Bieszczady - pies

Data: 2009-08-17 13:10:35
Autor:
Bieszczady - pies
Witam, wybieram się we wrześniu do Cisnej, jadę z psem. Jeśli ma to jakieś znaczenie - jest średniej wielkości, absolutnie nieagresywny, profesjonalnie wyszkolony z posłuszeństwa (posiadam odpowiednie certyfikaty, niestety nie państwowe ale wydane przez szkołę). Jak to jest z wchodzeniem na szlaki? Mogę poruszać się z psiakiem wszędzie

Data: 2009-08-17 06:28:29
Autor: serak
Bieszczady - pies
Z regulaminu Bieszczadzkiego PN:
8. Wprowadzanie psów na obszar parku dozwolone jest wyłącznie w
obszarze ochrony krajobrazowej. Zabrania się wprowadzania psów na
szlaki turystyczne i ścieżki przyrodnicze, za wyjątkiem odcinków
prowadzących wzdłuż dróg publicznych
Jak jest na pozostalych obszarach - nie wiem.

Data: 2009-08-17 07:01:25
Autor: knovak
Bieszczady - pies
Jak jest na pozostalych obszarach - nie wiem.

Na pozostałych obszarach - tak jak w całym kraju na obszarach leśnych,
czyli można, ale na uwięzi. I lepiej go tak trzymać, bo wlezie wam w
drogę jakiś myśliwy (a jest ich tam trochę) i psiaka może zastrzelić.

Data: 2009-08-17 07:24:03
Autor: Slawomir Gorniak
Bieszczady - pies
On Aug 17, 5:01 pm, knovak <k.kno...@gmail.com> wrote:
> [...]

czyli można, ale na uwięzi. I lepiej go tak trzymać, bo wlezie wam w
drogę jakiś myśliwy (a jest ich tam trochę) i psiaka może zastrzelić.

W okolicach Cisnej jest sporo b.ladnych miejsc do lazenia ktore nie sa
w parku narodowym. A co do trzymania na uwiezi, to to jest konieczne
nie tylko z powodu mysliwych - zawsze to jest zwierze, nie mozna byc
100% pewnym ze geny go nie pchna do gonitwy za innym zwierzakiem, ani
ze inny zwierzak nie poczuje zagrozenia wyczuwajac go.

S.

Bieszczady - pies