Bielizna TermoActiv

Data: 2010-02-05 20:32:15
Autor: Glub
Bielizna TermoActiv
Bielizna termoaktywna typu "narciarska" (np z decathlonu) sprawdzi siÄ™
na moto?
Czy odpuścić temat?

Data: 2010-02-05 22:14:30
Autor: Eskimos
Bielizna TermoActiv
On Fri, 5 Feb 2010 20:32:15 +0000 (UTC), Glub <glubone@gmail.com>
wrote:

Bielizna termoaktywna typu "narciarska" (np z decathlonu) sprawdzi się
na moto?

Używam Brubeck Thermo. Komplet na allegro jakie¶ 180zł. Czy na moto
się nada nie wiem, ale do polowania nadaje sie wy¶mienicie.

Tylko jedna uwaga: bielizna termoaktywna ma przede wszystkim
odprowadzac pot na zewn±trz i utrzymywac ciało suche, a nie
bezpo¶rednio grzać, więc do zastosowan bezruchowych nadaje się
umiarkowanie i do siedzenia na moto IMO lepiej zainwestować w grubsz±
bieliznę wełnian±. Brubeck robi tak±, nazywa się toto WoolSoft, ale
kosztuje jakies 270zł/kpl.

--
Darz bór,
Eskimos

Data: 2010-02-06 10:20:04
Autor: newrom
Bielizna TermoActiv
On Fri, 05 Feb 2010 22:14:30 +0100, Eskimos <bromba@spamfe_icpnet.pl>
wrote:

Używam Brubeck Thermo. Komplet na allegro jakie¶ 180zł. Czy na moto
się nada nie wiem, ale do polowania nadaje sie wy¶mienicie.

Czy foczki sie nie smialy jak na nie polowales w kalesonach ? ;)

Na moto sie nadaje, moze sama nie jest ciepla ale odsuwajac pot
powoduje ze mniej sie traci ciepla i jest przyjemniej.
Jedyny problem ktory zauwazylem to fakt ze pot bardzo szybko wysycha
sie zupelnie nie czuje utraty wody. W Kotorze po kilkugodzinnym
spacerku mialem spore odwodnienie. Gdyby to sie stalo w tzw 'czarnej
dupie' to mogloby byc malo fajnie :-/

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-02-06 11:17:23
Autor: LukeB
Bielizna TermoActiv
On 6 Lut, 10:20, new...@spamcom.com wrote:

W Kotorze po kilkugodzinnym
spacerku mialem spore odwodnienie. Gdyby to sie stalo w tzw 'czarnej
dupie' to mogloby byc malo fajnie :-/

E... ze tak glupio spytam... a pic ci sie wczesniej nie chcialo? :)
Nie wiem, w jakich warunkach spacerowales - ale jesli Kotor to
obstawiam ~25 - 30 C - i w takich warunkach to chocbys sie nie wiem w
co sie ubral to i tak sie po kilku godzinach spacerku ubytek wody w
organizmie bedzie odczuwalny.. ale fakt, z odziezy termoaktywnej
szybciutko wysycha.

Osobiscie uwazam, ze odziez termoaktywna to swietna sprawa na moto, w
gorace dni uzywalem termoaktywnych koszulek Reebok'a i pod kurtka na
gownianej membranie (Reissa) bylo zdecydowanie przyjemniej niz w
koszulkach z bawelny. W chlodne dni (temp. ok 0 - 5 C) jezdzilem w
nieco cieplejszych Grene (koszulka z dlugim rekawem + kalesony) i w
polaczeniu z bluza z Polartec'u 300 (+ta sama kurtka) i spodniami z
podpinka bylo przyjemnie i cieplo.

Wogole, przy opisywaniu doswiadczen z odzieza warto pisac, co to byla
za odziez, bo np. Coolmax i PowerDry zachowuja sie inaczej.

