Bieriezowskiego załatwił ten sam seryjny co Leppera?

Data: 2013-03-26 08:38:14
Autor: boukun
Bieriezowskiego załatwił ten sam seryjny co Leppera?
Policja: przyczyn± ¶mierci Borysa Bieriezowskiego było powieszenie
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Policja-przyczyna-smierci-Borysa-Bieriezowskiego-bylo-powieszenie,wid,15445093,wiadomosc.html?ticaid=1104c1

¦wiat zmierza w złym kierunku, depresja nikogo nie oszczędza...

boukun

Data: 2013-03-26 09:35:41
Autor: leszek niewiadomski
Am 26.03.2013 08:38, schrieb boukun:
[...]

Sa na to leki.
ln.

--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-03-26 11:06:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Bieriezowskiego załatwił ten sam seryjny co Leppera?

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:kirmkt$t1n$2online.de...
[...]

Na Boukuna nie działaj±. Jest odporny na wszystko!

po pachy ubawiony

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2013-03-26 12:42:19
Autor: boukun
[...]

Nie działaj±, tylko czasami otumaniaj±...

boukun

Data: 2013-03-26 04:50:29
Autor: Marek
On Mar 26, 12:42 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "leszek niewiadomski" <les...@invalid.invalid> napisa w wiadomo cinews:kirmkt$t1n$2online.de...

> Sa na to leki.
> ln.

Nie dzia aj , tylko czasami otumaniaj ...

boukun

To wez ekstaze !

Data: 2013-03-26 18:03:46
Autor: boukun
Bieriezowskiego zalatwil ten sam seryjny co Leppera?
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:12f1da30-39f8-479d-848d-3293a8d73d4bf5g2000yqp.googlegroups.com...
> [...]

> Sa na to leki.
> ln.

Nie dzia aj , tylko czasami otumaniaj ...

Jak zyje, nawet trawki nie próbowalem i nie zamierzam. Cpunów omijam z daleka, takze tyfusiarstwo...

boukun

Data: 2013-03-26 13:55:29
Autor: Marek
On Mar 26, 6:03 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:12f1da30-39f8-479d-848d-3293a8d73d4bf5g2000yqp.googlegroups.com...
> [...]

> cinews:kirmkt$t1n$2online.de...

> Nie dzia aj , tylko czasami otumaniaj ...

To wez ekstaze !

Jak zyje, nawet trawki nie pr bowalem i nie zamierzam. Cpun w omijam z daleka,
takze tyfusiarstwo...

boukun

Brales antydepresanty.
MDMA  - glowny skladnik ecstasy, byl kiedys uznanym lekiem
antydepresyjnym.

Data: 2013-03-26 21:57:46
Autor: u2
W dniu 2013-03-26 21:55, Marek pisze:
> [...]
>
>boukun
Brales antydepresanty.
MDMA  - glowny skladnik ecstasy, byl kiedys uznanym lekiem

Wmawiasz bekonowi niestworzone rzeczy. To ze bekon zostal zawerbowany przez esbe nie oznacza, ze stoczyl sie na dno...-;)

Data: 2013-03-26 22:36:18
Autor: boukun
Bieriezowskiego zalatwil ten sam seryjny co Leppera?
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:e0ce7b0d-ab1c-4cb7-a46b-9409bc17702dn2g2000yqg.googlegroups.com...
> [...]

boukun

Brales antydepresanty.
MDMA  - glowny skladnik ecstasy, byl kiedys uznanym lekiem

Antydepresiva tez nigdy nie bralem. Kiedys tylko raz mi kolega, który sie zapil na smierc dal na leki po przepiciu jakas tabletke i faktycznie, jak mnie wyciszyla, to sie tak przestraszylem, ze juz nigdy od niego nic nie chcialem. On chyba dlatego zszedl, ze lykal psychotropy i chlal do tego...

boukun

Data: 2013-03-26 22:56:47
Autor: u2
W dniu 2013-03-26 22:36, boukun pisze:
On chyba dlatego zszedl, ze lykal psychotropy i chlal do tego.

Wybuchowa mieszanka ...-;)

Data: 2013-03-27 17:02:17
Autor: Marek Woydak
On Tue, 26 Mar 2013 22:56:47 +0100, u2 wrote:

W dniu 2013-03-26 22:36, boukun pisze:
On chyba dlatego zszedl, ze lykal psychotropy i chlal do tego.

Wybuchowa mieszanka ...-;)

Wiesz co¶ na ten temat?

MW

Data: 2013-03-27 18:52:26
Autor: mkarwan
Bieriezowskiego zalatwil ten sam seryjny co Leppera?
From: Marek Woydak <mark.woydak@gmx.de>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: Bieriezowskiego zalatwil ten sam seryjny co Leppera?
Date: Wed, 27 Mar 2013 17:02:17 +0100
Sender: Marek Woydak <>

Bieriezowskiego załatwił ten sam seryjny co Leppera?