[WAW] Bielańska Policja odzyskała skradzione rowery

Data: 2010-04-09 16:56:52
Autor: Krees
[WAW] Bielańska Policja odzyskała skradzione rowery
Witajcie,

przed chwilą przeczytałem w lokalnej gazetce Nasze Bielany (nr 2-3/2010) o
odzyskanych przez bielańską Policję rowerach. Oto tekst:

" Bielańscy policjanci zabezpieczyli kilkanaście rowerów od osób
podejrzewanych o paserstwo. Mężczyźni weszli w posiadanie tych rowerów
prawdopodobnie w okresie od lipca do października. Zapraszamy wszystkie osoby,
które rozpoznają rowery na zdjęciu do Komendy Rejonowej Policji Warszawa V
przy ulicy Żeromskiego 7.
W ubiegłym roku, w październiku, na terenie budowy zatrzymano mężczyzn, którzy
z kradzieży rowerów prawdopodobnie uczynili sobie stałe źródło dochodów.
Kryminalni wspólnie z dochodzeniowcami zabezpieczyli kilkanaście rowerów
różnych marek. Wszystko wskazuje na to, że kradzieży dokonano w okresie od
lipca do października 2009 roku.
Zapraszamy wszystkie osoby, które na zdjęciach rozpoznają swoje rowery do
Komendy Rejonowej Policji Warszawa V. Prosimy, aby osoby kontaktowały się
wcześniej z prowadzącym sprawę, mł. asp. Jackiem Stolą pod nr tel. 603 16 29."

Niestety, w gazecie nie było dołączonych żadnych zdjęć rowerów, tym niemniej
myślę, że Ci z Was, którym zdarzyło się stracić rower w podanym okresie czasu,
mogą spróbować się dowiedzieć, czy być może szczęście się do nich nie
uśmiechnie... :).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2010-04-10 03:22:14
Autor: kantele
Bielańska Policja odzyskała skradzione rowery
niestety, na stronie bielańskiej policji nie ma słowa na ten temat :
( a przyznam, że jestem akurat zainteresowana...

Data: 2010-04-10 12:24:11
Autor: Krees
Bielańska Policja odzyskała skradzione rowery
kantele <marta.arciszewska@gmail.com> napisał(a):
niestety, na stronie biela=F1skiej policji nie ma s=B3owa na ten temat :
( a przyznam, =BFe jestem akurat zainteresowana...

Aktualizacja:

http://tinyurl.com/y2uc39u

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2010-04-10 16:09:52
Autor: Titus Atomicus
Bielańska Policja odzyskała skrad zione rowery
In article <hppqlb$526$1@inews.gazeta.pl>,
 "Krees" <krees_wawa@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> [...]
> ( a przyznam, =BFe jestem akurat zainteresowana...

Tak na pierwszy rzut oka - jakies makrokesze. Czyli jednak zlodzieje wszystko kradna...

TA

[WAW] Bielańska Policja odzyskała skradzione rowery