Pozdro,
--
Lukasz B
Transalp 650, WAW

Data: 2010-02-08 08:15:15
Autor: newrom
Bielizna TermoActiv
On Sat, 6 Feb 2010 11:17:23 -0800 (PST), LukeB <gorry@o2.pl> wrote:

E... ze tak glupio spytam... a pic ci sie wczesniej nie chcialo? :)

Nie bardzo.

co sie ubral to i tak sie po kilku godzinach spacerku ubytek wody w
organizmie bedzie odczuwalny.. ale fakt, z odziezy termoaktywnej
szybciutko wysycha.

Temp byla około 35 je¶li mnie pamiec nie myli. Woda po prostu znikała.

Wogole, przy opisywaniu doswiadczen z odzieza warto pisac, co to byla
za odziez, bo np. Coolmax i PowerDry zachowuja sie inaczej.

Nie pamietam, brubeck jakis.

pozdr
newrom

Data: 2010-02-08 23:05:03
Autor: Tytus
Bielizna TermoActiv
Siemka

***LukeB
E... ze tak glupio spytam... a pic ci sie wczesniej nie chcialo?

*** newrom
Nie bardzo.
 Temp byla około 35 je¶li mnie pamiec nie myli. Woda po prostu znikała.
Nie pamietam, brubeck jakis.

Kfardziel czy gamon ???
ojojoj...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-02-09 08:51:30
Autor: newrom
Bielizna TermoActiv
On Mon, 8 Feb 2010 23:05:03 +0100, "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Siemka

Czes

Kfardziel czy gamon ???

gamon oczywiscie.

ojojoj...

Nie jojc. Nie mowie ze nic nie pilem, ale wiecej wody tracilem niz
bylem w stanie dostarczyc mineralna  (piłem wodę, jak zwierze!).

pozdr
newrom

Data: 2010-02-09 11:50:32
Autor: Tytus z fabryki
Bielizna TermoActiv
Siemka

***newrom
 Nie mowie ze nic nie pilem, ale wiecej wody tracilem niz
 bylem w stanie dostarczyc mineralna  (piłem wodę, jak zwierze!).

W sensie "pic sie nie chcialo" ale piles, az sie prawie odwodniles...OK
i wszystkiemu winien paskudny Brubeck. :) :) :)
Mialem tylko watpliwosc czy bylo na plusie czy na minusie.
Ale potwierdzam to paskudna bielizna - pierwszy raz zalozylem ja na MarPusza - bieg na orientacje w Puszczy Kampinoskiej i oczywiscie zaraz zabladzilem.
Byc moze dlatego ze byl to Brubeck z Rossmana.

Tytus z fabryki __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4380 (20090829) __________

Data: 2010-02-09 12:09:03
Autor: newrom
Bielizna TermoActiv
On Tue, 9 Feb 2010 11:50:32 +0100, "Tytus z fabryki"
<tytus1@gazeta.pl> wrote:

W sensie "pic sie nie chcialo" ale piles, az sie prawie odwodniles...OK
i wszystkiemu winien paskudny Brubeck. :) :) :)

Widze ze zyjesz w alternatywnym swiecie.
Odwodnienie nie bylo wina brubeka tylko efektem tego ze zupelnie nie
odczuwalem pocenia bo momentalnie woda odparowywala. Ja wiem ze Ty
zdrowo zyjesz, biegasz i potrafisz stwierdzic 'musze sie napic chociaz
mi sie nie chce'. Ja tego nie potrafie, podobnie jak wielu innych.
Stwierdzenie ze nie chcialo mi sie pic, nie mialo wiele wspolnego z
sama bielizna, ale oczywiscie zes sie uczepil.
Napisalem Ci zreszta ze gamon ze mnie.

