:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Biedronka wycofuje się z mobilnych platnosci

"Eneuel Leszek Ciszewski" kq2eo8$4hv$2@speranza.aioe.org

[...]

Nawet już zapomniałem o tym, że to chrz±szcz, nie żuczek. ;)

Data: 2013-06-30 23:54:54
Autor: Robert Tomasik
Biedronka wycofuje się z mobilnych platnosci
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomo¶ci news:kq2eo8$4hv$2speranza.aioe.org...

[...]

No ale to kasjer, a nie Biedronka. Nie to, bym  Cię namawiał do zakupów w tej sieci - znam jej inne wady -ale jak± masz gwarancję, ze ten sam kasjer nie zatrudni się w innym sklepie nie okradnie Cie przykł±dowo w LIDL-u?

Data: 2013-07-01 15:21:15
Autor: Tomasz Chmielewski
Biedronka wycofuje siĂŞ z mobilnych platnosci
On Sun, 30 Jun 2013 23:54:54 +0200
"Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:

UĹĽytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości

> "xbartx" kpq368$5ic$1@node2.news.atman.pl

> Od czasu, gdy Biedronkowy kasjer mnie okradł -- nie kupuję u tego
> ĹĽuczka. :)

No ale to kasjer, a nie Biedronka. Nie to, bym  CiÄ™ namawiaĹ‚ do
zakupĂłw w tej sieci - znam jej inne wady -ale jakÄ… masz gwarancjÄ™, ze
ten sam kasjer nie zatrudni siÄ™ w innym sklepie nie okradnie Cie
przykłądowo w LIDL-u?

Nie ma.

Ale firma powinna dbac o to, jakich dobiera sobie pracownikow.

--
Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Biedronka wycofuje się z mobilnych platnosci