Bielan... Radzę ważyć słowa :>

Data: 2010-06-25 01:55:30
Autor: Lorn
Bielan... Radzę ważyć słowa :>
Kłamczuszek radzi ważyć słowa... Ależ my się czasów doczekali :> Tylko mi się Bielan kojarzy ze świnką morską? :>

Data: 2010-06-25 09:01:02
Autor: awe
Bielan... Radzę ważyć słowa :>

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i00r9r$d9e$1news.onet.pl...
Kłamczuszek radzi ważyć słowa... Ależ my się czasów doczekali :> Tylko mi się Bielan kojarzy ze świnką morską? :>

-- -- -- -- -- -- -- -
Lorn widze ze sytuacja staje sie nieznosna. Czytajac twoje posty coraz bardziej jestem pewien wygranej JK. Czy z Bronkiem jest juz tak zle? Moze napijcie sie zimnej wody
awe

Data: 2010-06-26 00:07:31
Autor: boukun
Bielan... Radzę ważyć słowa :>

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i01k4k$u2g$1news.onet.pl...

[...]

Dlaczego rzecznikiem PiSu i najbardziej zaufanym Jarosława musi być Żyd?

boukun

Data: 2010-06-26 00:36:47
Autor: awe
Bielan... Radzę ważyć słowa :>

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i039fj$lv7$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
boukun to juz ze mnie zrobiles zyda? oj chujowo bo jesli wszyscy tacy zydzi jak ja to wy boukun jestescie pierwszy pojebaniec z tej wsi z ktorej pochodzicie
awe

Data: 2010-06-26 01:56:04
Autor: boukun
Bielan... Radzę ważyć słowa :>

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i03aue$uom$1news.onet.pl...

[...]

Dlaczego głupa rżniesz faryzeuszu? Od kiedy taki głupek jak ty jest rzecznikiem czegokolwiek?
Powtórzę pytanie:

Data: 2010-06-25 11:41:44
Autor: Krzysztof
Bielan... Radzę ważyć słowa :>

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i00r9r$d9e$1news.onet.pl...
Kłamczuszek radzi ważyć słowa... Ależ my się czasów doczekali :> Tylko mi się Bielan kojarzy ze świnką morską? :>
Raczej z chomikiem.

K.

Bielan... Radzę ważyć słowa :>