Ale potwierdzam to paskudna bielizna - pierwszy raz zalozylem ja na

Nie wiem co potwierdzasz, bo na pewno nie moje slowa.
IMO termoaktywna bielizna jest zajebiscie wygodna i dalej ja bede
kupowac. Co do brubeka to bardzo szybko mi sie pozaciagal na plecach,
nie wiem jakim cudem, ale wyglada ze wystarczyly mu do tego zapiecia
kieszeni na ochraniacze kurtki.

pozdr
newrom
PS. moze zloz skarge do allegro, powinni cos zrobic ze sprzedajacymi
ciuchy doprowadzajace do zabladzenia w lesie!

Data: 2010-02-09 13:54:32
Autor: Tytus z fabryki
Bielizna TermoActiv
Siemka

***newrom Widze ze zyjesz w alternatywnym swiecie.
Odwodnienie nie bylo wina brubeka tylko efektem tego ze zupelnie nie odczuwalem pocenia bo momentalnie woda odparowywala.

Byc moze moja rzeczywistosc jest alternatywna, ale w niej jak sie deko intesywniej eksploatuje to wiem, ze nalezy uzupelniac elektrolity i termoaktywna bielizna mi w tym raczej nie przeszkadza. BTW co miales za druga warstwe co tak odprowadzalo wilgoc - bo zakladam ze w samej bieliznie sie nie pociles...
Nie tam zebym sie lansowal ale w szafie mnie sie nie mieszcza koszulki techniczne ale zadna nie doprowadzila mnie:
[...]

Moze przeczytaj na co odpowiadasz??? to primo
po drugie ja kupuje tylko poza...bo mam zaburzone "zasady etyczne"* zwlaszcza te dotyczace All
A zabladzilem bo sierota jestem - i nie lubie robic przerw jak biegne.:) (zwlaszcza na nawigacje :) - co sie kurna zwykle msci...
Ale byli lepsi - ja zamiast 42 zrobilem tylko 52 km a byli tacy co ich dopiero Wisla zmusila do refleksji czy w dobrym kierunku leca :)

Peace.
Tak sobie zartuje.
Tytus z fabryki
* "od zarania dziejow ludzkosc ukladala jakies zasade, nazwijmy je etyczne"

P.S. Chyba zajarzylem - kupuje poza allegro ale mam poskarzyc sie do nich na rossmana.
OK tak zrobie

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4380 (20090829) __________

Data: 2010-02-05 23:39:03
Autor: Alex D. B.
Bielizna TermoActiv

Użytkownik "Glub" <glubone@gmail.com> napisał w wiadomości news:hkhv8e$3d4$1inews.gazeta.pl...
Bielizna termoaktywna typu "narciarska" (np z decathlonu) sprawdzi siÄ™
na moto?
Czy odpuścić temat?

imao nieglupio bylo by zdefiniowac, jakie moto...

z mojego punktu widzenia (moto ciezkie): nie.
jadac na nartach, mocno sie mecze->poce.
na moto - pelny relax.
narty-> sprawne odprowadzenie ciepla i pary na zewnatrz.
moto ->ochrona przed czynnikem chlodzacym wiatru i temp.

imao:

narty: ubranie mocno membranowe, aby pot wydzielic out.
termika nax blisko ciala. bez winterstopow, ew. light.

moto:
utrzymanie ciepla i komfortu:
zewnetrzne zabezpieczenie przed wiatrem, glebiej izolacja.

osobiscie:
external textyl alpinestar, z podpinka, dalej "cywilnie". dla cruisera - ok.

wada: spodnie za cieple w biurze - nawet bez podpinki.

Alex.

Data: 2010-02-06 01:18:07
Autor: Glub
Bielizna TermoActiv
On 2010-02-05 23:39:03 +0100, Alex D. B. said:

Użytkownik "Glub" <glubone@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:hkhv8e$3d4$1inews.gazeta.pl...
Bielizna termoaktywna typu "narciarska" (np z decathlonu) sprawdzi się
na moto?
Czy odpu¶cić temat?

imao nieglupio bylo by zdefiniowac, jakie moto...

Maxiskuter SymGTS 250.

[...]

