Bielany, Bemowo - który serwis?

Data: 2015-12-06 21:11:04
Autor: ąćęłńóśźż
Bielany, Bemowo - który serwis?
Polecicie dobry i niedrogi serwis do oczyszczenia i nasmarowania osi i łożysk (przód, support, tył), ewentualnej naprawy kulek (no mam nadzieję, że obędzie się bez nowych osiek) - najchętniej Bielany, Bemowo lub okolice?
GF na Shimano po 10 latach już mocno jękoli, w tym był jeżdzony przez kilka słonych zim.
Właściwie to tylko łańcuch mu jakiś czas temu wymieniłem, no i mycie z zewnątrz.
Kiedyś serwisowałem na Targówku u "słynnego" starszego pana, ale już mi tam nie po drodze (a trzeba raz oddać i drugi raz odebrać), nawet nie wiem, czy tamten punkt jeszcze działa.
Podobnie mógłbym polecić serwis w sklepie Gianta na Białołęce, pięknie mi jedną sztukę posprzedażowo wyregulowali, chodziła przez kilka lat jak złoto, no ale znów mi nie po drodze.
Serwisem w SkiTeamie jakoś nie byłem zachwycony, zawsze czegoś "nie ma" (części, kulek, łożysk, wszystkiego tak ogólnie nie ma), podobnie serwisem na terenie Spójni (tyle że tam parę punktów było, więc mogę mieć na myśli inny, niż Wy).

Bielany, Bemowo - który serwis?