Bieszczady-dzialka dla lotnika

Data: 2009-12-30 10:12:48
Autor: prowing
Bieszczady-dzialka dla lotnika
Witam Wszystkich.

Moze troche nie na temat, taka mala reklama, SPAM...

Jest do sprzedania dzialka rekreacyjna w Bieszczadach. Dzialka przylega do
granicy szybowiska w Bezmiechowej Gornej, gdzie znajduje sie szybowisko gorskie,
jedno z najpiekniejszych miejsc do latania w europie. Dzialka dla lotnika!

dzialka z dojazdem, polozona jest na wysokosci ok 500m n.p.m, piekny widok na
Bieszczady, spokoj, cisza :) cena za 1m/20 PLN

info/kontakt: prowing@o2.pl

Data: 2009-12-30 11:07:33
Autor: DM
Bieszczady-dzialka dla lotnika
Moze troche nie na temat, taka mala reklama, SPAM...

jak duza jest ddzialka i czy da się na niej wylondować?

jk

Data: 2009-12-30 11:29:46
Autor: prowing
Bieszczady-dzialka dla lotnika
> Moze troche nie na temat, taka mala reklama, SPAM...

jak duza jest ddzialka i czy da się na niej wylondować?

jk

Dzialka w sumie to 1 hektar, do podzialu. Na terenie szybowiska 100 m od dzialki
jest aeroklubowe ladowisko, miejsce startow i wzlotow dla szybowcow i malych
samolotow, ktore sa przystosowane do ladowania w takim terenie.Dokladne info na
temt mozliwosci ladowania udziela AOS Politechniki Rzeszowskiej.

tutaj troche fotek:

http://picasaweb.google.pl/tomasz.egzmont/Bezmiechowa14112009#

Data: 2009-12-30 11:31:47
Autor: DM
Bieszczady-dzialka dla lotnika
Dzialka w sumie to 1 hektar, do podzialu. Na terenie szybowiska 100 m od dzialki

zapytam konkretynie: jak długi pas można zrobić na działce?

jk

Data: 2009-12-30 11:43:19
Autor: prowing
Bieszczady-dzialka dla lotnika

> Dzialka w sumie to 1 hektar, do podzialu. Na terenie szybowiska 100 m od > dzialki

zapytam konkretynie: jak długi pas można zrobić na działce?

jk

300m dl, roznica poziomow na tym odcinku 35m, szerokosc pasa ok 30m. --

Data: 2009-12-30 12:12:47
Autor: DM
Bieszczady-dzialka dla lotnika
300m dl, roznica poziomow na tym odcinku 35m, szerokosc pasa ok 30m.

noto dlanas idealnie

jk

Data: 2009-12-30 17:03:16
Autor: Szuwaks

Użytkownik "DM" <darek_moroz@polpopo.com> napisał w wiadomości news:hhfcjn$sbu$1news.onet.pl...
300m dl, roznica poziomow na tym odcinku 35m, szerokosc pasa ok 30m.
noto dlanas idealnie

I tak oto energia rozpiera
znanego trolla i małego spamera....

Szuwaks

Data: 2009-12-30 17:13:24
Autor: DM
Bieszczady-dzialka dla lotnika
znanego trolla i małego spamera....

zazdrość ze stać mnie na ULM i działkę w bieszczydach?

Jakie to polko-Katolickie

jk

Data: 2009-12-31 04:31:44
Autor: p47

Użytkownik "prowing" <pro.wing@op.pl> napisał w wiadomości news:7754.0000030a.4b3b2ec7newsgate.onet.pl...

> [...]

jk

300m dl, roznica poziomow na tym odcinku 35m, szerokosc pasa ok 30m.

Uważaj,- pertraktujesz z osławionym tu durniem-trollem, który uprzednio, wyjątkowo zresztą jak na niego słusznie, sam się tu przedstawiał jako "nawet nie cały ch.j", (czyli zaledwie "napletec")..

;-))

p47

Data: 2009-12-30 17:38:45
Autor: Piotr Rzepka
Bieszczady-dzialka dla lotnika
Witam,

    Czy tam nadal jest problem z doprowadzeniem wody ? Parę lat temu PR nie zgadzała się na podłączanie kolejnych budynków do wodociągu.

    Czy mogę prosić szczegóły oferty na priv ?

    z pozdrowieniami,

Piotr Rzepka