Zawsze mnie wkurzało gdy ubieram się po pracy i zanim wyjdę już jestem spocony, a niech temperatura będzie niższa to zawianie gotowe i przeziębienie.

--
Glub

Data: 2010-02-06 10:51:35
Autor: duddits
Bielizna TermoActiv
W dniu 2010-02-06 01:18, Glub pisze:
[..]
Zawsze mnie wkurzało gdy ubieram się po pracy i zanim wyjdę już jestem
spocony, a niech temperatura będzie niższa to zawianie gotowe i
przeziębienie.

Heh, dokładnie miałem takie same do¶wiadczenia. Oczywi¶cie mowa o tzw.
ciepłych miesi±cach w roku (powiedzmy: maj-wrzesień). Powiem tak: w
czerwcu ubiegłego roku zdarzyło mi się kilkakrotnie jeĽdzić w
bawełnianej koszulce zakładanej pod skórę. W moim przypadku totalna
porażka - t-shirt był cały mokry jak szmata do podłogi :)
Poszedłem po rozum do głowy i zacz±łem zakładać bieliznę dry flo
(alpine), któr± kupiłem sobie kiedy¶ na narty. Zmiana kolosalna - sucho
i w miarę komfortowo.
Nigdy więcej bawełny pod spodem. Nawet w teksach.

Teraz o chłodniejszych miesi±cach. W zeszłym roku jeĽdziłem regularnie
do pierwszego ¶niegu (dokładnie do, nomen-omen, 13. grudnia :))
zakładaj±c pod spód polarowy komplet Kwarka - sprawdził się znakomicie.
Może nie było jako¶ super ciepło, ale nie marzłem.
Kwarka też kupiłem na narty, ale w moim przypadku znakomicie sprawdził
się na moto.

Moje zdanie jest takie, że zdecydowanie warto zainwestować w
specjalizowan± bieliznę.

--
duddits

Data: 2010-02-06 12:53:44
Autor: Leszek Karlik
Bielizna TermoActiv
On Sat, 06 Feb 2010 10:51:35 +0100, duddits <dont@bother.com> wrote:

[...]
Poszedłem po rozum do głowy i zacząłem zakładać bieliznę dry flo
(alpine), którą kupiłem sobie kiedyś na narty. Zmiana kolosalna - sucho
i w miarÄ™ komfortowo.
Nigdy więcej bawełny pod spodem. Nawet w teksach.

Cotton kills. :-) Na motocyklu niby nie trzeba się ruszać, ale jak się
jest zimowo ubranym "na cebulkę" to bardzo łatwo się przegrzać i spocić
na przykład wchodząc do stacji benzynowej, albo wypychając motocykl z
jego miejsca parkingowego etc. :-)

Moje zdanie jest takie, że zdecydowanie warto zainwestować w
specjalizowanÄ… bieliznÄ™.

Ano, plastik albo wełna, żadnej bawełny.

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2010-02-06 15:51:38
Autor: Glub
Bielizna TermoActiv
duddits <dont@bother.com> wrote:
W dniu 2010-02-06 01:18, Glub pisze:
[..]

Heh, dokładnie miałem takie same doświadczenia. Oczywiście mowa o tzw.
ciepłych miesiącach w roku (powiedzmy: maj-wrzesień). Powiem tak: w
czerwcu ubiegłego roku zdarzyło mi się kilkakrotnie jeździć w
[...]

Teraz o chłodniejszych miesiącach. W zeszłym roku jeździłem regularnie
do pierwszego śniegu (dokładnie do, nomen-omen, 13. grudnia :))
zakładając pod spód polarowy komplet Kwarka - sprawdził się
znakomicie.
Może nie było jakoś super ciepło, ale nie marzłem.
Kwarka też kupiłem na narty, ale w moim przypadku znakomicie sprawdził
siÄ™ na moto.

Moje zdanie jest takie, że zdecydowanie warto zainwestować w
specjalizowanÄ… bieliznÄ™.

