Bieszczady - jak dojechać?

Data: 2011-06-05 10:40:17
Autor: Kuba D
Bieszczady - jak dojechać?

Przy okazji chciałbym zapytać o kwestię autostopu w pierwszej połowie czerwca.
Martwi mnie to, że przez Przełęcz Wyżną nie kursują żadne regularne autobusy w
okresie przedwakacyjnym.  Czy jest szansa, żeby przejechać stopem z Cisnej do
Ustrzyk G., zrobić pętlę przez Tarnicę-Halicz-Wołosate i  wrócić do Cisnej?
Czy to już spore ryzyko, że nie będzie możliwości powrotu?

Hej!

Byliśmy w kwietniu. Autostop działał nadspodziewanie dobrze. Na bocznych drogach zatrzymywał się z reguły pierwszy samochód. 13 czerwca to wciąż jeszcze przed sezonem i jest szansa że turyści u miejscowych odruchów wymiotnych wywoływać nie będą.

Weź jednak pod uwagę że: (1) w górach może Ci się przeciągnąć, zrobi się ciemno i utkniesz; (2) ruch pomiędzy Wetliną a Ustrzykami jest nikły (z jakiegoś powodu tych autobusów nie ma...).
Może zgrabniej byłoby przeflancować się z rzeczami za dnia do Ustrzyk albo np pod Rawki (do Wetliny masz nawet autobus) i wyruszyć stamtąd?

Pozdrawiam,

Kuba

Data: 2011-06-05 19:01:04
Autor:
Bieszczady - jak dojechać?
Kuba D <-- kuba_usenet-at-go2-pl@thisisnotmyrealemail.com> napisał(a):
Może zgrabniej byłoby przeflancować się z rzeczami za dnia do Ustrzyk albo np
pod Rawki (do Wetliny masz nawet autobus) i wyruszyć stamtąd?

Raczej nie wchodzi w grę, ponieważ mam już zarezerwowane noclegi w Kalnicy.

Data: 2011-06-06 00:03:33
Autor: Dziobak
Bieszczady - jak dojechać?

Użytkownik <filip_ napisał w wiadomości

Raczej nie wchodzi w grę, ponieważ mam już zarezerwowane noclegi w Kalnicy.

Matko , to jakby w Tatry jechać i spać w Nowym Targu  ;)
[codziennie]
Sprawdzone: Kalnica - Ustrzyki G. = Nowy Targ Zakopane = 24km

pozdrawiam

Pieszy

Bieszczady - jak dojechać?