Bierecki przeprasza za swoje chaniebne s³owa.

Data: 2019-04-12 10:19:28
Autor: u2
Bierecki przeprasza za swoje chaniebne s³owa.
W dniu 12.04.2019 o 09:26, Br Br pisze:
"Przepraszam za to, ¿e mog³y zostaæ ¼le odczytane, ¿e zrobi³a siê z tego w tak wa¿nym czasie 9. rocznicy tragedii smoleñskiej, medialna historia" - mówi senator w rozmowie z portalem wpolityce.pl"

chañba ! chañba ! chañba !

--
George Orwell :

Data: 2019-04-12 01:35:50
Autor: Bruno Brunowski
Bierecki przeprasza za swoje chaniebne s³owa.
W dniu pi±tek, 12 kwietnia 2019 10:19:27 UTC+2 u¿ytkownik u2 napisa³:
> [...]
> "Przepraszam za to, ¿e mog³y zostaæ ¼le odczytane, ¿e zrobi³a siê z tego w tak wa¿nym czasie 9. rocznicy tragedii smoleñskiej, medialna historia" - mówi senator w rozmowie z portalem wpolityce.pl"

Posypujê g³owê popio³em. Hañba dla mnie.

--
Bruno

Data: 2019-04-12 13:31:45
Autor: u2
W dniu 12.04.2019 o 10:35, Br Br pisze:
[...]

--
George Orwell :

Bierecki przeprasza za swoje chaniebne s³owa.