Pikuś gdy chce się polatać dla fanu wtedy wiadomo hielizna termoaktywna
i co kto lubi, texy lub skĂłra. Gorzej jak siÄ™ jeĹşdzi do pracy i trza siÄ™ z tych texĂłw i bielizny
przebierać:)

--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-02-06 21:10:36
Autor: duddits
Bielizna TermoActiv
W dniu 2010-02-06 16:51, Glub pisze:
[..]
Pikuś gdy chce się polatać dla fanu wtedy wiadomo hielizna termoaktywna
i co kto lubi, texy lub skĂłra. Gorzej jak siÄ™ jeĹşdzi do pracy i trza siÄ™ z tych texĂłw i bielizny
przebierać:)

Ano trzeba ..., ale właściwie to jaki problem? Kumple z mojego działu
dojeĹĽdĹĽajÄ… na rowerach do pracy, szybka toaleta i hop w cywilne ciuchy.
Normalka.
Ja trzymam ubranie na zmianÄ™ przy biurku na wieszaku :)

--
duddits

Data: 2010-02-07 02:58:38
Autor: doktorski
Bielizna TermoActiv
On 6 Lut, 10:51, duddits <d...@bother.com> wrote:

Moje zdanie jest takie, że zdecydowanie warto zainwestować w
specjalizowan± bieliznę.
100% racji.

Lato: czarny komplet Brubeck Cooler - zapewnial komfort nawet przy
+35, cala Chorwacje w tym zjezdzilem. Daje rade i pod dzinsami i pod
skorzanym kombi.
Zima: grubsza bielizna ocieplajaca. Daje rade i na motocyklu i na
desce.

pzdr, dr

Data: 2010-02-09 15:27:01
Autor: DrFugazi
[OT] Bielizna TermoActiv
duddits pisze:

Teraz o chłodniejszych miesi±cach. W zeszłym roku jeĽdziłem regularnie
do pierwszego ¶niegu (dokładnie do, nomen-omen, 13. grudnia :))

Dialog w wojsku:
- Fama głosi, że pan kapitan używa słów, których nie rozumie
- Powiedzcie temu Famie, żeby mnie pocałował w dupę i vice versa

http://portalwiedzy.onet.pl/110901,,,,nomen_omen,haslo.html

Tak się tylko czepiam, bo na stronie popełniłe¶ ten sam bł±d.

Zdrówka
--
DrFugazi & Suzuki GSX 1300R Hayabusa
-- -- http://www.hayabusa.eu.org -- --

Data: 2010-02-09 15:36:11
Autor: duddits
[OT] Bielizna TermoActiv
DrFugazi pisze:
[..]
Tak się tylko czepiam, bo na stronie popełniłe¶ ten sam bł±d.

Dziękuję, poprawione.

--
duddits

Data: 2010-02-06 11:21:56
Autor: LukeB
Bielizna TermoActiv
On 5 Lut, 21:32, Glub <glub...@gmail.com> wrote:
Bielizna termoaktywna typu "narciarska" (np z decathlonu) sprawdzi się
na moto?
Czy odpu¶cić temat?

Z Decathlona testowalem na moto te termoaktywne koszulki po ~25zl. W
gorace dni daja rade lepiej niz bawelna. W zimne nie testowalem.

Sorry za posta pod postem.

L.

Data: 2010-02-07 16:21:17
Autor: Glub
Bielizna TermoActiv
LukeB <gorry@o2.pl> wrote:
> [...]

Z Decathlona testowalem na moto te termoaktywne koszulki po ~25zl. W
gorace dni daja rade lepiej niz bawelna. W zimne nie testowalem.

 W Decathlonie upolowalem koszulkÄ™ termoaktywna firmy xxx. "upolowalem"
to dobre określenie bo ludziska się rzucili jak na srajtaśme za komuny.

Spodenki aka kalesony były już tylko M i S
Ale luz, mam oxforda Chillout