Biegi a prędkość jazdy.

Data: 2010-05-02 12:05:24
Autor: Artur Maśląg
Biegi a prędkość jazdy.
W dniu 2010-05-02 10:32, Kierowca pisze:
Witam!

Mam nowego Peugeota, benzynowego, 1360 cm3, 75KM/55kW.

206?

Interesuje mnie na którym biegu należy jechać przy określonej
prędkości.

To zależy - silnik jest mały, więc prostej odpowiedzi nie ma :)
Pewnie nie warto schodzić poniżej 2kprm, czy też ciągnąć do odcięcia.
Jakiś czas turlałem się 206 z tym motorkiem i jeździło się tym
całkiem przyjemnie. Wiele też zależało od obciążenia itd. Będziesz
musiał sam potestować, ale na oko/czucie, a nie na obrotomierz.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Biegi a prędkość jazdy.