Bieszczady

Data: 2011-09-26 15:33:36
Autor: Tom
Bieszczady
Witam,
Mam pytanie odnosnie transportu w Bieszczadach.
W pazdzierniku lub listopadzie wybieram sie i czy kursują w tym okresie busy na odcinku Ustrzyki Grn - Wołosate ( a być moze dalej jadą busy w kierunku Przełęczy Bukowskiej ? ) i w jakich godzinach ?

Gdzie można bezpiecznie zostawić samochod w UStrzykach grn, ewentualnie Wołosate - jakieś parkingi ? Co polecacie ?

pzdr
Tomek

Data: 2011-09-26 20:55:09
Autor: Artur Stachura
Bieszczady
On Mon, 26 Sep 2011 15:33:36 +0200, Tom <tom@interia.eu> wrote:
W pazdzierniku lub listopadzie wybieram sie i czy kursują w tym
okresie busy na odcinku Ustrzyki Grn - Wołosate ( a być moze dalej
jadą busy w kierunku Przełęczy Bukowskiej ? ) i w jakich godzinach
?

Z pobytu w listopadzie dwa lata temu kojarzę jakiś jeden na dobę
autobus do/z Wołosatego... A do Przełęczy Bukowskiej to chyba tylko
pogranicznicy terenówką mogliby podrzucić :-)

Gdzie można bezpiecznie zostawić samochod w UStrzykach grn,
ewentualnie Wołosate - jakieś parkingi ? Co polecacie ?

W Wołosatem czynne było sympatyczne agro - "U Romana i Urszuli
Grzegorzów" - przy wjeździe po lewej stronie, przy "szlakowskazie"
PTTK.

Artur Stachura

Data: 2011-09-26 22:29:50
Autor: Magda Schreiber
Bieszczady
Witam, bo na tej grupie chyba pierwszy raz się odzywam.

W dniu 2011-09-26 15:33, Tom pisze:
[...]

Nie pamiętam dokładnie, ale na pewno mało, tak ze dwa na dobę. Google pewnie powie więcej, mnie zostało tylko ogólne wrażenie, że po wakacjach ruch zamiera...

Gdzie można bezpiecznie zostawić samochod w UStrzykach grn, ewentualnie Wołosate - jakieś
parkingi ? Co polecacie ?

Poznana w okolicy grupka trzymała samochód na parkingu "Kremenarosa" w UG.

Pozdrawiam
Magda Schreiber

Data: 2011-09-27 10:19:37
Autor: Tom
Bieszczady
Dziekuje Wam za informacje. A czy droga z Ustrzyk Grn do Wołosatego jest dalej w fatalnym stanie, czy moze był już tam jakis remont przeprowadzony ?

Data: 2011-09-27 11:50:49
Autor: Doczu
Bieszczady
W dniu 2011-09-27 10:19, Tom pisze:
Dziekuje Wam za informacje. A czy droga z Ustrzyk Grn do Wołosatego jest dalej w fatalnym
stanie, czy moze był już tam jakis remont przeprowadzony ?

Jest nowy asfalt.
Parking jeden jest przy wejściu na szlak niebieski na Tarnicę, a drugi za sklepem spożywczym (zdaje się zabudowania IGLOOPOLU to są)

--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji

Data: 2011-09-27 10:49:44
Autor: Piotr Adamski
Bieszczady
W dniu 11-09-26 15:33, Tom pisze:
[...]

jak bedziesz na miejscu popytaj w sklepach/pubach o transport, napewno jakis nr dostaniesz i sie dogadasz.

Data: 2011-09-27 14:17:21
Autor: Tom
Bieszczady

dziekuje wszystkim
Tomek

Data: 2011-09-27 14:21:19
Autor: Paweł
Bieszczady
W pazdzierniku lub listopadzie wybieram sie i czy kursują w tym okresie busy na odcinku Ustrzyki Grn - Wołosate ( a być moze dalej jadą busy w kierunku Przełęczy Bukowskiej ? ) i w jakich godzinach ?

Dużo zależy od pogody, jeżeli trafisz na deszcz/śnieg/zimno będzie mało ludzi
wtedy o transport dużo gorzej, nawet ze "stopem" może być cieniutko, ale na szczęście to nie daleko :)

na Bukowską busy tylko na dwóch nogach kursują (całe szczęście, wystarczy że autostradę do Wołosatego zrobili)

Gdzie można bezpiecznie zostawić samochod w UStrzykach grn, ewentualnie Wołosate - jakieś parkingi ? Co polecacie ?

Po sezonie zaparkujesz gdzie chcesz, nie łam tylko zakazów w oczywisty sposób,
a o samochód się nie bój, w kwietniu kolega wysiadając zostawił otwarte (dosłownie) na oścież drzwi
cała reszta tak się rwała w góry że nikomu nie przyszło do głowy sprawdzić
samochód stał zaparkowany za przystankiem PKS w UG od świtu do zmroku,
ludzi dość sporo się przewijało nikt nie pilnował
i nic nie zginęło, może to przypadek, ale chyba nie jest źle

pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-28 12:58:33
Autor: samson
Bieszczady

> Gdzie można bezpiecznie zostawić samochod w UStrzykach grn, ewentualnie
> Wołosate - jakieś parkingi ? Co polecacie ?

Zawsze możesz zostawić przy schronisku w którym śpisz (sprawdzone w
Jabłonkach i w Wetlinie) i też nie masz co się martwić.

Bieszczady