Biegówki - dobór nart

Data: 2010-03-07 20:39:28
Autor: maniek
Biegówki - dobór nart
Witam,

pobiegałem sobie trochę klasykiem, ale często trafiam na trasy bez ułożonych śladów do klasyka i tak sobie myślę, że trzeba się przerzucić na łyżwę. Może ktoś pomoże w doborze. Moje parametry: 174cm, 80kg, rekraacja i turystyka. Z mądrych książek wychodzi, że 195..200cm, a ja takie mam do klasyka, to do łyżwy przydałyby się krótsze, ale o ile?

Pozdrawiam
Maniek

Data: 2010-03-07 21:47:09
Autor: AL
Biegówki - dobór nart
maniek pisze:
[...]

korzystaj z tabelek producentów, przykadowo
http://www.sporten.cz/cze/jak-vybrat/bezky
i szukaj 'skate' w nazwie

a tak swoja droga, to objechalem na slasku pare sklepow - na pytanie o biegowki, kazdy krecil glowa (naerty zjazdowe staly).
Trzeba bedzie jechac na Slowacje i cos tam jednak kupic.
Fajny sklep wysylkowy www.dunaj.sk znalazlem - ale nie wysylaja do PL - szkoda.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-03-07 22:06:30
Autor: J_K_K
Biegówki - dobór nart
Użytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisał w wiadomości news:hn13cd$6n4$1inews.gazeta.pl...
maniek pisze:
na łyżwę. Może ktoś pomoże w doborze. Moje parametry: 174cm, 80kg,

korzystaj z tabelek producentów, przykadowo
http://www.sporten.cz/cze/jak-vybrat/bezky
i szukaj 'skate' w nazwie

Dla porównania:
http://www.madshus.com/Technical_Information/Skis-and-Poles-length-- -Adults/

Pzdr

JKK

Data: 2010-03-08 08:56:15
Autor: Piotr Kieracinski
Biegówki - dobór nart
AL pisze:
korzystaj z tabelek producentów
Ale radzę do tego podeprzec sie doświadczeniem. Zdarza się, że producenci radzili dobór nart rekreacyjnych dla początkujących wg parametów dla doświadczonych biegaczy, tj. narty dobrane wg wskazówek producenta okazywały się zbyt twarde i trudne dla początkującego i zniech ecały do biegania, zamist pomóc rozpocząć zabawę z tym sportem.
Pik

Data: 2010-03-08 09:13:47
Autor: J_K_K
Biegówki - dobór nart
Użytkownik "Piotr Kieracinski" <pik@nospamforumakad.pl> napisał w wiadomości news:hn2aiv$nto$1news.lublin.pl...
AL pisze:
[...]

W zapodanej tabelce Madshusa jest dopisek na dole:
"If you are new to the sport, choose a shorter ski" :-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-03-08 16:33:26
Autor: nuroslaw
Biegówki - dobór nart
maniek pisze:
> Witam,
Trzeba bedzie jechac na Slowacje i cos tam jednak kupic.

sprawdź http://www.sorba.pl/?k=katalog&w=&d=75
sklep - Skwierzyna, Lubuskie

pozdr. --

Biegówki - dobór nart