[biegówki] Bieganie na biegówkach w zwykłych butach.

Data: 2010-01-11 07:40:35
Autor: Luki
[biegówki] Bieganie na biegówkach w zwykłych butach.
Witam fanów białego szaleństwa!

Mam pytanko.
Przeszukuję Internet, ale bezskutecznie.

Czy są gdzieś jakieś adaptery, które pozwoliłyby przypiąć do typowych wiązań biegowych zwykłe buty turystyczne.
Jeżeli tak, to do którego systemu? SNS czy NNN?

Z góry  dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam!

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Łuki <cyklotyk@poczta.onet.pl>

Data: 2010-01-11 14:36:00
Autor: nuroslaw
[...]

przerabiałem ten temat i taniej kupić buty do biegówek (140 zł )
adapterów nie znalazłem, ale cosik co Cię zainteresuje

http://x-trace-bindings.com/start.htm
Cena :)
http://www.varuste.net/en/tuotetiedot2.asp?_prodid=29386&nimi=X-Trace+Adults

ale może jak spowszednieje ;)

pozdr. o.N.

--

[biegówki] Bieganie na biegówkach w zwykłych butach.