Biegi a prędkość jazdy.

Data: 2010-05-03 11:48:36
Autor: kamil
Biegi a prędkość jazdy.

"Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <wsmag@o2.pl> wrote in message news:hrk3md$r5e$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-05-02 16:38, Wojciech Borczyk pisze:
On Sun, 2 May 2010, Kierowca wrote:

Nie wiem dlaczego tyle osób na tej grupie tak irytuje, że chcę być
lepszym kierowcą

Jeśli naprawdę chcesz być lepszym kierowcą, to naucz się prowadzić auto
nie patrząc ciągle na obrotomierz i szybkosciomierz :)

Jeżeli jesteś w stanie wsiąść w dowolny samochód (odmienny od znanego sobie) i nim jeździć "bez zastanowienia", wyczuwając zarówno silnik, szybkość jak i rozmiary, to gratuluję.
Nie każdy ma takie zdolności, a niektórzy znając swoje ograniczenia pracują nad sobą - również zadając pytania.

Przed skorzystaniem z toalety w czyims domu tez potrzebujesz dokladnego poinstruowania, z jaka sila ciagnac za spluczke i jak mocno zakrecic kran w umywalce?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-05-03 23:59:57
Autor: jacek2v
Biegi a prędkość jazdy.
On 3 Maj, 12:48, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:
Przed skorzystaniem z toalety w czyims domu tez potrzebujesz dokladnego
poinstruowania, z jaka sila ciagnac za spluczke i jak mocno zakrecic kran w
umywalce?

To możliwe, np. gdyby był gościem co to całe życie spędził na łonie
natury, w chacie pośród leśnych ostępów i krzepę w garści posiada to
urwać co nieco może :)

Pzdr.

Data: 2010-05-04 10:18:33
Autor: kamil
Biegi a prędkość jazdy.

"jacek2v" <jacek2v@gmail.com> wrote in message news:4e1ff6a0-34d3-4e99-b0d1-895d2baea8cd37g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Pytanie po co mu tam samochod, skoro stacji benzynowych i tak nie ma w okolicy. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-05-06 00:13:00
Autor: jacek2v
Biegi a prędkość jazdy.
On 4 Maj, 11:18, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:
"jacek2v" <jace...@gmail.com> wrote in message

> [...]
> urwać co nieco może :)

Pytanie po co mu tam samochod, skoro stacji benzynowych i tak nie ma w

Zawsze może sobie "napędzić" :)

Biegi a prędkość jazdy.