Biegówki na Mogielicy

Data: 2011-02-13 11:39:58
Autor: Pan Łoś
Biegówki na Mogielicy
Witam! Czy ktoś już był i miał okazję przetestować? Czy trasy faktycznie są utrzymane i można bez obaw jechać w ciągu tygodnia, żeby sobie pobiegać?

http://limanowa.naszemiasto.pl/artykul/763994,narciarskie-trasy-biegowe-na-mogielicy-juz-otwarte,id,t.html

Pozdrawiam,
Pan Łoś

Data: 2011-02-21 02:33:51
Autor: MariuszS
Biegówki na Mogielicy
On 13 Lut, 11:39, "Pan Łoś" <b...@nospam.pl> wrote:

 można bez obaw jechać w ciągu tygodnia, żeby sobie pobiegać?

tak, można pobiegać :D , ale raczej w Adidasach, bez nart....  ;-)
Syn próbował przetestować tę trasę w sobotę, ale napotkany przy
parkingu biegacz pieszy, wracający z tej trasy, odradził wyciąganie
nart z bagażnika. W efekcie syn pojechał w Tatry. Ja w tym czasie
byłem w Gorcach, i większą część trasy nosiłem narty "na husarza".
Właśnie nagrzewam garaż, bo muszę zalać kofixem dziury w
ślizgach.....

Data: 2011-02-21 17:13:54
Autor: Pan Łoś
Biegówki na Mogielicy
[...]

Wiem już, pojechałem sam zobaczyć w zeszłym tygodniu. Trasa nieprzygotowana i nie przygotowywana (oficjalnie na tablicy tak napisane), jazda na własną odpowiedzialność jeśli sam sobie zrobić tor, o łyżwie zatem w ogóle można zapomnieć. Dramat. Najważniejsze jednak, że gmina się "wykazała", sołtys wstęgę przeciął, a ksiądz poświęcił. Fotki do gazetki.

Chcieli na pewno dobrze, a wyszło... jak zwykle.

Nie miałem kartki i pisaka, bo mozna było doczepić pod tablica karteczkę: "zapraszamy w Karkonosze", a włodarzy gminy wysłać do Jakuszyc czy Harrahova, żeby zobaczyli jak wygląda "trasa narciarska biegowa"

Pan Łoś

Data: 2011-02-27 13:19:32
Autor: wojciech knapik
Biegówki na Mogielicy
[...]

Też byłem .....i walczyłem na południowej części pętli. Przejechałem
kilkanaście km.
Obecnie trudno nazwać to trasą biegową. Niestety trasy są
nieutrzymane, a jedynym ich wyróżnikiem w stosunku do innych duktów
leśnych jest możliwość biegania w śladach założonych przez narciarzy
"przed". A tych było przede mną kilku.

Ale nie jestem takim pesymistą słyszałem, że w budżecie projektu lwią
część środków zaplanowano na 2011 r czyli dopiero przed nami. Mam
nadzieję że pomyślano o sprzęcie do utrzymania tras i zakładaniu
śladów. Ponieważ regularnie przyjeżdżam w te okolice cieszę się że coś
takiego wymyślono. Ale będę sprawdzał !!!! Trasa ma potencjał jest
poprowadzona w niesamowitej okolicy. Dość wysoko i rzeczywiście jest
b. urozmaicona pod względem ukształtowania, ale niezbyt trudna
technicznie. Była piękna pogoda więc i podejście wtedy człowiek ma
inne :)

pozdr

voitek

Biegówki na Mogielicy