Biegi narciarskie - z³oto dla Therese Johaug

Data: 2011-03-06 03:27:49
Autor: MH
Biegi narciarskie - z³oto dla Therese Johaug
Fajnie by by³o siê z ni± po¶lizgaæ !!

http://www.youtube.com/watch?v=ajr5r52mAM4

MH

Data: 2011-03-06 11:46:18
Autor: MH
Biegi narciarskie - z³oto dla Therese Johaug
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
Fajnie by by³o siê z ni± po¶lizgaæ !!

http://www.youtube.com/watch?v=ajr5r52mAM4

MH

I jeszcze tutaj :

http://www.youtube.com/watch?v=1xq4TyO-Fhk&feature=related

MH

Data: 2011-03-06 12:57:09
Autor: u2
W dniu 2011-03-06 04:27,  MH pisze:
Fajnie by by³o siê z ni± po¶lizgaæ !!

http://www.youtube.com/watch?v=ajr5r52mAM4

MH

Niestety nie rozumiem norweskiego. A laska tak jak laska. Na plus ma to,
¿e w³osy jeszcze ma jasne.

Data: 2011-03-06 12:11:25
Autor: MH
Biegi narciarskie - z³oto dla Therese Johaug
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
W dniu 2011-03-06 04:27,  MH pisze:
> Fajnie by by³o siê z ni± po¶lizgaæ !!
> Niestety nie rozumiem norweskiego. A laska tak jak laska. Na plus ma to,
¿e w³osy jeszcze ma jasne.
===========

Eee tam laska jak laska..  Jest odjazdowa !! Nawet mojej starej siê podoba.

MH

Data: 2011-03-06 13:13:51
Autor: u2
W dniu 2011-03-06 13:11,  MH pisze:
Eee tam laska jak laska..  Jest odjazdowa !! Nawet mojej starej siê podoba.

A co twoja stara to lesba ? :)

Poza tym by¶ zosta³ daleko w tyle za t± lask± :)

Data: 2011-03-06 13:04:21
Autor: MH
Biegi narciarskie - z³oto dla Therese Johaug
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

A co twoja stara to lesba ? :)

=====================

Muszê j± poobserwowaæ, bo mówi±c s³owami klasyka "lubiê popatrzeæ na lesby".

MH

Data: 2011-03-06 14:46:47
Autor: u2
W dniu 2011-03-06 14:04,  MH pisze:
Muszê j± poobserwowaæ, bo mówi±c s³owami klasyka "lubiê popatrzeæ na lesby".

Ca³e PO takie napalone :)

Data: 2011-03-06 16:48:59
Autor: MH
> [...]
W dniu 2011-03-06 14:04,  MH pisze:
> Muszê j± poobserwowaæ, bo mówi±c s³owami klasyka "lubiê popatrzeæ na lesby".

==============

Co Ty mi tu jakie¶ PO insynuujesz ?! Pogiê³o Ciê ?! Ja nawet w ¿yciu na
wyborach nie by³em. Nawet za komuny !! Jedyne PO z jakim mia³em co¶ wspólnego
, to za komuny w ogólniaku Przysposobienie Obronne. A co do napalenia , to
czemu nie?

MH

Data: 2011-03-06 13:48:20
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-06 13:13, u2 pisze:
Poza tym by¶ zosta³ daleko w tyle za t± lask±:)

jakis lekarz twierdzi ze bez inhalatora nie pobiegnie nawet 500m. Wiec szybko by ja wzial. Chyba ze ta astma to sciema by brac legalny doping....

--
the_foe

Data: 2011-03-06 19:10:36
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-06 14:46, u2 pisze:
[...]

tego nie wiem, ale oficjalnie leczy sie na nia.

--
the_foe

Biegi narciarskie - z³oto dla Therese Johaug