Biegówki

Data: 2010-02-16 09:06:39
Autor: Menios
Biegówki

Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisał w wiadomości news:q9fjn553lvkqtr94u1gm8u5jev8hsr2rbn4ax.com...
Jako iż siedzę w Norwegii to w końcu dałem się przekonać do biegówek,
tym bardziej, że w pół godziny od domu mam różnego rodzaju ,,traski''
od wzgórków do płaskiego jak stół jeziora. Na dodatek wcale nie jest
łatwo się na nich wywrócić co dla osoby która nigdy nie miała nart na
nogach jest całkiem przyjemną cechą. Gdzie w necie znajdę jakiś
poradnik/informacje o tym jak dobrze nauczyć się kroku klasycznego, na
co przy nim zwracać uwagę (oprócz tego, że jest on podobny do
wyjątkowo zamaszystego chodzenia na ugiętych noach ;))
-- Grzegorz Krukowski

Hej :-)
Zapytaj na forum na stronie www.biegowki.pl
Pozdr