Bieg³y - s±d - wynagrodzenie

Data: 2014-04-03 09:00:50
Autor: Budzik
Bieg³y - s±d - wynagrodzenie
U¿ytkownik SJS siudalski@plusnet.pl ...

Jakie przepisy reguluj± termin wyp³aty wynagrodzenia bieg³emu?

Jestes bieg³my a nie potrafisz dowiedziec sie tak prostej rzeczy?

Data: 2014-04-03 22:02:24
Autor: animka
Biegły - sąd - wynagrodzenie
W dniu 2014-04-03 11:00, Budzik pisze:
Użytkownik SJS siudalski@plusnet.pl ...

Jakie przepisy regulują termin wypłaty wynagrodzenia biegłemu?

Jestes biegłmy a nie potrafisz dowiedziec sie tak prostej rzeczy?

Ja nie biegła, a zadzwoniłabym do sekretariatu sądu zapytać.

--
animka

Data: 2014-04-03 22:04:57
Autor: SJS
Biegły - sąd - wynagrodzenie
W dniu 2014-04-03 22:02, animka pisze:
[...]

Zapytałem, poradzili napisać skargę
Czyli nie tylko, że nie płacą to jeszcze trzeba tracić czas aby swoje uzyskać.

--
sjs

-- -

Data: 2014-04-03 21:51:45
Autor: Budzik
Bieg³y - s±d - wynagrodzenie
U¿ytkownik SJS siudalski@plusnet.pl ...

Czyli nie tylko, ¿e nie p³ac± to jeszcze trzeba traciæ czas aby swoje uzyskaæ.

Jak to w zyciu.

Data: 2014-04-03 22:58:57
Autor: animka
Biegły - sąd - wynagrodzenie
W dniu 2014-04-03 22:04, SJS pisze:
[...]

Czyli do kogo pisać? Do Ministra Sprawiedliwości? On zaraz odeśle to gdzieś na policję, policja do opieki społecznej itd. Nie ma prawa u NAS. Jest wielkie bagno.

--
animka

Bieg³y - s±d - wynagrodzenie