Bieszczady, stan dróg na niektórych odcinkach.

Data: 2009-05-11 01:37:18
Autor: lucynapsciuk@gmail.com
Bieszczady, stan dróg na niektórych odcinkach.
On 8 Maj, 17:43, "Wald3k M." <wald...@w.p.p.l> wrote:
Witam jeszcze raz.

Mam jeszcze pytanie odnośnie dróg w Bieszczadach. Szukałem już na
stronach poświęconych Bieszczadom, ale znalazłem informacje pochodzące z
roku 2005, a przez ten czas mogło się wiele zmienić.
Podałem informacje, wg. tego, co znalazłem w internecie:
1. Odcinek: Ustrzyki Górne - Wołosate: stan drogi zły, dziury;
2. Odcinek: Stuposiany - Muczne: stan drogi zły, dziury. Tutaj
interesowałby mnie też stan drogi do parkingu w Bukowcu.

Pozdrawiam.

--
Wald3k M.http://www.joemonster.org/bojownik/wald3km

Acha zapomiałam, tu możecie uzyskać aktualne wiadomości, jest też
dział poświęcony drogom
www.bieszczadzkieforum.pl

Bieszczady, stan dróg na niektórych odcinkach.