Bielsko-Biała > Świnoujście

Data: 2010-07-29 20:39:35
Autor: J.F.
Bielsko-Biała > Świnoujście
Użytkownik " g-jaro" <jarekg_2.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
Muszę w miarę sprawnie dojechać z Bielska do Świnoujścia. Wiekszość planerów
proponuje jechać przez Niemcy i tu mam parę pytań:
-czy jest jakaś lepsza opcja
-czy nadkładając te 150-200 km rzeczywiście zyskam na komforcie/czasie

http://moto.onet.pl/1542480,1,dwa-sposoby-na-polskie-drogi,artykul.html?node=11

Jesli sie olewa polskie ograniczenia predkosci i jedzie wieczorem/noca/switem - to przez Legnice-Gorzow jedzie sie calkiem sprawnie ze srednia podchodzaca pod 100km/h.

Swinoujscie to jeszcze nieco inna bajka - po polskiej stronie masz prom, co moze potrwac od 20 minut do paru godzin.

Komfort to juz od ciebie zalezy - jedziemy dozwolona +19 i sie nie przejmujemy, czy sluchamy pilnie CB :-)
Z drugiej strony mozna sie stresowac jak termin sie zbliza a na niemieckiej autostradzie tez korki.

-czy niemiecka policja trzepie polskie auta na wjeździe "dla zasady"

Na kierunku Berlin nie mam doswiadczenia, ale na kierunkue Drezno nie. Albo rzadko.

-czy płacę coś po niemieckiej stronie za przejazd autostradą ?

Autem osobowym nie.

J.

Bielsko-Biała > Świnoujście