Bieszczady - komunikacja!

Data: 2009-10-02 18:43:43
Autor: Kwik
Bieszczady - komunikacja!
Czolem,

czy ktos sie orientuje jakie mam szanse dostac sie jutro wieczorem ze Smereka do Cisnej, lub tez poznym rankiem (ok 10) na tej samej trasie?

Autobusy poza wakacjami praktycznie nie istnieja, busy podobniez?

Chcialbym przejsc szlak z Cisnej przez Male Jaslo do Smereka, tylko nie mam co z autem zrobic. Moze ktos bedzie w okolicy zebysmy sie umowili na car-sharing ;-)

Alternatywnie rozwazam wariant z zostawieniem auta w Majdanie i petle Cisna-Male Jaslo-Roztoki Gorne-Majdan.

Data: 2009-10-02 19:16:53
Autor: Michal Jankowski
Bieszczady - komunikacja!
Kwik <kwik@nospaminteria.pl> writes:

czy ktos sie orientuje jakie mam szanse dostac sie jutro wieczorem ze
Smereka do Cisnej, lub tez poznym rankiem (ok 10) na tej samej trasie?

Wydaje sie, ze istnieje autobus 18:16 relacji Wetlina-Krosno.

Rano w dni nie-robocze widze tylko cos o 5:40...

http://www.pksconnexsanok.pl/

  MJ

Data: 2009-10-02 20:47:53
Autor: lucynapsciuk@gmail.com
Bieszczady - komunikacja!

Data: 2009-10-03 06:47:48
Autor: J_K_K
Bieszczady - komunikacja!

Uzytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisal w wiadomosci news:kjzr5tln2be.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
[...]

Moze jeszcze poszukac pod haslem Veolia ?

Pzdr

JKK

Data: 2009-10-02 20:50:57
Autor: lucynapsciuk@gmail.com
Bieszczady - komunikacja!
On 2 Paź, 18:43, Kwik <k...@nospaminteria.pl> wrote:
[...]

To są Bieszczady więc możesz liczyć na pomoc innych. Najłatwiej
podróżować stopem. W każdym razie ja to robię, nie mam pobemu z
zatrzymywaniem samochodów, zdarza się, że ktoś nadłoży drogi aby Ci
pomóc.

Data: 2009-10-05 09:16:35
Autor: Paweł Goleman
Bieszczady - komunikacja!

Użytkownik <lucynapsciuk@gmail.com> napisał w wiadomości news:882f11fb-429d-4e92-97df-eb194724249b37g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

w tej materii kobietom jest znacznie łatwiej i prościej ;-)

golek

Data: 2009-10-05 11:17:01
Autor: Jar
Bieszczady - komunikacja!
> [...]

podróżować stopem. W każdym razie ja to robię, nie mam pobemu z
zatrzymywaniem samochodów, zdarza się, że ktoś nadłoży drogi aby Ci
Tja, zwłaszcza, jak zejdzie ze szlaku po zmierzchu... Różnie to z tym może być, w tej materii mam doświadczenia zarówno negatywne, jak i pozytywne. Zaprawdę, lepiej jednak dla bezpieczeństwa przyjąć, że wieczorem [b. istotne: w sensie "po ciemku" lub "o zmierzchu"] szanse złapania stopa będą niewielkie lub żadne.
 Problemem od dawien dawna było,że poza sezonem ostatni autobus z Wetliny przez Cisną na Sanok odjeżdżał jakoś tak mocno wcześnie. Nie jestem pewien, czy ta 18-ta z groszami czy to nie jest czasem nawet jakiś postęp w ostatnich latach ;-))
Pozdrawiam
-J.

Data: 2009-10-05 07:56:33
Autor: lucynapsciuk@gmail.com
Bieszczady - komunikacja!
On 5 Paź, 11:17, "Jar" <jarwpawWYTNI...@interia.pl> wrote:
> [...]

czy ta 18-ta z groszami czy to nie jest czasem nawet jakiś postęp w ostatnich

Postępu nie ma, jest jeszcze gorzej. Veolia i PKS Krosno ograniczyły
kursy. W październiku busy kursują często w sobotę i niedzielę, ale
przeważnie na trasie Wetlina-Cisna. Tak zastanawiam się czy nie lepiej
byłoby abyć obrał przeciwny kierunek. Z Cisnej do Wetliny jak informue
tablica w tej pierwszej miejscowości wyjeżdżają z rana pomiędzy 8, a
9. Skontaktuj się z gospodarstwem agroturystycznym Jeleni Skok, to
chyba ich bus tak kursuje.

Data: 2009-10-05 08:42:55
Autor: Marcin Kawka
Bieszczady - komunikacja!
PKS do Krosna z Wetliny 18.16 aktualny, tak jak pisali przedmówcy
stopa po ciemku trudno złapać. Bus oczywiście zawiezie nawet jedną
osobe, ale zwykle zaśpiewa cene za całego busa, chba że mu jakos po
drodze do domu. Mogę polecić w miare uczciwego busiarza z Wetliny,
nazywa się Ślimak,  telefon do niego 695 086 380 lub 013 468 46 39

Data: 2009-10-04 05:56:42
Autor: Vonski
Bieszczady - komunikacja!

Użytkownik "Kwik" <kwik@nospaminteria.pl> napisał w wiadomości news:ha5acl$n97$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

busy jezdza caly czas  . Nawet  tylko z jedna osoba pojedzie  .

Bieszczady - komunikacja!