Bieszczady w czerwcu - kilka pytań

Data: 2010-03-25 16:49:46
Autor: Paweł Goleman
Bieszczady w czerwcu - kilka pytań

Użytkownik "AB" <nospam@wp.pl> napisał w wiadomości news:hofq5s$5he$1news.task.gda.pl...

Jakich temperatur możemy spodziewać się wieczorami/nocą?
Jakie warunki pogodowe mogą nas zaskoczyć? (ulewne deszcze przez 2-3 dni? słyszałem, że czasem grad?)

Pogody sie nie zgadnie. Grad może byc i maju i październiku ;-)
Może być i ciepło i zimno. Słońce lub deszcze, albo i jedno i drugie jednocześnie. Ale raczej przymrozków nie ma sie co spodziewać.

Zastanawiamy się czy zabierać ze sobą namiot. Jak wygląda kwestia nocowania w schroniskach (na glebie). Czy zawsze znajdzie się miejsce? Słyszałem o przypadkach braku miejsc...

W czerwcu w Bieszczadach będzie pusto i cicho.
Jesli nie przyjeżdzacie własnym samochodem, pamietaj że komunikacja typy PKS jeździ w większym wyborze tylko w wakacje.
Zapoznaj się z rozkładem jazdy.

pzdr
golek

Bieszczady w czerwcu - kilka pytań