Bielecki w porannej Trójce

Data: 2011-01-28 10:46:41
Autor: utrOne
Bielecki w porannej Trójce
Hej grupo.

Ileż trzeba mieć tupetu, by na pytania pani redaktor Beaty nt uwag L. Balcerowicza do ustawy o OFE odpowiadać, iż pan Leszek sobie wyliczenia prowadzi metodą chałupniczą, a rząd korzysta z opracowań "Instytucji Państwowych" like ZUS, GUS, SZMUS i inny brzdus...

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2011-01-28 11:43:15
Autor: u2
Bielecki w porannej Trójce
W dniu 2011-01-28 10:46, utrOne pisze:
[...]

Co wymagać od gościa, który skończył ekonomikę transportu ? Jak by nie
patrzeć Balcer jest o niebo mądrzejszy.

Data: 2011-01-28 11:59:48
Autor: Jacek
Bielecki w porannej Trójce
Byłem za PO, ale po tym, co pokazuje Tomczykiewicz i teraz Bielecki trzeba będzie zweryfikować preferencje (SLD?)
Jacek

Data: 2011-01-28 12:01:21
Autor: u2
Bielecki w porannej Trójce
W dniu 2011-01-28 11:59, Jacek pisze:
Byłem za PO, ale po tym, co pokazuje Tomczykiewicz i teraz Bielecki
trzeba będzie zweryfikować preferencje (SLD?)

Wszyscy, byle nie lodziarnia z pełobandy. :)

Bielecki w porannej Trójce