Bielańska Policja odzyskała skradzione rowery

Data: 2010-04-10 03:22:14
Autor: kantele
Bielańska Policja odzyskała skradzione rowery
niestety, na stronie bielańskiej policji nie ma słowa na ten temat :
( a przyznam, że jestem akurat zainteresowana...

Data: 2010-04-10 12:24:11
Autor: Krees
Bielańska Policja odzyskała skradzione rowery
kantele <marta.arciszewska@gmail.com> napisał(a):
niestety, na stronie biela=F1skiej policji nie ma s=B3owa na ten temat :
( a przyznam, =BFe jestem akurat zainteresowana...

Aktualizacja:

http://tinyurl.com/y2uc39u

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2010-04-10 16:09:52
Autor: Titus Atomicus
Bielańska Policja odzyskała skrad zione rowery
In article <hppqlb$526$1@inews.gazeta.pl>,
 "Krees" <krees_wawa@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> [...]
> ( a przyznam, =BFe jestem akurat zainteresowana...

Tak na pierwszy rzut oka - jakies makrokesze. Czyli jednak zlodzieje wszystko kradna...

TA

Bielańska Policja odzyskała skradzione rowery