"Biegam bo lubię" vs "ścieżki rowerowe"

Data: 2015-05-05 13:08:35
Autor: Marek
"Biegam bo lubię" vs "ścieżki rowerowe"
Myślę, że nie jest ważne dlaczego (historia itp), ważne jest, że my Polacy jesteśmy trwale upośledzeni i nie zdołamy z tym nic zrobić przez dekady. Ta świadomość oczywiście boli.
Mam ochotę tę "zdyscyplinowaną inaczej" grupę biegaczy zaprosić na wspólne bieganie po naszej obwodnicy, wygodnie, szeroko, równy asfalt ;-)
Może problem rozwiąże się w ten sposób, podobnie jak bezrobocie rozwiązuje masowa emigracja.
Marek

"Biegam bo lubię" vs "ścieżki rowerowe"