Bieszczady

Data: 2009-04-14 18:17:37
Autor: PeJot ( home)
Bieszczady
Strielok pisze:
Witam

   Dopiero w Lipcu zamierzam wybrać się na 7 dni w Bieszczady ale już teraz szukam dogodnego miejsca. Planuje dojechać na miejsce samochodem wynając kwatere- mieć tzw baze wyskokową, której nie bede zmieniał i co dziennie robić inne trasy.

7 dni jak na Bieszczady to na tyle dużo że jednak lepiej zrobić ze 2 bazy, inaczej się zanudzisz.

> Tak
przeglądam google i wydaje mi się, że najlepsze będą okolice jeziora solińskiego.

Pogórze Bieszczadzkie jest szczerze mówiąc mało ciekawe. Proponował bym 2 bazy, jedną np. w Rzepedzi, drugą w Kalnicy. Ostatniego dnia sugerowałbym jeszcze przebazować raniutko auto np. do Mucznego lub Roztok i objechać jeszcze Bieszczadzki Worek.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Bieszczady