Bielan wymiękł

Data: 2011-05-10 11:46:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Bielan wymiękł
-- -- - Pan Bielan wymiękł, niczym wygotowany burak, niczym wymoczona w oleju szprotka. Chodzi po radiach i płacze i bijąc się w pierś bełkocze, że jego odejście z PiS było błędem. Bankowo, chce teraz na klęczkach błagać prezesa o przebaczenie, chce go całować po piętach, wytarmosić za jajeczka (jeśli prezesowi zrobi to przyjemność), włożyć palec w obojętnie którą dziurę, by tylko na powrót przygarnięto go do partii. Jak taki jest charakterny i niby potrafi przyznać  się do błędu, to powinien teraz wziąć dupę w troki i w ogóle iść sobie w pizdu. Powinien rzec: popełniłem błąd, i muszę za niego zapłacić. W polityce nie ma dla mnie miejsca, bo któż też by mnie chciał. Wycierusów w polityce dosyć, kolejny nikomu do niczego nie jest potrzebny. Ale zdaje się, że to happy end nie z tej jednak bajki.?
http://revelstein.blox.pl/2011/05/2237.html

Data: 2011-05-10 12:21:48
Autor: Leprechaun!
Bielan wymiękł

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4dc9095b$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pokutną szatę na kark, na kolana i błagać stokrotki z PJN by przyjęły go na swoje  łono. Powród do PiS niemożliwy! Prezes nie wybacza zdrajcom! Dobrze mu tak!

BomBel

Bielan wymiękł