Bielsko-Biała - Czy Pan mnie się o to pytał??

Data: 2014-01-25 08:33:41
Autor: Budzik
Bielsko-Biała - Czy Pan mnie się o to pytał??
Użytkownik  stchebel@gmail.com ...

Otóż ta trzecia powaliła mnie - Czy Pan się mnie o to pytał przy
zakupie biletu?

Tak jak nie raz mówiłem - umysłowy PRL.
Nie jestem pewien czy podejscie takich ludzi mozna zmienic w jakikolwiek sposób (szkolenia, systemy premiowe etc) czy po prostu trzeba przekierować do pośredniaka robiąc zdrowe wietrzenie kadr.
Tylko jak wiadomo, na kolei się nie da, bo kazdy jest w jakims zwiazku zawodowym...

Za taką odpowiedź powinna dostać w ryj! Po prostu! A naprawdę spokojny ze mnie człowiek.

Ale nie oszukujmy się - tak naprawdę zgubił cie nałóg!

Bielsko-Biała - Czy Pan mnie się o to pytał??