Bieszczady. Gdzie bylem i gdzie pojsc

Data: 2009-09-09 09:29:44
Autor: Pan Peresada
Bieszczady. Gdzie bylem i gdzie pojsc
Witam.

W Bieszczadach bylem juz pare razy, o zalewie w Solinie
juz nawet nie bede wspominal, ale bylem tez na Poloninach
Wetlinskiej i Carynskiej oraz Przeleczy Orlowicza
(z ktorej to gora przeszedlem obie poloniny). Moje pytanie jest
nastepujace - mam tydzien na kolejne szczyty. Mysle o Tarnicy
oczywiscie, ale co byscie jesczze poradzili zobaczyc?

Cos, czego w Bieszczadach zwyczajnie nie mozna nie zobaczyc
i nie zdobyc. Jestem bardzo wrazliwy na piekne widoki :)

Data: 2009-09-09 09:53:29
Autor: Andy
Bieszczady. Gdzie bylem i gdzie pojsc

Uzytkownik "Pan Peresada" <pan.peresada@peresada.pl> napisal w wiadomosci news:t0mea5pknf4a8l026jea9ni81kd712khdd4ax.com...
[...]

Polecam trase, Ustrzyki Górne->Tarnica->Halicz->Rozsypaniec->Wolosate->i busem do Ustrzyk Górnych

Pozdrawiam
Andrzej

Data: 2009-09-09 10:05:47
Autor: Roger from Cracow
[...]

Dolina Sanu i Rejon Krywego obowiazkowo. Gniazdo Tarnicy, Bukowe
Berdo, Tarnawe Nizna i tamte rejony. Otryt i Chate Socjologa na
nocleg. Mala i Wielka Rawka oraz szlak  Dzialem przez pasma
graniczne. Zaszyj sie wpustej zapewne teraz wiacie w Lopience
i przenocuj tam. Zwiedz rezerwat Sine wWiry i tak nieoficjalnie
zajedz z drogi i przejdz sciezka wzdluz rzeki, sa tam fantastyczne
miejsca i widoki. Z Cisnej idz sobie czerwonym na Male Jaslo i
dalej pasmem ranicznym ile dasz rady. Nocuj gdzies z dala od
granicy w lesie jak musisz.
A jak chcesz przygladnac sie na Biezczady z lotu ptaka co warto
zobaczyc to zerknij na a;bum "Bieszczady z Nieba" mojego autorstwa
moze cos Ci sie tam spodoba i odwiedzisz te miejsca.

Roger

--
Marcin Roger Pojalowski
http://wrota-bieszczadow.pl ; http://studio-roger.pl

Data: 2009-09-09 01:40:23
Autor: lucynapsciuk@gmail.com
Bieszczady. Gdzie bylem i gdzie pojsc
On 9 Wrz, 10:05, "Roger from Cracow" <rogeros_WYWA...@skrzynka.pl>
wrote:
> [...]

zobaczyc to zerknij na a;bum "Bieszczady z Nieba" mojego autorstwa
moze cos Ci sie tam spodoba i odwiedzisz te miejsca.

Nic ująć, dodałabym tylko w Obniżeniu Górnego Sanu, okolice Tarnawy i
Dźwiniacza, w tym spacer po pomostach nad torfowiskami wysokimi,
Łokieć i Dydiowa. Fantastyczne są także Góry Sanocko-Turczańskiego,
takiego widoku jak z szybowiska w Bezmiechowej, a szczególnie z
platformy widokowej na ośrodku szkoleniowym nie zapomina się do końca
życia.

Data: 2009-09-09 11:19:13
Autor: J_K_K
Użytkownik <lucynapsciuk@gmail.com> napisał w wiadomości news:5c772162-62d3-4d04-a080-0f47b0098e52y36g2000yqh.googlegroups.com...

Dźwiniacza, w tym spacer po pomostach nad torfowiskami wysokimi,
Łokieć i Dydiowa.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Można tam wejść bez specjalnego zezwolenia ?

Pzdr

JKK

Data: 2009-09-09 11:35:15
Autor: Doczu
J_K_K pisze:
[...]

No po to właśnie sa te pomosty :-)
--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji

Data: 2009-09-09 11:43:56
Autor: J_K_K

Użytkownik "Doczu" <doczu@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h87sr9$p3s$1inews.gazeta.pl...
Można tam wejść bez specjalnego zezwolenia ?

No po to właśnie sa te pomosty :-)
--
Nie w tym sensie - szlak z Tarnawy dochodzi tylko cmentarza,
+ betony w kierunku torfowisk nie idą.

Pzdr

JKK

Data: 2009-09-09 04:11:38
Autor: lucynapsciuk@gmail.com
On 9 Wrz, 11:43, "J_K_K" <J_K_Kwytni...@itotezpoczta.fm> wrote:
Użytkownik "Doczu" <do...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:h87sr9$p3s$1inews.gazeta.pl...>> Można tam wejść bez specjalnego zezwolenia ?

> [...]

+ betony w kierunku torfowisk nie idą.
To w końcu można w parku poza szlakami, czy nie ;-) ?

Ścieżka kończy się na cmentarzu w Dźwiniaczu. Okolice Dydiowej i część
Łokcia jest poza parkiem. Nie musisz iść dalej płytami. Do Dydiowej
idzie się także od drugiej strony stokówki z Pasiki.
Pomosty są nad torfowiskiemi w Tarnawie, w tym jedno na ścieżce
Tarnawa-Dźwiniacz.

Data: 2009-09-09 15:06:52
Autor: Doczu
J_K_K pisze:
Nie w tym sensie - szlak z Tarnawy dochodzi tylko cmentarza,
+ betony w kierunku torfowisk nie idą.
To w końcu można w parku poza szlakami, czy nie ;-) ?

Na Łokciu nie ma pomostów jesli mnie pamięć nie myli, a po betonach biegnie ścieżka dydaktyczna.
Kwestia pomostów dotyczyła IMo tylko Torf. Tarnawa.
--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji

Data: 2009-09-09 06:21:25
Autor: lucynapsciuk@gmail.com
On 9 Wrz, 15:06, Doczu <do...@gazeta.pl> wrote:
J_K_K pisze:

> [...]

biegnie ścieżka dydaktyczna.
Kwestia pomostów dotyczyła IMo tylko Torf. Tarnawa.

Oczywiście, że nie ma. Przeczytaj jeszcze raz mój pierwszy post.

Data: 2009-09-11 08:29:06
Autor: hnacikk
"Roger from Cracow" <rogeros_WYWALTO@skrzynka.pl> napisał(a):

[...]

 dziekuje wszystkim za podpowiedzi.