Bierecki przeprasza za swoje chaniebne s³owa.

Data: 2019-04-12 00:26:23
Autor: Bruno Brunowski
Bierecki przeprasza za swoje chaniebne s³owa.
"- Nie ustaniemy, a¿ nie doprowadzimy do pe³nego oczyszczenia Polski z ludzi, którzy nie s± godni nale¿eæ do naszej wspólnoty narodowej - powiedzia³ Bierecki. Kolegê z PiS skrytykowa³ nawet Joachim Brudziñski. Minister stwierdzi³: "Wypowied¼, g³upia i nieodpowiedzialna, daj±ca paliwo naszym oponentom, mam nadziejê, ¿e bêdzie refleksja i s³owo przepraszam" - napisa³ szef MSWiA na Twitterze.
Sam Bierecki pocz±tkowo nie mia³ zamiaru przepraszaæ. - Brzmi± strasznie [s³owa z jego niedawnego wyst±pienia - red.] dla tych, którzy mo¿e poczuwaj± siê do winy - mówi³ senator.
Teraz jednak Bierecki zmienia zdanie. (...)
"Przepraszam za to, ¿e mog³y zostaæ ¼le odczytane, ¿e zrobi³a siê z tego w tak wa¿nym czasie 9. rocznicy tragedii smoleñskiej, medialna historia" - mówi senator w rozmowie z portalem wpolityce.pl"

https://dorzeczy.pl/kraj/99572/Senator-PiS-wywolal-burze-swoimi-slowami-Teraz-przeprasza.html

--
Bruno

Data: 2019-04-12 10:19:28
Autor: u2
W dniu 12.04.2019 o 09:26, Br Br pisze:
"Przepraszam za to, ¿e mog³y zostaæ ¼le odczytane, ¿e zrobi³a siê z tego w tak wa¿nym czasie 9. rocznicy tragedii smoleñskiej, medialna historia" - mówi senator w rozmowie z portalem wpolityce.pl"

chañba ! chañba ! chañba !

--
George Orwell :

Data: 2019-04-12 01:35:50
Autor: Bruno Brunowski
Bierecki przeprasza za swoje chaniebne s³owa.
W dniu pi±tek, 12 kwietnia 2019 10:19:27 UTC+2 u¿ytkownik u2 napisa³:
> [...]
> "Przepraszam za to, ¿e mog³y zostaæ ¼le odczytane, ¿e zrobi³a siê z tego w tak wa¿nym czasie 9. rocznicy tragedii smoleñskiej, medialna historia" - mówi senator w rozmowie z portalem wpolityce.pl"

Posypujê g³owê popio³em. Hañba dla mnie.

--
Bruno

Data: 2019-04-12 13:31:45
Autor: u2
W dniu 12.04.2019 o 10:35, Br Br pisze:
[...]

:))))))))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-12 10:43:23
Autor: A. Filip
Ludzi niegodnie należećv‰Ú³7£º×üC ) pw–z- narodowej muszÄ… zostać
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

A co TOBIE DOK£ADNIE nie pasowa³o w jego s³owach?

Bo owszem jest siê czego czepiæ ale wiêkszo¶æ szeregowych idiotów nie
bêdzie potrafiæ zrobiæ tego bez strzelenia sobie w stopê.  Czy TY jeste¶
szeregowym idiot±?  Strzelaj! :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-04-12 01:56:34
Autor: Bruno Brunowski
Ludzi niegodnie nale¿eæ do naszej wspólnoty narodowej musz± zostaæ
W dniu pi±tek, 12 kwietnia 2019 10:43:25 UTC+2 u¿ytkownik A. Filip napisa³:
> [...]
>
> https://dorzeczy.pl/kraj/99572/Senator-PiS-wywolal-burze-swoimi-slowami-Teraz-przeprasza.html

A co TOBIE DOK£ADNIE nie pasowa³o w jego s³owach?

Nie wydaje ci siê gro¼nym, ¿e politycy chc± ustaæ kto jest godny "nale¿eæ do naszej wspólnoty narodowej"? W przesz³o¶ci by³o wiele przypadków gdy to robili i ¿aden nie skoñczy³ siê dobrze.

--
Bruno

Data: 2019-04-12 11:11:17
Autor: A. Filip
> [...]

"nale¿eæ do naszej wspólnoty narodowej"? W przesz³o¶ci by³o wiele
przypadków gdy to robili i ¿aden nie skoñczy³ siê dobrze.

To _mo¿e_ byæ gro¼ne po kolejnych paru ruchach/krokach, mo¿e nawet i
lepiej (trochê+) przesadziæ z "ostro¿no¶ci±".  To nie MUSI byæ gro¼ne.
Jak siê "tylko zakrzyczy" to jest niby super fajnie dopóki potem
"znienacka" parê milionów "pomaszeruje do niemieckiego gazu".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-04-12 03:09:07
Autor: Bruno Brunowski
Ludzi niegodnie nale¿eæ do naszej wspólnoty narodowej musz± zostaæ
W dniu pi±tek, 12 kwietnia 2019 11:12:06 UTC+2 u¿ytkownik A. Filip napisa³:
> [...]

Jak siê "tylko zakrzyczy" to jest niby super fajnie dopóki potem
"znienacka" parê milionów "pomaszeruje do niemieckiego gazu".

Najlepiej to po prostu gêby nie otwieraæ, jak siê nie ma pewno¶ci co z niej wyjdzie. A tak to znów mamy reklamê na ca³y ¦wiat:
"Polish senator defends 'purging' comment amid outrage."
https://apnews.com/e419404c2b4f4f30ac768d261990e1ed

--
Bruno

Bierecki przeprasza za swoje chaniebne s³owa.